• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Canvi de segment: Trail asfàltica?

FrigoSpeedTripleR

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
28 Mar 2020
19
60
Premis
2
Moto
Triumph Speed Triple R 1050
Bona tarda,

malgrat l'enamorament que tinc a la meva Triumph Speed triple, fa uns dies que em volta pel cap fer un canvi de segment. Bàsicament penso que ja tinc consumida la meva etapa per rutes pel pirineu i les sortides a esmorzar de diumenge al matí ( tot i que ambdues seguiràn existint, per suposat...) i m'agradaria obrir-me a fer viatges més de mitja distància amb més comoditat, espai d'equipatge i potser que la meva parella pugui unir-s'hi de tant en tant perqué no acaba amb mal de genolls i cul. Per aquest motiu m'estic començant a estudiar el segment de les trails asfàltiques.

Pel que he pogut anar veient i llegint, tinc una molt clara candidata a dia d'avui: la Ducati Multiristada 950 S amb el pack touring (caballet central, punys calefactables i maletes laterals). Em frena el preu de compra (amb pocs km ronda els 15.000€), els costos de manteniment, una mica de mandra de tornar als 2 cilindres i l'etern dubte/llegenda urbana de la fiabilitat Ducati o el servei post venda. A favor? El disseny, la tecnologia, l'estètica i la il.lusió infinita de tenir una Ducati desde que tenia l'habitació forrada de la 996 quan tenia 15 anys.


També la BMW F900XR m'agrada molt, però també pica.

Després valoraria opcions més asequibles, vàlides i fiables com la Yamaha Tracer 900 o la Triumph Tiger 900 gràcies a com m'han agradat els motors tricilíndrics.

Quina opinió teniu la de Ducati? I quin consell em doneu per aquest segment de motos?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones!! A mi em sembla molt raonable el teu plantejament. Si el tema diners t'encaixa no ho dubtis i fes el salt. A l'hora de valorar candidates només et puc recomanar el que jo conec, que és seguir el que més t'apassiona. Si des de petit les Ducati t'han marcat aquesta afició potser sí que val la pena que t'hi llancis, almenys pel que fa a alternatives similars.

Per fiabilitat avui en dia en marques top no patiria, més enllà de que hi hagi males unitats que sempre ens poden tocar.

Si per contra no et tanques a opcions tant premium, la Vstrom 1050XT que et comenta el Jordi estic segur que pot complir al 100% les expectatives que comentes.
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bones, jo personalment entenc que el company vol motos amb un toc clarament esportiu i, si és això el que vol i ho entenc bé, la Suzuki no és la millor opció.

Bueno a mi les naked sempre m entren pels ulls però al final vaig còmode amb una trail asfaltica. I si vaig còmode surto més. I si surto més, gaudeixo més. No són les més boniques del mercat, però són molt efectives. Per això m'en compro i compraria. A més, a nivell de fer corbes ràpidament moltes estan per sobre del meu nivell com a conductor... Sovint són més bones en curbes tancades que les sport turisme tradicionals. Així que tampoc se m'acaben gaire, tot i que l'avisador sol ser força avall i acaba rascant per terra alguna vegada, quan amb motos més racing encara podries plegar més.

De la multistrada 950 només et puc dir que és extremadament còmode inclús viatjant a duo, tot i que sospito que molt cara de mantenir.
De totes les motos que has dit la única que personalment no m agrada per comportament és la Triumph 900, i tampoc la veig tan esportiva com les altres que has comentat, tot i que podries mirar la tiger sport 1050 que porta el motor d una street triple.
Per últim si estàs disposat a moure't al nivell premium que comentes, per 15000 euros també tindries una MV Augusta Turismo Veloce Rosso, amb la que faries girar tot el veïnat, i també és tricilindrica, a diferència de la Ducati.
Espero haver te ajudat, tot i que no sóc tan expert com un provar de revista d'aquests
 
FrigoSpeedTripleR

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
28 Mar 2020
19
60
Premis
2
Moto
Triumph Speed Triple R 1050
Moltes gràcies a tots!

Després de donar-hi moltes voltes, llegir molt i veure molts videos de Youtube, penso que em llenço de cap a la Ducati 950s. Penso que es una moto equilibrada i completa.

Ara toca vendre la Speed, cosa que em fa una pena terrible. Tant de bo qui se la quedi la cuidi tant com jo.:cry:

Ja us aniré dient com va la cosa!

Gràcies de nou.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Moltes gràcies a tots!

Després de donar-hi moltes voltes, llegir molt i veure molts videos de Youtube, penso que em llenço de cap a la Ducati 950s. Penso que es una moto equilibrada i completa.

Ara toca vendre la Speed, cosa que em fa una pena terrible. Tant de bo qui se la quedi la cuidi tant com jo.:cry:

Ja us aniré dient com va la cosa!

Gràcies de nou.
Collonut compi! Si ja ens explicaràs a veure com avança la cosa (y)
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Moltes gràcies a tots!

Després de donar-hi moltes voltes, llegir molt i veure molts videos de Youtube, penso que em llenço de cap a la Ducati 950s. Penso que es una moto equilibrada i completa.

Ara toca vendre la Speed, cosa que em fa una pena terrible. Tant de bo qui se la quedi la cuidi tant com jo.:cry:

Ja us aniré dient com va la cosa!

Gràcies de nou.
Fantàstic!!!! ... es una motassa. A disfrutar-la (y)
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Bona tarda,

malgrat l'enamorament que tinc a la meva Triumph Speed triple, fa uns dies que em volta pel cap fer un canvi de segment. Bàsicament penso que ja tinc consumida la meva etapa per rutes pel pirineu i les sortides a esmorzar de diumenge al matí ( tot i que ambdues seguiràn existint, per suposat...) i m'agradaria obrir-me a fer viatges més de mitja distància amb més comoditat, espai d'equipatge i potser que la meva parella pugui unir-s'hi de tant en tant perqué no acaba amb mal de genolls i cul. Per aquest motiu m'estic començant a estudiar el segment de les trails asfàltiques.

Pel que he pogut anar veient i llegint, tinc una molt clara candidata a dia d'avui: la Ducati Multiristada 950 S amb el pack touring (caballet central, punys calefactables i maletes laterals). Em frena el preu de compra (amb pocs km ronda els 15.000€), els costos de manteniment, una mica de mandra de tornar als 2 cilindres i l'etern dubte/llegenda urbana de la fiabilitat Ducati o el servei post venda. A favor? El disseny, la tecnologia, l'estètica i la il.lusió infinita de tenir una Ducati desde que tenia l'habitació forrada de la 996 quan tenia 15 anys.


També la BMW F900XR m'agrada molt, però també pica.

Després valoraria opcions més asequibles, vàlides i fiables com la Yamaha Tracer 900 o la Triumph Tiger 900 gràcies a com m'han agradat els motors tricilíndrics.

Quina opinió teniu la de Ducati? I quin consell em doneu per aquest segment de motos?
Molta sort!!!!
Tinc mooooltes ganes de tenir els mateixos dubtes que tu
La Ducati és impressionant!!!!!
 
FrigoSpeedTripleR

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
28 Mar 2020
19
60
Premis
2
Moto
Triumph Speed Triple R 1050
Crec que l'elecció no et defraudarà pas, estic segur que van molt bé! La normal o la S? Decisions decisions!
El color, vermell?

La S, evidentment! :cool: La diferència amb la normal ( que de fet penso que ja no es comercialitza) és l'ajust i personalització electrònic de les suspensions, velocitat de creuer, quickshifter de pujada i baixada, i les pinyes de comandament retroiluminades. A més, li afegiré el pack touring (punys calefctacbles, cavallet central i maletes laterals) i els intermitents del darrere tipus LED.

La volia gris claret, pero ja no en queden perqué han tret un color nou amb colors de l'equip de MotoGP, però no m'agrada. Així que si, farem vermell Ducati.
 
FrigoSpeedTripleR

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
28 Mar 2020
19
60
Premis
2
Moto
Triumph Speed Triple R 1050
Bon dia a tots,

bé, doncs ahir vaig anar a probar la Ducati MTS 950s. El recorregut va ser de BCN a Sant Cugat per l'arrabassada, anar fins a Terrassa a enseyar-li a la dona, i tornar a Barcelona a deixar-la.

Tot i que la moto em va agradar molt, ara mateix estic al 50% sobre si canviar-la o no. Us explico sensacions i motius.

La Multistrada és una moto preciosa, còmode i amb un equipament inigualable a les competidores de la mateixa cilindrada. Per igualar-lo ja hauriem d'anar a les 1200 i algunes ni li arriben.
De seguida que t'hi fas, la moto no es tan gran com sembla. El radi de gir és força ampli, es mou molt bé entre els cotxes de la ciutat i la posició és molt còmode. Acostumat a una naked àgil i petita com la Speed si que al final vaig acabar una mica cansat de moure'm en una hora de tràfic carregat, però també és normal per la falta de costum.

Em feia ( i em fa, de fet) una mica de mandra tornar al motor bicilíndric i el seu típic traqueteig. De la meva Aprilia Shiver 750 vaig acabar bastant fastiguejat, i estic enamorat del tricilíndric de Triumph precisament per aixó. Però cal dir que en la MTS es bastant suportable. També em va molestar força en comparació a la meva la calor que desprén (també igual que la Shiver en el seu dia).

El comportament "esportiu" en carretera regirada (sense apretar gens) es el que més em va sorprendre. Tomba fàcil i bé, les suspensions i el fre ( el de darrere no el vaig utilitzar) són una meravella i el motor és suficient i prou. Suposo que també depén d'on vens, pero no puc evitar no notar la pèrdua dels 140 en una moto de 180 kg com ara, als 113 en una de més de 200.

El que no em va agradar gens va ser el Quickshifter per baixar de marxa. El de pujada molt millor.

En autopista molt bé també, malgrat haig de pujar la cúpula perqué sino l'aire em molesta al casc i fa molt soroll. Té velocitat de creuer i la pantalla TFT és una pasada.

Així que en general, molt bé. Vaig corroborar tot el que he llegit.

Que em fa dubtar? La moto que tinc actualment. La Multistrada és una pasada de moto, molt còmode i versàtil. Pero 0 adrenalina i sensacions. Quan vaig tornar a la Speed Triple per tornar a casa, va ser una sensació d'alegria i felicitat al sentir tot allò de nou. Lleugera, petita, bonica i amb una reacció inmediata al més mínim toc del gas.

Sé que em direu que és normal, que son motos diferents. Ho sé, i ho tinc claríssim. La Ducati és un espectacle de moto, de veritat. Però m'haig de plantejar si el que perdria en una em val la pena en el que guanyo en l'altre. I no parlo d'equipament, sino que parlo de sensacions i emocions. I aixó és complicat.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Et recomano que miris la tiger sport o que et miris la mv augusta turismo velocce. La tiger 900 que diu el company, per mi dóna menys sensacions que la tracer 900, encara que aquesta última té una postura una mica més agressiva i la noto més pesada de direcció.
En aquest segment de preus no se m'acut res més, podries estalviar una mica i mirar la bmw 1000XR o la multi Strada V4 quan surti...
Una sport turisme tipus Kawasaki H2 sx?
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia a tots,

bé, doncs ahir vaig anar a probar la Ducati MTS 950s. El recorregut va ser de BCN a Sant Cugat per l'arrabassada, anar fins a Terrassa a enseyar-li a la dona, i tornar a Barcelona a deixar-la.

Tot i que la moto em va agradar molt, ara mateix estic al 50% sobre si canviar-la o no. Us explico sensacions i motius.

La Multistrada és una moto preciosa, còmode i amb un equipament inigualable a les competidores de la mateixa cilindrada. Per igualar-lo ja hauriem d'anar a les 1200 i algunes ni li arriben.
De seguida que t'hi fas, la moto no es tan gran com sembla. El radi de gir és força ampli, es mou molt bé entre els cotxes de la ciutat i la posició és molt còmode. Acostumat a una naked àgil i petita com la Speed si que al final vaig acabar una mica cansat de moure'm en una hora de tràfic carregat, però també és normal per la falta de costum.

Em feia ( i em fa, de fet) una mica de mandra tornar al motor bicilíndric i el seu típic traqueteig. De la meva Aprilia Shiver 750 vaig acabar bastant fastiguejat, i estic enamorat del tricilíndric de Triumph precisament per aixó. Però cal dir que en la MTS es bastant suportable. També em va molestar força en comparació a la meva la calor que desprén (també igual que la Shiver en el seu dia).

El comportament "esportiu" en carretera regirada (sense apretar gens) es el que més em va sorprendre. Tomba fàcil i bé, les suspensions i el fre ( el de darrere no el vaig utilitzar) són una meravella i el motor és suficient i prou. Suposo que també depén d'on vens, pero no puc evitar no notar la pèrdua dels 140 en una moto de 180 kg com ara, als 113 en una de més de 200.

El que no em va agradar gens va ser el Quickshifter per baixar de marxa. El de pujada molt millor.

En autopista molt bé també, malgrat haig de pujar la cúpula perqué sino l'aire em molesta al casc i fa molt soroll. Té velocitat de creuer i la pantalla TFT és una pasada.

Així que en general, molt bé. Vaig corroborar tot el que he llegit.

Que em fa dubtar? La moto que tinc actualment. La Multistrada és una pasada de moto, molt còmode i versàtil. Pero 0 adrenalina i sensacions. Quan vaig tornar a la Speed Triple per tornar a casa, va ser una sensació d'alegria i felicitat al sentir tot allò de nou. Lleugera, petita, bonica i amb una reacció inmediata al més mínim toc del gas.

Sé que em direu que és normal, que son motos diferents. Ho sé, i ho tinc claríssim. La Ducati és un espectacle de moto, de veritat. Però m'haig de plantejar si el que perdria en una em val la pena en el que guanyo en l'altre. I no parlo d'equipament, sino que parlo de sensacions i emocions. I aixó és complicat.
Bones compi! Mira al final això penso que tracta de pros, de contres, de balances, d'etapes, de ganes de canvis... Normalment al final es tracta de decidir amb més o menys certesa i provar sort en el sentit de quedar-ne satisfet en contraposició amb la moto anterior.

Segons llegia el teu missatge anava pensant que exactament era com deies, un 50% en que val la pena i un altre en que no tant. Però almenys personalment, quan he arribat a les percepcions ressaltades del teu missatge ho he tingut molt clar.

Si en acabar de provar una moto nova et sents més viu, més satisfet, més còmode, més a gust i més apassionat que amb la moto que has provat, és que aquesta moto nova no és l'adequada per substituïr la que tens. Em penso que et tocarà assumir que tens una motassa difícil de superar en molts aspectes en quant al que t'aporta, i que per trobar-li substituta o bé hauràs de buscar més, o bé renunciar a moltes de les coses que només d'aporta una bèstia com la teva.

Jo personalment, essent la moto un dispositiu de passió i felicitat i no una eina com és un cotxe, m'esperaria a trobar una candidata més adient. Canviar la moto per una altra que et dóna menys.... Crec que no és bona idea.

Busca en nous segments, altres models, marques diferents.. i a veure. Ves-nos informant!!!(y)
 
  • Like
Reaccions: Serra i jordiTR63
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Et recomano que miris la tiger sport o que et miris la mv augusta turismo velocce. La tiger 900 que diu el company, per mi dóna menys sensacions que la tracer 900, encara que aquesta última té una postura una mica més agressiva i la noto més pesada de direcció.
En aquest segment de preus no se m'acut res més, podries estalviar una mica i mirar la bmw 1000XR o la multi Strada V4 quan surti...
Una sport turisme tipus Kawasaki H2 sx?
Hòstia, la Multistrada V4 igual si que l'omple hahaha
 
  • Haha
Reaccions: Serra
Ramonf

Ramonf

Nouvingut
24 Abr 2020
17
49
Premis
2
Hola, crec que entenc els teus dubtes.
Salvant les distàncies, jo tinc la Tiger 800 i no tinc clar quina seria la bona substituta.
No descartis la Tiger 1200: es una de les motos més còmodes per viatjar, i amb un motor increïble.....
 
  • Like
Reaccions: Ray Fields Rider
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola, crec que entenc els teus dubtes.
Salvant les distàncies, jo tinc la Tiger 800 i no tinc clar quina seria la bona substituta.
No descartis la Tiger 1200: es una de les motos més còmodes per viatjar, i amb un motor increïble.....
Ell ha ho veus vol alguna cosa amb molta txixa haha! Què tal la tiger 1200? La has provat? M'agrada que porti cardan
 
  • Like
Reaccions: FrigoSpeedTripleR
FrigoSpeedTripleR

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
28 Mar 2020
19
60
Premis
2
Moto
Triumph Speed Triple R 1050
I si proves la Tiger 900?

No contemplo baixar més d'aquests 113 cv. Fer un viatge llarg amb maletes i potser passatjera, 95 cv se'm fan molt curts.


Et recomano que miris la tiger sport o que et miris la mv augusta turismo velocce. La tiger 900 que diu el company, per mi dóna menys sensacions que la tracer 900, encara que aquesta última té una postura una mica més agressiva i la noto més pesada de direcció.
En aquest segment de preus no se m'acut res més, podries estalviar una mica i mirar la bmw 1000XR o la multi Strada V4 quan surti...
Una sport turisme tipus Kawasaki H2 sx?

Si feu aportacions econòmiques, m'espero a la V4! :LOL: Son paraules majors per una primera moto d'aquest estil. Vull trobar una opció versàtil, veure com de còmode m'hi trobo i en 3-4 anys veure si el canvi de segment ha valgut la pena i invertir ( si es que es pot considerar una inversió...).

Una mica el que he comentat abans, descarto opcions que baixin dels 1115-120 cv. No em sap greu invertir en marques més premium a canvi de electrònica i prestacions. I en aquest sentit, la Ducati guanya a la majoria. Però no vull potencia sense més ja que aizó encareix el cost de la moto, sino mantenir certa versatilitat que és el que la 950s em dona i penso que és el que més sentit li dona a aquesta moto.

La MV Agusta en comparació la Ducati m'agrada molt pels 3 cilindres, estèticament el monobraç m'enamora, i prefereixo la llanta de 17'' enlloc de les 19'' de la 950s. Per contra no te ABS en corves... i es 4.000 € més cara. Pagar més de 20.000 € per una moto de 800cc ho trobo una mica exagerat. De fet, aquest element es el que me la fa descartar.

La 1000 XR m'encanta, però ja se'n va molt del canvi que tenia en ment. (preu i poténcia a part). És una pena que BMW no tingui una opció millor intermitja. La 900 penso que está molt lluny de la MTS 950s.

Bones compi! Mira al final això penso que tracta de pros, de contres, de balances, d'etapes, de ganes de canvis... Normalment al final es tracta de decidir amb més o menys certesa i provar sort en el sentit de quedar-ne satisfet en contraposició amb la moto anterior.

Segons llegia el teu missatge anava pensant que exactament era com deies, un 50% en que val la pena i un altre en que no tant. Però almenys personalment, quan he arribat a les percepcions ressaltades del teu missatge ho he tingut molt clar.

Si en acabar de provar una moto nova et sents més viu, més satisfet, més còmode, més a gust i més apassionat que amb la moto que has provat, és que aquesta moto nova no és l'adequada per substituïr la que tens. Em penso que et tocarà assumir que tens una motassa difícil de superar en molts aspectes en quant al que t'aporta, i que per trobar-li substituta o bé hauràs de buscar més, o bé renunciar a moltes de les coses que només d'aporta una bèstia com la teva.

Jo personalment, essent la moto un dispositiu de passió i felicitat i no una eina com és un cotxe, m'esperaria a trobar una candidata més adient. Canviar la moto per una altra que et dóna menys.... Crec que no és bona idea.

Busca en nous segments, altres models, marques diferents.. i a veure. Ves-nos informant!!!(y)

Ja fa uns dies de la proba, i quan em "refredo" i estic sense tocar la Speed em tornen a venir les ganes de la Multistrada. He pensat que també li posaria el pack sport ( que inclou la sortida termigioni) a més del Touring (punys calefactables, caballet central i maletes laterals), per acostar-me més al toc esportiu al que estic acostumat i sobretot sentir millor entrega de par. Cap barbaritat, però una mica més que amb el silenciador de sèrie.

Esperaré a veure si tinc interesats en la Triumph, i decidiré. De moment la deixo a la venta.

El que tinc clar que la Ducati és una opció molt molt molt sensata per a fer el canvi que tinc en ment.
Hola, crec que entenc els teus dubtes.
Salvant les distàncies, jo tinc la Tiger 800 i no tinc clar quina seria la bona substituta.
No descartis la Tiger 1200: es una de les motos més còmodes per viatjar, i amb un motor increïble.....

M'encanta la Tiger, pero aquestes grans 1200 (ho faig extensible a la GS) penso que dificulten la miqueta de ciutat que sovint hauré d'anar fent. Visc a Terrassa i penso que un/dos dies per setmana vindré a BCN. La mutistrada em va semblar molt còmode i amb una gran capacitat de gir. Per contra tenia el tema de la calor que desprenia el motor.


En fi, ja veieu que la Multistrada es la opció que més m'encaixa en cas de fer el canvi i que estic força autoconvençut. Els motius són l'equilibri de versatilitat, esportivitat, equipament, preu i disseny. Hi ha opcions (com moltes de les que heu dit) que milloren en algún dels aspectes, pero cap de moment que en la mitjana em convenci més. Estaré encantat que m'ho segui posant difícil!!!

Moltes gràcies a tots!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
No contemplo baixar més d'aquests 113 cv. Fer un viatge llarg amb maletes i potser passatjera, 95 cv se'm fan molt curts.




Si feu aportacions econòmiques, m'espero a la V4! :LOL: Son paraules majors per una primera moto d'aquest estil. Vull trobar una opció versàtil, veure com de còmode m'hi trobo i en 3-4 anys veure si el canvi de segment ha valgut la pena i invertir ( si es que es pot considerar una inversió...).

Una mica el que he comentat abans, descarto opcions que baixin dels 1115-120 cv. No em sap greu invertir en marques més premium a canvi de electrònica i prestacions. I en aquest sentit, la Ducati guanya a la majoria. Però no vull potencia sense més ja que aizó encareix el cost de la moto, sino mantenir certa versatilitat que és el que la 950s em dona i penso que és el que més sentit li dona a aquesta moto.

La MV Agusta en comparació la Ducati m'agrada molt pels 3 cilindres, estèticament el monobraç m'enamora, i prefereixo la llanta de 17'' enlloc de les 19'' de la 950s. Per contra no te ABS en corves... i es 4.000 € més cara. Pagar més de 20.000 € per una moto de 800cc ho trobo una mica exagerat. De fet, aquest element es el que me la fa descartar.

La 1000 XR m'encanta, però ja se'n va molt del canvi que tenia en ment. (preu i poténcia a part). És una pena que BMW no tingui una opció millor intermitja. La 900 penso que está molt lluny de la MTS 950s.



Ja fa uns dies de la proba, i quan em "refredo" i estic sense tocar la Speed em tornen a venir les ganes de la Multistrada. He pensat que també li posaria el pack sport ( que inclou la sortida termigioni) a més del Touring (punys calefactables, caballet central i maletes laterals), per acostar-me més al toc esportiu al que estic acostumat i sobretot sentir millor entrega de par. Cap barbaritat, però una mica més que amb el silenciador de sèrie.

Esperaré a veure si tinc interesats en la Triumph, i decidiré. De moment la deixo a la venta.

El que tinc clar que la Ducati és una opció molt molt molt sensata per a fer el canvi que tinc en ment.


M'encanta la Tiger, pero aquestes grans 1200 (ho faig extensible a la GS) penso que dificulten la miqueta de ciutat que sovint hauré d'anar fent. Visc a Terrassa i penso que un/dos dies per setmana vindré a BCN. La mutistrada em va semblar molt còmode i amb una gran capacitat de gir. Per contra tenia el tema de la calor que desprenia el motor.


En fi, ja veieu que la Multistrada es la opció que més m'encaixa en cas de fer el canvi i que estic força autoconvençut. Els motius són l'equilibri de versatilitat, esportivitat, equipament, preu i disseny. Hi ha opcions (com moltes de les que heu dit) que milloren en algún dels aspectes, pero cap de moment que en la mitjana em convenci més. Estaré encantat que m'ho segui posant difícil!!!

Moltes gràcies a tots!

ja veig que estàs enamorat de la multistrada i per tant ningú et traurà d'aquí i tot el que diguem serà picar ferro fred, però la MV Augusta surt per 14500 segons les revistes si estàs disposat a renunciar al canvi de marxes SCS. https://www.motorbikemag.es/mv-agusta-turismo-veloce-800-rosso-2020-prueba-opinion/
En tot cas, amb la multistrada no pots anar pas malament. I la BMW 1000XR? jo crec que estàs per allà en preu... hahahahaha. Potser també et sembla que 165 ponies són una mica massa per començar... i segurament tens raó!
BUeno en tot cas, la Ducati sempre és espectacular! Ah i per cert, i amb una Ducati Supersport, t'hi cabria bé la dona? Crec que potser és el mateix motor.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
perlanegraviajes Canvi de la tapa de les maletes Shad TERRA Anàlisi de productes 0
Edutarraco Mecànica Canvi de goma Mecànica de motos i recopilatoris 3
Comas77 Fotos Canvi de look de la pitufa Les nostres motos 3
Edutarraco Canvi de visera Espai de debat 3
Edutarraco Fotos Canvi de bagul Mecànica de motos i recopilatoris 4
Roger Un canvi de pneumàtics a favor de la lluita contra el càncer Espai de debat 0
Roger Una recollida solidària d'oli d'oliva a canvi de 5 litres d'oli per la moto Espai de debat 0
pepepotrero Anàlisis-Comparativa Novetats segment RR Espai de debat 4
MCR94 La nova Kymco AK 550 presenta la millor ràtio pes/potència del segment Espai de debat 4
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
OnOff MotoTours OffRoad SORTIDA TRAIL PROU DE TORRONS 2023 Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Roger Ruta trail Garraf / Baix Llobtegat Sortides anteriors 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL A DUO – EL CARDENER Negocis motoristes del territori català 0
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta trail a Duo Las Bardenas Reales 2022 Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta Trail Camí de St. Jaume Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours OffRoad Sortida Trail Prou de Torrons 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Pep Aràgo Ruta Trail Osona/Ripollès, divendres 2 d abril Sortides anteriors 11
Pep Aràgo Ruta en moto Ruta Trail Bunkers del Baix Empordà Trail en moto 5
Roger X-ADV Oferta de feina Àrea de producció de vídeos i xarxes socials a Twin Trail Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo Opinió Benelli Leoncino 800, Trail o Scrambler...??? Trail en moto 14
Erik Ruta en moto Curs trail a Bassella Trail en moto 25
elbarbasenmoto BENELLI LEONCINO TRAIL MotoVlogs propis 1
Sanodrac Ruta en moto Sortida trail aquest cap de setmana Rutes en moto 10
Roger Royal Enfield Himalayan, una trail de cap a peus per usuaris de l'A2 Espai de debat 0
Roger BMW R 1200 GS Rambler, la maxi-trail en versió enduro Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1

Fils similars