• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Capítol 3 | Regal de Sant Va-lentí | Mami en Moto

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Feliç Sant Va-lentí a tothom!!!! sobretot als quals anem en 125cc ? ;) .
El 14 de febrer és a més el dia de l'amor i l'amistat. I en aquest món de motoristes, tant maco que es té és aquesta gran germanor que hi ha sense importar en què cilindrada estigui un. Per això, us envio una gran abraçada a tot els meus bikers.

Finalment hem pogut fer una coseta i voliem compartir amb vosaltres el regal de Sant Va - Lenti. ( si si, com el famós meme )

Esperem que us agradi! A poc a poc, estic aprenent també com ser motovloger :LOL:



Ja sabeu, qualsevol sugerència, opinió o missatge, es molt bé rebut!!!!!

Ara si... una abraçada molt forta per tots!!!!!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Meme de sam va lentin

No he pogut resistir-me :LOL: :ROFLMAO:;)
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Feliç Sant Va-lentí a tothom!!!! sobretot als quals anem en 125cc ? ;) .
El 14 de febrer és a més el dia de l'amor i l'amistat. I en aquest món de motoristes, tant maco que es té és aquesta gran germanor que hi ha sense importar en què cilindrada estigui un. Per això, us envio una gran abraçada a tot els meus bikers.

Finalment hem pogut fer una coseta i voliem compartir amb vosaltres el regal de Sant Va - Lenti. ( si si, com el famós meme )

Esperem que us agradi! A poc a poc, estic aprenent també com ser motovloger :LOL:



Ja sabeu, qualsevol sugerència, opinió o missatge, es molt bé rebut!!!!!

Ara si... una abraçada molt forta per tots!!!!!
Sempre sempre porto gunats i jaqueta cordura, hivern i estiu
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Feliç Sant Va-lentí a tothom!!!! sobretot als quals anem en 125cc ? ;) .
El 14 de febrer és a més el dia de l'amor i l'amistat. I en aquest món de motoristes, tant maco que es té és aquesta gran germanor que hi ha sense importar en què cilindrada estigui un. Per això, us envio una gran abraçada a tot els meus bikers.

Finalment hem pogut fer una coseta i voliem compartir amb vosaltres el regal de Sant Va - Lenti. ( si si, com el famós meme )

Esperem que us agradi! A poc a poc, estic aprenent també com ser motovloger :LOL:



Ja sabeu, qualsevol sugerència, opinió o missatge, es molt bé rebut!!!!!

Ara si... una abraçada molt forta per tots!!!!!
Totalment d'acord; encara que es tracti de trajectes curts sempre val la pena anar ben equipat. En quan a lo de l'A2 és un regalàs, així que ja saps: estudi, pràctica i GAS!!!(y)
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Merci a tots!!! De veritat que es tota una feinada fer el video i que sigui una cosa decent.

Ara amb el A2, encara faltarà. Que primer he de treure el teòric, però el pràctic, ja es otra cosa o_O

Com a Mèxic no ni ha convalidació de carnets de conduir, he tingut que fer el curs sencer. La teòrica molt bé per que tenim sistemes totalments diferents i senyalització. Però amb el pràctic..... :rolleyes: com dir-lo, el meu instructor de veritat que patía tota l'estona. I es que ja portava anys conduïnt amb unes coses jejeje, els Stops eren com un ceda, i els ceda... com res :eek: Al moment de l'examen, de veritat que el més feliç del aprovat va ser el :LOL:

A veure si una altre vegada recordo això de contar fins a 3 en els cedes y fins a 5 en els stops!!! ??

I amb la pregunta, quina equipació utilitzeu en ciutat i fora de ciutat? Hi ha alguna diferencia???
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Merci a tots!!! De veritat que es tota una feinada fer el video i que sigui una cosa decent.

Ara amb el A2, encara faltarà. Que primer he de treure el teòric, però el pràctic, ja es otra cosa o_O

Com a Mèxic no ni ha convalidació de carnets de conduir, he tingut que fer el curs sencer. La teòrica molt bé per que tenim sistemes totalments diferents i senyalització. Però amb el pràctic..... :rolleyes: com dir-lo, el meu instructor de veritat que patía tota l'estona. I es que ja portava anys conduïnt amb unes coses jejeje, els Stops eren com un ceda, i els ceda... com res :eek: Al moment de l'examen, de veritat que el més feliç del aprovat va ser el :LOL:

A veure si una altre vegada recordo això de contar fins a 3 en els cedes y fins a 5 en els stops!!! ??

I amb la pregunta, quina equipació utilitzeu en ciutat i fora de ciutat? Hi ha alguna diferencia???
??? Això dependrà que com vulguis anar a la moda. En serio, tens roba jaquetas amb proteccions que sembla una de carrer i es la que fa servir molta gent per la ciutat.
Jo crec que és important que et trobis còmoda amb la jaqueta que portis. Jo hia marquès molt bones que a mí no em fan sentir còmode, i d'altres més senzilletes amb les mateixes característiques que em quedem com un guant. El casc, per ami sempre integrals, però ahora estic mirant modulars per problemes de ulleres.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
??? Això dependrà que com vulguis anar a la moda. En serio, tens roba jaquetas amb proteccions que sembla una de carrer i es la que fa servir molta gent per la ciutat.
Jo crec que és important que et trobis còmoda amb la jaqueta que portis. Jo hia marquès molt bones que a mí no em fan sentir còmode, i d'altres més senzilletes amb les mateixes característiques que em quedem com un guant. El casc, per ami sempre integrals, però ahora estic mirant modulars per problemes de ulleres.
Coincideixo, casc sempre integral.
Un parell d'amigues s'han deixat les dents i s'han malmés la cara per dur un jet i en el fons un modular quan el portes obert, s'assembla força.
Desgraciadament mai podem escollir en quin moment anem per terra per això l'única manera de portar-lo tancat sempre, és amb un integral.
Fa temps vaig llegir un article que comparava els diferents tipus de casc, més o menys deia una cosa així:
Posat de genolls a terra i cardat el més fort que puguis contra el terra, un cop fet això, refrega la cara pel terra un metre amb totes les teves forces, després de l'experiència decideix si vols integral o jet ;)
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Merci a tots!!! De veritat que es tota una feinada fer el video i que sigui una cosa decent.

Ara amb el A2, encara faltarà. Que primer he de treure el teòric, però el pràctic, ja es otra cosa o_O

Com a Mèxic no ni ha convalidació de carnets de conduir, he tingut que fer el curs sencer. La teòrica molt bé per que tenim sistemes totalments diferents i senyalització. Però amb el pràctic..... :rolleyes: com dir-lo, el meu instructor de veritat que patía tota l'estona. I es que ja portava anys conduïnt amb unes coses jejeje, els Stops eren com un ceda, i els ceda... com res :eek: Al moment de l'examen, de veritat que el més feliç del aprovat va ser el :LOL:

A veure si una altre vegada recordo això de contar fins a 3 en els cedes y fins a 5 en els stops!!! ??

I amb la pregunta, quina equipació utilitzeu en ciutat i fora de ciutat? Hi ha alguna diferencia???
Jo ja et vaig respondre als comentaris de youtube, però ho puc tornar a fer aquí: Sempre, sempre casc integral, jaqueta i guants. L'única diferència entre ciutat i carretera es que per ciutat vaig amb texans i per carretera amb cordura. (d'acoooord, ja sé que existeixen els pantalons de kevlar, però.....) I el calçat de carretera es més "consistent" que en trajectes urbans.
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Jo ja et vaig respondre als comentaris de youtube, però ho puc tornar a fer aquí: Sempre, sempre casc integral, jaqueta i guants. L'única diferència entre ciutat i carretera es que per ciutat vaig amb texans i per carretera amb cordura. (d'acoooord, ja sé que existeixen els pantalons de kevlar, però.....) I el calçat de carretera es més "consistent" que en trajectes urbans.
Jo difereixo una mica amb el tema de modular.
Si està homologat i el fas servir bé, serà com un integral.
I les persones amb ulleres com jo tenim problemes amb els integrals a l'hora de posar ulleres.
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Jo ja et vaig respondre als comentaris de youtube, però ho puc tornar a fer aquí: Sempre, sempre casc integral, jaqueta i guants. L'única diferència entre ciutat i carretera es que per ciutat vaig amb texans i per carretera amb cordura. (d'acoooord, ja sé que existeixen els pantalons de kevlar, però.....) I el calçat de carretera es més "consistent" que en trajectes urbans.
Merci!!! Per contestar i per posar-ho aqui també. Tota aquesta informació em va molt bé per parlar una mica al següent video :)

Ja us explicaré una mica la meva experiència, a veure com ho veieu ;)
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Jo difereixo una mica amb el tema de modular.
Si està homologat i el fas servir bé, serà com un integral.
I les persones amb ulleres com jo tenim problemes amb els integrals a l'hora de posar ulleres.
No volia dir que el casc modular no fos correcte, disculpa si t'ha semblat que el menystenia. De fet fins l'any passat duia un modular. Tan sols feia esment al que JO utilitzo
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
AgustiCarmona CONSELLS A FUTURS MOTOVIAJTJERS. Capítol #5: ACAMPADA MotoVlogs propis 0
AgustiCarmona Vídeos Consells a Futurs Motoviajeros Capítol #3: PLANIFICAR UNA RUTA MotoVlogs propis 3
AgustiCarmona Vídeos CONSELLS A FUTURS MOTOVIATGERS. CAPÍTOL # 2: QUINA ROBA PORTAR? MotoVlogs propis 6
AgustiCarmona Vídeos CONSELLS A FUTURS MOTOVIATGERS. Capítol # 1: SEGURETAT i SALUT MotoVlogs propis 3
AgustiCarmona Vídeos Capítol 14: ERRORS VIATJANT a MOTO (segona part). MotoVlogs propis 0
AgustiCarmona Vídeos Capítol 13: ERRORS VIATJANT amb MOTO. MotoVlogs propis 2
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 9: Viatjant en moto LLUNY MotoVlogs propis 2
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 8: Viatjant en moto SOL. MotoVlogs propis 2
AgustiCarmona Vídeos Viatjar en moto per EUROPA. Capítol #5 MotoVlogs propis 2
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a La Llosa del Cavall i Sant Llorenç de Morunys. Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Ruta en moto Rutilla a Sant Feliu Sasserra 17-10-2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
Jaumenovas Ruta en moto Avui divendres Sant jo també he sortit Rutes en moto 8
Roger Formació Formació 3.0 el 19 de juny a Monistrol de Calders i diumenge 20 a Ca la iaia (Sant Salvador de Guardiola) Formació motorista 1
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
soy_ohki Ruta Terrassa - Besalú - Sant Llorenç de Morunys - Terrassa Sortides anteriors 11
cargols2rodes Ruta en moto Sortida Baronia de Sant Oïsme Rutes en moto 4
Nikokaos Sortideta a Sant Miquel del Fai des de Girona Sortides anteriors 4
J Em presento Sant Boi Presentacions 3
Loxicdelamola Crònica Ruta Pirinenca Sant Joan d Isil Cròniques sobre motociclisme 4
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta express Lleida fins Sant Quili ( Franja ponent. Osca ) Rutes en moto 2
Edutarraco Fotos Sant Cristòfol 2020 Les nostres motos 2
Nikokaos Ruta en moto SORTIDA BANYOLES - SANT CARLES DE LA RÀPITA - GARÓS - BANYOLES (22 a 24 de JUNY 2020) Rutes en moto 22
perlanegraviajes Escapada al Grand Sant Bernard MotoVlogs propis 0
Roger Troben el cos sense vida del motorista desaparegut a Sant Sadurní d’Anoia Espai de debat 0

Fils similars