• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Capítol 13: ERRORS VIATJANT amb MOTO.

AgustiCarmona

AgustiCarmona

Rodant
Motorista Viatger
19 Jun 2020
43
167
Premis
3
Ripollet, Barcelona
www.agusticarmona.com
Moto
Suzuki v-strom 650 del 2008
Capítol 13: ERRORS VIATJANT amb MOTO.

Són molts, o millor dit moltíssims, els errors que cometem a l'hora de preparar un gran viatge amb moto. Fins i tot els que portem diversos anys viatjant, ens adonem que alguns d'ells els cometem una i altra vegada.

En aquest vídeo repassaré 4 errors que m'han costat aprendre i que, a dia d'avui, porto gravats a foc en la meva pell a força d'haver caigut en ells massa vegades.
Són 4 errors de càlcul que he anat cometent en els meus viatges en moto i que tracto de no tornar a cometre.


Visita la llista de reproducció complerta

O si ho prefereixes, aquí te la deixo per capítols:


1- Deserts
2- Selvas
3- Montanyes
4- Ciutats
5- Europa
6- Asia
7- Àfrica
8- Sol
9- Lluny
10- ¿Per qué?
11- Sense tecnologia
12- Sense por

Aviat més vídeos

Tots els meus videos a YOUTUBE
I tots els posts a https://www.agusticarmona.com
 

Fils similars