• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Carles

GARROTXI72

GARROTXI72

Nouvingut
3 Jul 2022
8
33
Premis
2
Olot
Moto
BMW GS 750
Bones. El meu nom és Carles i visc a Olot.
Després de 3 anys amb una scoopy 125 ( per logística familiar) m’ha agradat i m’he lleça a una GS750. .. un bon salt.
He fet algunes rutes sól i cerco gent amb qui compartir sortides, bones estones i anar guanyant confiança i experiència en aquest món.
M’agrada passejar, no competir. Bé ens llegim per aquí. Salit
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Bones. El meu nom és Carles i visc a Olot.
Després de 3 anys amb una scoopy 125 ( per logística familiar) m’ha agradat i m’he lleça a una GS750. .. un bon salt.
He fet algunes rutes sól i cerco gent amb qui compartir sortides, bones estones i anar guanyant confiança i experiència en aquest món.
M’agrada passejar, no competir. Bé ens llegim per aquí. Salit
Hola Carles, benvingut!!! Enhorabona pel salt al món del motociclisme per passió. Fas molt bé de comentar les teves preferències de rutes, és la millor manera de trobar nous companys per sortir.
Si vas participant per aquí i comentant o sumant-te propostes de rutes afins a les teves preferències, segur que acabes trobant nous companys que encaixin amb el teu estil de ruta ?
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Bones. El meu nom és Carles i visc a Olot.
Després de 3 anys amb una scoopy 125 ( per logística familiar) m’ha agradat i m’he lleça a una GS750. .. un bon salt.
He fet algunes rutes sól i cerco gent amb qui compartir sortides, bones estones i anar guanyant confiança i experiència en aquest món.
M’agrada passejar, no competir. Bé ens llegim per aquí. Salit
Benvingut i enhorabona pel salt ✌️
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Bones. El meu nom és Carles i visc a Olot.
Després de 3 anys amb una scoopy 125 ( per logística familiar) m’ha agradat i m’he lleça a una GS750. .. un bon salt.
He fet algunes rutes sól i cerco gent amb qui compartir sortides, bones estones i anar guanyant confiança i experiència en aquest món.
M’agrada passejar, no competir. Bé ens llegim per aquí. Salit
Benvingut Carles!!! A veure si coincidim, de quina zona ets?
M'uneixo al clam que demana fotos de la màquina ?
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Bones. El meu nom és Carles i visc a Olot.
Després de 3 anys amb una scoopy 125 ( per logística familiar) m’ha agradat i m’he lleça a una GS750. .. un bon salt.
He fet algunes rutes sól i cerco gent amb qui compartir sortides, bones estones i anar guanyant confiança i experiència en aquest món.
M’agrada passejar, no competir. Bé ens llegim per aquí. Salit
Benvingut Carles des de l'Empordà!!! ✌?
 
GARROTXI72

GARROTXI72

Nouvingut
3 Jul 2022
8
33
Premis
2
Olot
Moto
BMW GS 750
Bones. El meu nom és Carles i visc a Olot.
Després de 3 anys amb una scoopy 125 ( per logística familiar) m’ha agradat i m’he lleça a una GS750. .. un bon salt.
He fet algunes rutes sól i cerco gent amb qui compartir sortides, bones estones i anar guanyant confiança i experiència en aquest món.
M’agrada passejar, no competir. Bé ens llegim per aquí. Salit

9eae022ff6c8241f57578cdbba0bbbf3.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bones. Ufff, encara estic en procés d’enamorament. N’estic molt content, pero sóc motorista novell o sogui que tampoc puc comparar.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ahir vaig provar la 850gs :love: , (perquè la 750 no la tenien disponible en aquell moment ia sobre la 850 ADVENTURE❤️) amb totes les mateixes característiques (completa vull dir), i noi és un "maquinon", com vaig gaudir per la carretera antiga d'igualada entre d'altres.?
 
GARROTXI72

GARROTXI72

Nouvingut
3 Jul 2022
8
33
Premis
2
Olot
Moto
BMW GS 750
Ahir vaig provar la 850gs :love: , (perquè la 750 no la tenien disponible en aquell moment ia sobre la 850 ADVENTURE) amb totes les mateixes característiques (completa vull dir), i noi és un "maquinon", com vaig gaudir per la carretera antiga d'igualada entre d'altres.?

El motor de la 750 diuen que es el mateix que la de la 850 però limitat electrònicament


Sent from my iPhone using Tapatalk