• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Carregador de mobil i mes coses (camares gopro i d'altres) per BMWF700GS

GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Hola a tothom, mireu si us plau si em podrieu aconsellar un carregador per a la bmw f700gs, que carregui tot tipus de dispositius amb dos ports usb.
Gràcies.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tothom, mireu si us plau si em podrieu aconsellar un carregador per a la bmw f700gs, que carregui tot tipus de dispositius amb dos ports usb.
Gràcies.
Bones! jo ho vaig comentar al meu taller al seu dia i em van instal·lar un suport metàlic al costat del marcador de la moto, amb una presa de corrent de 12v. En aquest cas puc endollar-hi diferents tipus d'accessoris que incorporen les ranures que m'interessin per endollar a la corren. Jo hi acoblo un endoll que conté dues ranures USB.

Per carregar càmeres i accessoris diferents al mòbil que no puguis portar al manillar, potser t'interessaria ubicar una presa de corrent de 12 volts dins de les maletes (si les teves ho permeten, o ofereixen una conversió fàcil), o bé directament a sota el seient. D'aquesta manera pots tenir les càmeres o bateries carregant mentre circules.

Parla amb el teu taller a veure quines opcions d'ofereixen, i pregunta en aquest fil, ja que estan parlant de càmeres d'acció i segurament et poden aconsellar al respecte (y)

 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bones! jo ho vaig comentar al meu taller al seu dia i em van instal·lar un suport metàlic al costat del marcador de la moto, amb una presa de corrent de 12v. En aquest cas puc endollar-hi diferents tipus d'accessoris que incorporen les ranures que m'interessin per endollar a la corren. Jo hi acoblo un endoll que conté dues ranures USB.

Per carregar càmeres i accessoris diferents al mòbil que no puguis portar al manillar, potser t'interessaria ubicar una presa de corrent de 12 volts dins de les maletes (si les teves ho permeten, o ofereixen una conversió fàcil), o bé directament a sota el seient. D'aquesta manera pots tenir les càmeres o bateries carregant mentre circules.

Parla amb el teu taller a veure quines opcions d'ofereixen, i pregunta en aquest fil, ja que estan parlant de càmeres d'acció i segurament et poden aconsellar al respecte (y)

Hola i gràcies. La BMW f700gs porta un endoll a el costat de la clau d'arrencada, és com la dels cotxes amb els encendedors. He vist algun però no sé per quin decidir-me.
Gràcies.
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola i gràcies. La BMW f700gs porta un endoll a el costat de la clau d'arrencada, és com la dels cotxes amb els encendedors. He vist algun però no sé per quin decidir-me.
Gràcies.
N'hi ha de molt complerts, fins i tot alguns tenen un panell sencer amb més endolls.

Jo tinc un com aquest: https://www.amazon.es/AUKEY-Cargado...ld=1&keywords=usb+coche&qid=1593530324&sr=8-7

Però mira aquest també, té 4 ranures. La qüestió és que si és per carregar càmeres i accessoris potser si que et convé instal·lar-ne un a una altra zona de la moto per comoditat.

 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Aquests són per cotxe i jo el vui per la moto, és semblant però és més petit.
Gràcies.
Adaptador de 2 usb a conector bmw
 
Última edició:

Fils similars