• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Notícia Carreteres de pagament a partir de 2024

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5

Tocarà pagar per fer us de les carreteres públiques de l’estat, i es debatrà sobre les autonòmiques.​


Publiquem la notícia perquè resulta d'especial incidència pel nostre col·lectiu, sobretot si finalment la mesura afecta a determinades vies secundàries i nacionals. Bèlgica i Alemanya no cobren per fer ús de les seves carreteres, potser seria un bon model a tenir de referència.

Recordem no entrar en debats polítics sinó d'opinions, propostes...
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i Serra
A

albertortega

Nouvingut
19 Ago 2020
7
9
Premis
1

Tocarà pagar per fer us de les carreteres públiques de l’estat, i es debatrà sobre les autonòmiques.​


Publiquem la notícia perquè resulta d'especial incidència pel nostre col·lectiu, sobretot si finalment la mesura afecta a vies secundàries i nacionals. Bèlgica i Alemanya no cobren per fer ús de les seves carreteres, potser seria un bon model a tenir de referència.

Recordem no entrar en debats polítics sinó d'opinions, propostes...
Jo crec que pagar un preu simbòlic per fer us de autopistes/autovies per al seu manteniment estaria d'acord. Exemple: 1 cèntim per km. Per les secundàries, no.

Enviado desde mi Redmi Note 9 Pro mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo seria partidari del que crec que fan a Àustria, una vinyeta barata pels cotxes, més barata encara per les motos. I pels camions, pagament per ús. Al final són els que fan més quilòmetres i amb el pes fan malbé l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas i Roger
mushu903

mushu903

Cul quadrat
29 Gen 2021
76
168
Premis
4
Jo seria partidari del que crec que fan a Àustria, una vinyeta barata pels cotxes, més barata encara per les motos. I pels camions, pagament per ús. Al final són els que fan més quilòmetres i amb el pes fan malbé l'asfalt
Si a Suissa funciona igual, pags la vignette i ja esta. Ho trobo molt millor aquest sistema que no aixo....
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas i Roger
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Per ara em guardo l'opinió sobre aquest import. Vivim en "el país de el tot es paga ".
"S'hauria de començar per la qual cosa no es paga i acabaríem abans".
 
joseki

joseki

Rodant
23 Feb 2020
40
80
Premis
3
Cerdanyola del Vallés
Moto
CB500X
A mí no em sembla malament lo de la vinyeta, però, això si... el contracte te dues parts, i pagar ha de ser per rebre una contraprestació: carreteres en perfecte estat. I aquí és on veig el problema, que comencarem pagant per unes carreteres amb un paviment i senyalització que no estan a l'alçada.