Roger
Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
- 16 Oct 2015
- 1.288
- 2.613
- Premis
- 5
Com us comentem en aquest fil , farem servir aquest post per relacionar als motoristes del fòrum amb les zones en les que solen sortir o desitgen sortir a rodar.
Us proposo que cada cop que munteu una sortida amb el punt de partida a X pronvíncia, copieu els noms dels usuaris que s'hi han apuntat i els esmenteu al fil de la sortida, a fi de que aquests rebin la notificació al correu i s'hi puguin apuntar. Més endavant intentaré que puguem emprar algun sistema més automàtic, però de moment això ens permetrà aprofitar el cens.
Això es fa extensiu als que voleu sortir per parelles, ja que al fil que munteu podeu citar als que també surten en parella perquè els arribi l'avís.
En aquest cens us anirem apuntant a tots els que ho demaneu. Si voleu modificar les zones, o sortir del cens, només ho heu de demanar.
Feu una ullada també a aquest parell de fils per muntar o apuntar-vos a sortides en moto amb més facilitat.
- Sistema de calendari i esdeveniments
www.motoristes.cat
- Filtrar rutes per província
www.motoristes.cat
Tarragona
@Edutarraco Tarragona-Girona
@Non-stop - Tarragona
@Enric Casti - Tarragona
@Tarraco - Per Tarragona i voltants
@Dani2945 - Offroad per la zona del Penedès
@Llao - Surto sol i amb la dona, anem combinant, ja que ella també es molt motera, encara que sigui de paquet. El radi d'acció es el Baix Aragó/Ribera d'Ebre i voltants - (PARELLA)
@elbarbasenmoto - Província de Tarragona
@ernesttc21 - Reus
@Marc Vinoenmoto - Acostumo a sortir els dilluns (per motius laborals) tot i que també ho podria fer algun diumenge tarda.
@Wetyy94 - Soc l'Arnau visc a Castellvell del Camp i ja em podeu incloure a la llista de Tarragona
@joan717 - Jo sóc de La Selva del Camp un poble de Tarragona.
@pepepotrero - Tarragona / Baix Ebre, sortir en findes.
@M.pié - Jo soc de cunit (tgn) pero estic just a la linde amb cubelles (bcn). Surto disabtes, diumenges o festius. Asfalt 100%, mes igual llargues que curtes. Lo que vingui i encarti! Ritme sport-turisme . Moto: versys 1000. Lloc preferit per a rutetes de un dia: priorat i voltants o amb bon temps tirar cap al pre-pirineu/pirineus. Salutacions!
@Carmeta - Jo sóc del Penedès i per aquí hi ha rutes molt xules, però també m'agradaria començar a fer rutes més llargues.
@FerSalou - Jo visc a Salou i encara no he fet cap ruta, la vaig comprar al novembre de 2020 i no he tingut encara ocasió, gràcies.
@Pastoret - De Castellvell del Camp, provincia de Tarragona
@Freerider27 - Entre setmana a Barcelona (a vegades sense moto, per desgràcia) i els caps de setmana i vacances a Vinebre, Terres de l'Ebre (una mica nord, no el Delta jejejeje)
@MarcG - La Selva del Camp
@TARRAKO RIDER - Tarragona
@navegante360 - Rutes carretera i preferible entre setmana vaig amb Triumph 1200
Us proposo que cada cop que munteu una sortida amb el punt de partida a X pronvíncia, copieu els noms dels usuaris que s'hi han apuntat i els esmenteu al fil de la sortida, a fi de que aquests rebin la notificació al correu i s'hi puguin apuntar. Més endavant intentaré que puguem emprar algun sistema més automàtic, però de moment això ens permetrà aprofitar el cens.
Això es fa extensiu als que voleu sortir per parelles, ja que al fil que munteu podeu citar als que també surten en parella perquè els arribi l'avís.
En aquest cens us anirem apuntant a tots els que ho demaneu. Si voleu modificar les zones, o sortir del cens, només ho heu de demanar.
Feu una ullada també a aquest parell de fils per muntar o apuntar-vos a sortides en moto amb més facilitat.
- Sistema de calendari i esdeveniments

Informació - Nou sistema de calendari i esdeveniments
Bones! Hem implementat un sistema de calendari i esdeveniments al fòrum a fi de dinamitzar l'organització de sortides i l'assistència a cites del món del motor. Amb aquest sistema, podem per exemple obrir un fil a la secció de sortides i configurar-hi una o més dates que apareixeran al...

- Filtrar rutes per província

Informació - Filtrar rutes per província
Bones! Afegim els prefixes de rutes en moto per província a fi de filtrar millor la recerca de les que més ens interessin, segons la província de punt de partida. D'aquesta manera, un cop accedim al fòrum de Sortides ens trobarem amb tots els fils de sortides que hi ha oberts. Dins d'aquest...

Tarragona
@Edutarraco Tarragona-Girona
@Non-stop - Tarragona
@Enric Casti - Tarragona
@Tarraco - Per Tarragona i voltants
@Dani2945 - Offroad per la zona del Penedès
@Llao - Surto sol i amb la dona, anem combinant, ja que ella també es molt motera, encara que sigui de paquet. El radi d'acció es el Baix Aragó/Ribera d'Ebre i voltants - (PARELLA)
@elbarbasenmoto - Província de Tarragona
@ernesttc21 - Reus
@Marc Vinoenmoto - Acostumo a sortir els dilluns (per motius laborals) tot i que també ho podria fer algun diumenge tarda.
@Wetyy94 - Soc l'Arnau visc a Castellvell del Camp i ja em podeu incloure a la llista de Tarragona
@joan717 - Jo sóc de La Selva del Camp un poble de Tarragona.
@pepepotrero - Tarragona / Baix Ebre, sortir en findes.
@M.pié - Jo soc de cunit (tgn) pero estic just a la linde amb cubelles (bcn). Surto disabtes, diumenges o festius. Asfalt 100%, mes igual llargues que curtes. Lo que vingui i encarti! Ritme sport-turisme . Moto: versys 1000. Lloc preferit per a rutetes de un dia: priorat i voltants o amb bon temps tirar cap al pre-pirineu/pirineus. Salutacions!
@Carmeta - Jo sóc del Penedès i per aquí hi ha rutes molt xules, però també m'agradaria començar a fer rutes més llargues.
@FerSalou - Jo visc a Salou i encara no he fet cap ruta, la vaig comprar al novembre de 2020 i no he tingut encara ocasió, gràcies.
@Pastoret - De Castellvell del Camp, provincia de Tarragona
@Freerider27 - Entre setmana a Barcelona (a vegades sense moto, per desgràcia) i els caps de setmana i vacances a Vinebre, Terres de l'Ebre (una mica nord, no el Delta jejejeje)
@MarcG - La Selva del Camp
@TARRAKO RIDER - Tarragona
@navegante360 - Rutes carretera i preferible entre setmana vaig amb Triumph 1200
Última edició: