• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto CENS de MOTORISTES per ZONES

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Com us comentem en aquest fil , farem servir aquest post per relacionar als motoristes del fòrum amb les zones en les que solen sortir o desitgen sortir a rodar.

Us proposo que cada cop que munteu una sortida amb el punt de partida a X pronvíncia, copieu els noms dels usuaris que s'hi han apuntat i els esmenteu al fil de la sortida, a fi de que aquests rebin la notificació al correu i s'hi puguin apuntar. Més endavant intentaré que puguem emprar algun sistema més automàtic, però de moment això ens permetrà aprofitar el cens.

Això es fa extensiu als que voleu sortir per parelles, ja que al fil que munteu podeu citar als que també surten en parella perquè els arribi l'avís.

En aquest cens us anirem apuntant a tots els que ho demaneu. Si voleu modificar les zones, o sortir del cens, només ho heu de demanar.

Feu una ullada també a aquest parell de fils per muntar o apuntar-vos a sortides en moto amb més facilitat.

- Sistema de calendari i esdeveniments

- Filtrar rutes per província

Tarragona
@Edutarraco Tarragona-Girona
@Non-stop - Tarragona
@Enric Casti - Tarragona
@Tarraco - Per Tarragona i voltants
@Dani2945 - Offroad per la zona del Penedès
@Llao - Surto sol i amb la dona, anem combinant, ja que ella també es molt motera, encara que sigui de paquet. El radi d'acció es el Baix Aragó/Ribera d'Ebre i voltants - (PARELLA)
@elbarbasenmoto - Província de Tarragona
@ernesttc21 - Reus
@Marc Vinoenmoto - Acostumo a sortir els dilluns (per motius laborals) tot i que també ho podria fer algun diumenge tarda.
@Wetyy94 - Soc l'Arnau visc a Castellvell del Camp i ja em podeu incloure a la llista de Tarragona
@joan717 - Jo sóc de La Selva del Camp un poble de Tarragona.
@pepepotrero - Tarragona / Baix Ebre, sortir en findes.
@M.pié - Jo soc de cunit (tgn) pero estic just a la linde amb cubelles (bcn). Surto disabtes, diumenges o festius. Asfalt 100%, mes igual llargues que curtes. Lo que vingui i encarti! Ritme sport-turisme . Moto: versys 1000. Lloc preferit per a rutetes de un dia: priorat i voltants o amb bon temps tirar cap al pre-pirineu/pirineus. Salutacions!
@Carmeta - Jo sóc del Penedès i per aquí hi ha rutes molt xules, però també m'agradaria començar a fer rutes més llargues.
@FerSalou - Jo visc a Salou i encara no he fet cap ruta, la vaig comprar al novembre de 2020 i no he tingut encara ocasió, gràcies.
@Pastoret - De Castellvell del Camp, provincia de Tarragona
@Freerider27 - Entre setmana a Barcelona (a vegades sense moto, per desgràcia) i els caps de setmana i vacances a Vinebre, Terres de l'Ebre (una mica nord, no el Delta jejejeje)
@MarcG - La Selva del Camp
@TARRAKO RIDER - Tarragona
@navegante360 - Rutes carretera i preferible entre setmana vaig amb Triumph 1200
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Barcelona

@Erik - Sabadell
@J.M - Granollers - Vallès
@tritó - Maresme
@MiguelAT - Barcelona
@Joanen - Manresa
@joseki - Cerdanyola
@Oforigua - Viladecavalls
@edudzn - Barcelona
Josep Mestre i la seva dona - Arenys de Munt (PARELLA)
@Myke's i la seva dona (PARELLA) - Barcelona (Surten amb un germà també a vegades)
Germà del Myke - Barcelona (pendent crear usuari)
@Mario G - i la seva dona - Maresme (Caldetes) i a Barcelona ciutat. També s'hi apunta el seu soci a vegades. (PARELLA)
@Sebastricu amb el seu fill Arnau - Malgrat de Mar (A vegades en PARELLA)
@Sanodrac - Barcelona. Sortides de cap de setmana i viatges més llargs durant les vacances.
@Bluesbrother - Sitges
@nilmoreno - Offroad Baix Llobregat
@Àlex - Mataró
@Ray Fields Rider - Berguedà - Catalunya central
Genís - Badalona
@wunderlich - Barcelona
@Robiker.1985 - Mataró
@miquelopv - Vic - Sense acompanyant, només carretera
@Gas a fons - Penedès- Per fer sortides amb la dona (PARELLA)
@hURIkane - Eii!! Natrus som de Granollers i anem els dos. De "especial", tenim que sortim alguns dilluns, que mola pq no hi ha tanta gent pels puestus...
@Rafalet - Sabadell - BCN
@perlanegraviajes -
Hola tinc una BMW F850GS Adventure i vivim a Granollers amb la meva dona Montse "Polvorilla" te una Benelli TRK 502x
Fem viatges llargs (Nordkapp, Islàndia, Dakar, Irlanda, França, Suïssa, Itàlia, Tunísia, Espanya ...) i sortides quan el treball i els nens ens deixen.
@Bascu - Barcelona - Ep! Aquí Bascu de Barcelona, fent el pato per la ciutat encara XD
@GEORGECAT - Jo sóc de Barcelona i no m'agrada la calor. Els dies laborals normalment tinc lliure, (si no hi ha coses d'importància major). Sortides de anar i tornar al mateix dia.
@Iván García - de BCN ciutat
@AlbertObiols - Surten des de BCN ciutat (PARELLA)
@Pepué - sóc de fer més carreteres i poca autopista.
@torpeyenmoto - M'adapto, puc sortir sol i en parella! Segon ruta i acompanyants. M'encanten les carreteres secundàries i les bones vistes... tinc una CB500X.
@Ferrguitart - M'encantaria que comptesiu amb mi per rutes al voltant de Barcelona i Girona. Fa 1 anyet i poc que tinc una CB500x i tinc moltes ganes de fer kilometratge
@Sheider - Hola! Jo sóc de Barcelona, normalment sol, algun cop en parella.
@Maria695 - Sóc de Granollers, Vallès Oriental (y)
@Bruce - Cerdanyola del Vallès - BCN. Sorto sol o també amb la dona.
@Pep Salrach - Zona Sant Celoni (Barcelona) amb una mt-07 del 2015.Vaig acompanyat de la dona ✌✊ (PARELLA)
@Marc_DC - Sóc d’Esplugues i normalment surto sol!
@JordiCb - Sabadell,sempre sol,Suzuki Sv650
emoji1308.png
emoji1308.png
emoji1308.png
, els caps de setmana
@HartmannDiaz - Cornellà de Llobregat (Barcelona) i m'agrada sortir sobre tot per off road. Per carretera ritme suau ja que porto una 125.
@Loiro86 - Cardedeu
@waspbcn - Barcelona.
@Nenpetit - Barcelona, si és només ruta vaig sol, si és ruta, cultureta i gastronomia amb la dona.
@Gabivolador - Soc d'Osona, vaig amb una RT, només asfalt hehehe normalment sol i a vegades amb parella (llavors més a poc a poc).
M'apuntaria a rutes que passessin per aquí o que m'hagués de desplaçar una miqueta, potser també alguna cosa llarga de varis dies. En totes, sempre dependrà de la disponibilitat...
@prompt - Barcelona, només asfalt
@Arge - Nosaltres som del valles i maresme..acostumem a sortir per zona girona/barcelona..som 4 motos, 3 nois , 1 noia!
@Xavier sc - Barcelona. Porto a la parenta al seient de darrera!!

@Sherpa92 - Barcelona. Acostumo a sortir sol, només asfalt i caps de setmana. Poca autopista, just per enllaçar rutes per carreteres secundaries o per tornar d'una ruta llunyana
@Tetris -
Surto des de Terrassa. No porto paquet pq tinc monoseient...:p
@ScramblerArt_Pat - Barcelona!!
@Joan Versys - Jo surto de Sant Boi, Barcelona.
@Pep Aràgo - Resideixo al Lluçanès/Osona i tinc com a moto habitual una Monster 750 del 97 i una Africa Twin 750 del 92. Normalment vaig sol pq quan la "jefa" vol sortir en moto, ella porta la seva Bandit 600.
@kalamot69 - Un altre desde Viladecans. Barcelona.
@Xavi Canyo - Barcelona
@xenia - Barcelona/Penedès i Girona/Alt Empordà
@LLURO - Zona Maresme (Barcelona).
@Jaumenovas - Soc de Terrassa, no he sortit mai amb grup, però m’agradaria si no son rutes massa llargues. Tinc una Piaggio Beverly 350.
@Marta - Valoro paisatges, tan em fa menjar bé o no, prefereixo ruta llarga a curta, no m'agrada gaire anar de fosc.
@alfons23 - Bones, apunteu -me di us plau a la zona del Maresme i Barcelona. Gràcies
@AgustiCarmona Surto des de Ripollet (Barcelona) cap a tot el món, pero entre ruta y ruta surto sol els caps des setmana a fer voltes pel Vallès.
@Sergi Rabasa - Jo Acostumo a sortir des de Barcelona i si puc m'apunto a anar cap on sigui!
@M.pié - Jo soc de cunit (tgn) pero estic just a la linde amb cubelles (bcn). Surto disabtes, diumenges o festius. Asfalt 100%, mes igual llargues que curtes. Lo que vingui i encarti! Ritme sport-turisme . Moto: versys 1000. Lloc preferit per a rutetes de un dia: priorat i voltants o amb bon temps tirar cap al pre-pirineu/pirineus. Salutacions!
@Fran790 - Jo també estic buscant gent per sortir, principalment off road. Soc de Barcelona i puc apuntar-me a qualsevol sortida que es faci desde la provincia.. Moltes gracies!!
@Carmeta -
Jo sóc de Torrelletes, Castellet i la Gornal, i a més a més, Alt Penedès, jejeje! Per aquí hi ha rutes molt xules, però també m'agradaria començar a fer rutes més llargues.
@Mey - Soc del Baix Llobregat,casi tocant Montserrat. Molt nova amb la moto (mai havia portat?). Porto una 125, pero amb ganes de fer alguna sortida i apendre mooolt!!!
@mami_en_moto - a l'Anoia ens trobareu a @Luisildur i a mi. Justament amb la 125 no martxo molt lluny, ja que encara em sento molt papata a dues rodes i prefereixo anar a poc a poc ?
@Freerider27 - Entre setmana a Barcelona (a vegades sense moto, per desgràcia) i els caps de setmana i vacances a Vinebre, Terres de l'Ebre (una mica nord, no el Delta jejejeje)
@Eduardnator - Jo visc a Cerdanyola del V., normalment vaig en parella, i quan em deixen sol..amb una yaya clasica K-75 que va força bé
@JordiRT - Sóc de Barcelona i porto una R-1200-RT. M'apunto a tot tipus de sortides
@RafaGaS - Sóc de caldes d'Estrac al maresme
@xaviubia - Jo sóc de Sabadell. Normalment asfalt tant sol com acompanyat, depèn del dia.
@Adrià - Hola des de Molins de Rei, Baix Llobregat. Amb una 125cc, carreteres comarcals i offroad, amb ganes de fer sortides i seguir aprenent.
@Benji67 - Visc a Esplugues,vaig amb CBR 900rr si feu alguna sortida, aviseu!
@Till186 - Sóc de Terrassa, vaig amb amics de vegades d'altres amb la dona i d'altres sol. Si algú s'avorreix i vol ensenyarme raconets, encantat!
@navegante360 - Rutes carretera i preferible entre setmana vaig amb Triumph 1200
@Francina Em dic Francina, sóc de Castellbisbal i m'agradaria sortir més. Tinc una suzuki gs500. ✌
@SebasTià - Des de Igualada, l'Anoia, amb una BMW R850r
@Pepxi - Un altre d’Igualada. Surto amb la parella, jo amb una Triumph Street Twin i la dona amb una GS750
@Despertaferro - Barcelona
@pepprats - Barcelona ciutat, tot i que per fer una bona ruta, anem on faci falta
@Biker😈Jou54✌️ - De Manresa!!!
@FiftyShades - Hola, soc de Terrassa, solo fer rutes de diumenge per Solsonès, Berguedà, Osona, Alt Urgell, normalment sol
@raulsade des de Terrassa, quan es posible amb parella.
@Macyus - uno de Mollet Del Valles, Bmw R1200Gs , salidas fines de semana y rutas como Motovolta, rider1000, etc,,etc...
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Lleida
@JoanRa - Lleida
@Sarus - Lleida
@Arnaubarruera - Acostumo a sortir bastant, per la provincia, cap a ribera ebre, franja amb aragó, i si es proposen rutes interesants cap on sigui també
@Loxicdelamola - Lleida
Miguel Àngel i la seva dona (@cargols2rodes) - Lleida (PARELLA)
@javi.mabe87 - Lleida
@v.strom650_rider Lleida capital! (y)
@Marta - Valoro paisatges, tan em fa menjar bé o no, prefereixo ruta llarga a curta, no m'agrada gaire anar de fosc.
@Joel790r - Rutes tan on com off sol i amb parella que tambe li agrada la marcha a la dóna, tan comarca com lluny.
@manumanu_adv - De Lleida!
@Ramon1290 - Hola, de Lleida. Tant carretera com off.
@juditjuditt - Una gs800adv des de cervera 😊😊
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Girona
@Edutarraco Tarragona-Girona
@Yamnis - Banyoles
@Serra - Girona
@kimhdb - Badia de Roses
@Nikokaos - Banyoles - Girona (busca sortir els dissabtes)
@Motoridersmontseny - Arbúcies. Organitzen sortides els caps de setmana
@Burkat450R - Rutes per asfalt i Offroad / Enduro
@Gllm - Surto a fer Enduro per Osona i voltants... amb la de carretera una mica més lluny..
emoji6.png

@nebraska - Anglès, Girona
@Ferrguitart - M'encantaria que comptesiu amb mi per rutes al voltant de Barcelona i Girona. Fa 1 anyet i poc que tinc una CB500x i tinc moltes ganes de fer kilometratge
@Educamp - Normalment surto pel Ripollès, Cerdanya, nord Osona. Porto una Honda Hornet ;)
@bhep - Girona, normalment vaig sol amb una Monster 696
@Lluis
@Jordi71 - Girona
@xenia - Barcelona/Penedès i Girona/Alt Empordà
@Ginger - Aviam si vaig trobant moteros i moteres que vulguin fer rutes per l'Alt Empordà!
@Marta - Valoro paisatges, tan em fa menjar bé o no, prefereixo ruta llarga a curta, no m'agrada gaire anar de fosc.
@arteus - Zona de Girona, concretament a Salt
@Albert_f850adv - Sóc de Figueres (Girona), normalment vaig sol i porto una F850GS Adventure. Busco rutes tant per carretera com Offroad de pistes normaletes.
@JoanBP - De Girona per fer rutes curtes qualsevol dia, preferentment per L'Empordà i zones properes.
@Escamarlat - Olot, normalment vaig sol buscant paisatges, curves i algun bon dinar si s'escau! Bmw nine t Scrambler.
@PICART- Comarques de Girona i Barcelona Interessat en fer rutes de tot tipus per asfalt. Sóc de Vic però em puc desplaçar sense problema! Salut!
 
Última edició:
M

Mestre josep

Convidat
Hola. Nosaltres som d'Arenys de munt,( dic nosaltres perque sempre anem la dona i jo ), i es complicat trobar gent que surti amb parella, ( amb tot els respectes pel que van sols).
.
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Hola. Nosaltres som d'Arenys de munt,( dic nosaltres perque sempre anem la dona i jo ), i es complicat trobar gent que surti amb parella, ( amb tot els respectes pel que van sols).
.
Apuntats! Us recomanem que registreu un usuari, ja que aixi us podran citar o enviar missatges per proposar-vos fer alguna sortida.
Bones si m'apuntes a Barcelona seria collonut, som dos la meva dona i jo.
@cargols2rodes
Apuntats!
 
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Bona tarda! Nosaltres també sortim en parella. (Normalment), som de Barcelona. ✌:D. A més, en les sortides que fem moltes vegades ens acompanya meu germà. (A veure si el convenço perquè és façi un usuari a la comunitat.) Som 3, dues F800GS del 17.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Bona tarda! Nosaltres també sortim en parella. (Normalment), som de Barcelona. ✌:D. A més, en les sortides que fem moltes vegades ens acompanya meu germà. (A veure si el convenço perquè és façi un usuari a la comunitat.) Som 3, dues F800GS del 17.
Em pensava que anaves a dir que a veure si el convencies per buscar-se una nòvia per sortir els 4 jajaja. Us apunto!
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Bona tarda a tot-hom. Nosaltres estem al Maresme (Caldetes) i a Barcelona ciutat. Sortim de tant en tant a fer petites rutes i potser ens animaríem a afegir-nos a alguna de les que es facin aquí.
Porto una Honda CBF600 Hornet i vindría amb la dona. Surto amb el meu soci, a veure si l’engresco i ve ell amb la seva parella.

Salutacions!
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Bona tarda a tot-hom. Nosaltres estem al Maresme (Caldetes) i a Barcelona ciutat. Sortim de tant en tant a fer petites rutes i potser ens animaríem a afegir-nos a alguna de les que es facin aquí.
Porto una Honda CBF600 Hornet i vindría amb la dona. Surto amb el meu soci, a veure si l’engresco i ve ell amb la seva parella.

Salutacions!
Apuntats!
 
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Com us comentem en aquest fil , farem servir aquest post per relacionar als motoristes del fòrum amb les zones en les que solen sortir o desitgen sortir a rodar. Més endavant podem posar fòrums per zones, però ara, mentre tornem a omplir tot això de ments perdudes entre pistons, creiem que és la manera més pràctica de posar-vos en contacte.

Us anirem posant a tots els que ho demaneu, o als que ja heu comentat la vostra zona. Si voleu modificar les zones, o sortir del cens, només ho heu de demanar.

Tarragona
@Edutarraco Tarragona-Girona
@Enric Casti - Tarragona

Barcelona
@Erik - Sabadell
@J.M - Granollers - Vallès
@tritó - Maresme
@MiguelAT - Barcelona
@Joanen - Manresa
@joseki - Cerdanyola
@Oforigua - Viladecavalls
@edudzn - Barcelona
Miguel Angel i la seva dona - Barcelona (PARELLA)
Mestre Josep @cargols2rodes i la seva dona - Arenys de Munt (PARELLA)
@Myke's i la seva dona (PARELLA) - Barcelona (Surten amb un germà també a vegades)
Germà del Myke - Barcelona (pendent crear usuari)
@Mario G - i la seva dona - Maresme (Caldetes) i a Barcelona ciutat. També s'hi apunta el seu soci a vegades. (PARELLA)


Lleida
@JoanRa - Lleida
@Sarus - Lleida

Girona
@Edutarraco Tarragona-Girona
@Yamnis - Banyoles
@Serra - Girona
@kimhdb - Badia de Roses
@Nikokaos - Banyoles - Girona (busca sortir els dissabtes)
@Nikokaos - Girona


@Oriol - També buscaves compis de ruta. Per on?
@Titosparco - Per on busques?
@Sebastricu - de quina zona ets?
Sebastricu(SEBAS),de Malgrat de Mar,juntament amb el meu fill Arnau.
 
  • Like
Reaccions: Roger
Motoridersmontseny

Motoridersmontseny

Nouvingut
Negoci de Motociclisme
18 Mar 2020
7
14
Com us comentem en aquest fil , farem servir aquest post per relacionar als motoristes del fòrum amb les zones en les que solen sortir o desitgen sortir a rodar. Més endavant podem posar fòrums per zones, però ara, mentre tornem a omplir tot això de ments perdudes entre pistons, creiem que és la manera més pràctica de posar-vos en contacte.

Us anirem posant a tots els que ho demaneu, o als que ja heu comentat la vostra zona. Si voleu modificar les zones, o sortir del cens, només ho heu de demanar.

Tarragona
@Edutarraco Tarragona-Girona
@Enric Casti - Tarragona

Barcelona
@Erik - Sabadell
@J.M - Granollers - Vallès
@tritó - Maresme
@MiguelAT - Barcelona
@Joanen - Manresa
@joseki - Cerdanyola
@Oforigua - Viladecavalls
@edudzn - Barcelona
Miguel Angel i la seva dona - Barcelona (PARELLA)
Mestre Josep @cargols2rodes i la seva dona - Arenys de Munt (PARELLA)
@Myke's i la seva dona (PARELLA) - Barcelona (Surten amb un germà també a vegades)
Germà del Myke - Barcelona (pendent crear usuari)
@Mario G - i la seva dona - Maresme (Caldetes) i a Barcelona ciutat. També s'hi apunta el seu soci a vegades. (PARELLA)
@Sebastricu amb el seu fill Arnau - Malgrat de Mar (A vegades en PARELLA)

Lleida
@JoanRa - Lleida
@Sarus - Lleida

Girona
@Edutarraco Tarragona-Girona
@Yamnis - Banyoles
@Serra - Girona
@kimhdb - Badia de Roses
@Nikokaos - Banyoles - Girona (busca sortir els dissabtes)
@Nikokaos - Girona


@Oriol - També buscaves compis de ruta. Per on?
@Titosparco - Per on busques?
@Sebastricu - de quina zona ets?

Hola Roger! Nosaltres som d'arbucies (girona) i ens dediquem al lloguer de motos a part de fer les nostres sortides de cap de setmana! No se molt be com funciona aquest forum i si faig be a contestar per aqui, sisplau si no ho faig correctament digam'ho i intentare millorar! Pero sobretot volem ajudar a posar motoristes amb contacte per la zona de Arbúcies.
 
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Bones! Jo soc de Barcelona i acostumo a fer sortides els caps de setmana i a les vacances intento fer viatjes més llargs. La setmana santa pasada vaig fer la transpirenaica amb 3 companys més i aquest estiu vaig fer els alps i els dolomites, ambdues rutes MOLT recomendables!
 
  • Like
Reaccions: Llao i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Hola Roger! Nosaltres som d'arbucies (girona) i ens dediquem al lloguer de motos a part de fer les nostres sortides de cap de setmana! No se molt be com funciona aquest forum i si faig be a contestar per aqui, sisplau si no ho faig correctament digam'ho i intentare millorar! Pero sobretot volem ajudar a posar motoristes amb contacte per la zona de Arbúcies.
Bones!! Benivnguts. I tant que fas bé de contestar aquí, sobretot si organitzeu sortides els caps de setmana. Ja ho he afegit al cens. Coses interessants a comentar:
-Quan tot torni a la normalitat, us animo a fer servir l'espai de "Sortides d'aquest cap de setmana" per promocionar les vostres sortides! És collonut que dinamitzeu les sortides per la vostra zona. En publicar el fil i la info alli, nosaltres ho difondrem a les nostres xarxes socials. A més servirà per donar vida al propi espai de sortides de cap de setmana, i amb sort més entitats i grups hi aniran publicant les escapades previstes pel cap de setmana pròxim.
-Si voleu explicar el vostre negoci i les vostres activitats teniu a la vostra disposició el fòrum de Negocis motoristes del negoci català. L'hem pensat per agrupar de manera controlada i ben presentada els negocis del sector del territori. Per poder-hi participar hem establert una subscripció pels negocis de 3 € al mes. És més que res a nivell de garantir una petita aportació al funcionament de motoristes. Si us interessa, podeu fer clic al vostre perfil, i al botó de Subscripció de pagament. Allà trobareu la de Negoci de motociclisme. Això us donarà accés a poder publicar al fòrum que us deia. Pensem que amb un fil per negoci n'hi ha prou per anar exposant el negoci, les novetats a explicar, etc. Només afegir que preferim evitar, per la comoditat dels usuaris, l'spam agressiu com podria ser publicar de manera exagerada pel fet de destacar per damunt de l'activitat dells usuaris del fòrum. Si es té en compte aquesta dinàmica normal de funcionament, no hi ha cap límit pel que fa a l'ús del fil.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Bones! Jo soc de Barcelona i acostumo a fer sortides els caps de setmana i a les vacances intento fer viatjes més llargs. La setmana santa pasada vaig fer la transpirenaica amb 3 companys més i aquest estiu vaig fer els alps i els dolomites, ambdues rutes MOLT recomendables!
Apuntat! Uf, bones escapades!
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
G Esdeveniment MOTORISTES.CAT A LA SENSE LIMITS 800 Sense Límits 1
cargols2rodes III Trobada motoristes.cat Rutes Obertes 16
Roger Informació Sostracció del compte d'Instagram de motoristes.cat Informació i suport 4
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
Serra Ruta en moto II TROBADA MOTORISTES.CAT Rutes en moto 14
cargols2rodes Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022 Rutes en moto 123
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger MOTO-WIKI Propostes i idees de vocabulari i coneixements motoristes Dietari Wiki del Motociclisme 0
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021 Avantatges especials 17
Carmeta Formació Formació motoristes 3.0 Formació motorista 27
Pastoret Enganxines Motoristes Anàlisi de productes 2
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Roger Avantatges Gràcies per aquest 2020 motoristes! Avantatges especials 10
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
mami_en_moto Dones motoristes ;) Informació i suport 16
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
M Em presento Motoristes BCN Presentacions 3
Roger Avantatges Beneficis especials pels membres del fòrum de motoristes.cat Avantatges especials 11
Serra Desfiament: el motociclisme dels usuaris de motoristes.cat en èpoques passades: Espai de debat 31
Roger Ruta en moto Recopilem l'estat dels diferents esdeveniments motoristes arran del Covid-19 Rutes en moto 25
C Clubs i agrupacions Entrega Joguines Creu Roja A.M. Pirates Creixell Motoristes Solidaris Clubs i agrupacions 1
Roger L'escenari de l'accidentalitat dels motoristes aquest 2017 Espai de debat 0
Roger El SCT estudia normativitzar l'equipació dels motoristes Espai de debat 0
Roger Vídeos Intenten robar una Ducati però uns motoristes ho acaben impedint Espai de debat 0
Roger Help Me, una app interessada en la seguretat dels motoristes Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia El Servei Català de Trànsit coordina a Catalunya una campanya de control de motoristes Espai de debat 0
Joa_bandit Vídeos Un recull de riscos pels motoristes a la ciutat Espai de debat 0
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Roger Informació Acredita el teu grup d'amics, la teva Associació o el teu Club de motoristes Informació i suport 3
Roger X-ADV Ruta en moto Primera trobada de Motoristes.cat Rutes en moto 80
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0

Fils similars