Barcelona @Erik - Sabadell
@J.M - Granollers - Vallès
@tritó - Maresme
@MiguelAT - Barcelona
@Joanen - Manresa
@joseki - Cerdanyola
@Oforigua - Viladecavalls
@edudzn - Barcelona
Josep Mestre i la seva dona - Arenys de Munt (PARELLA)
@Myke's i la seva dona (PARELLA) - Barcelona (Surten amb un germà també a vegades)
Germà del Myke - Barcelona (pendent crear usuari)
@Mario G - i la seva dona - Maresme (Caldetes) i a Barcelona ciutat. També s'hi apunta el seu soci a vegades. (PARELLA)
@Sebastricu amb el seu fill Arnau - Malgrat de Mar (A vegades en PARELLA)
@Sanodrac - Barcelona. Sortides de cap de setmana i viatges més llargs durant les vacances.
@Bluesbrother - Sitges
@nilmoreno - Offroad Baix Llobregat
@Àlex - Mataró
@Ray Fields Rider - Berguedà - Catalunya central
Genís - Badalona
@wunderlich - Barcelona
@Robiker.1985 - Mataró
@miquelopv - Vic - Sense acompanyant, només carretera
@Gas a fons - Penedès- Per fer sortides amb la dona (PARELLA)
@hURIkane - Eii!! Natrus som de Granollers i anem els dos. De "especial", tenim que sortim alguns dilluns, que mola pq no hi ha tanta gent pels puestus...
@Rafalet - Sabadell - BCN
@perlanegraviajes -
Hola tinc una BMW F850GS Adventure i vivim a Granollers amb la meva dona Montse "Polvorilla" te una Benelli TRK 502x
Fem viatges llargs (Nordkapp, Islàndia, Dakar, Irlanda, França, Suïssa, Itàlia, Tunísia, Espanya ...) i sortides quan el treball i els nens ens deixen.
@Bascu - Barcelona - Ep! Aquí Bascu de Barcelona, fent el pato per la ciutat encara XD
@GEORGECAT - Jo sóc de Barcelona i no m'agrada la calor. Els dies laborals normalment tinc lliure, (si no hi ha coses d'importància major). Sortides de anar i tornar al mateix dia.
@Iván García - de BCN ciutat
@AlbertObiols - Surten des de BCN ciutat (PARELLA)
@Pepué - sóc de fer més carreteres i poca autopista.
@torpeyenmoto - M'adapto, puc sortir sol i en parella! Segon ruta i acompanyants. M'encanten les carreteres secundàries i les bones vistes... tinc una CB500X.
@Ferrguitart - M'encantaria que comptesiu amb mi per rutes al voltant de Barcelona i Girona. Fa 1 anyet i poc que tinc una CB500x i tinc moltes ganes de fer kilometratge
@Sheider - Hola! Jo sóc de Barcelona, normalment sol, algun cop en parella.
@Maria695 - Sóc de Granollers, Vallès Oriental
@Bruce - Cerdanyola del Vallès - BCN. Sorto sol o també amb la dona.
@Pep Salrach - Zona Sant Celoni (Barcelona) amb una mt-07 del 2015.Vaig acompanyat de la dona ✌✊ (PARELLA)
@Marc_DC - Sóc d’Esplugues i normalment surto sol!
@JordiCb - Sabadell,sempre sol,Suzuki Sv650
, els caps de setmana
@HartmannDiaz - Cornellà de Llobregat (Barcelona) i m'agrada sortir sobre tot per off road. Per carretera ritme suau ja que porto una 125.
@Loiro86 - Cardedeu
@waspbcn - Barcelona.
@Nenpetit - Barcelona, si és només ruta vaig sol, si és ruta, cultureta i gastronomia amb la dona.
@Gabivolador - Soc d'Osona, vaig amb una RT, només asfalt hehehe normalment sol i a vegades amb parella (llavors més a poc a poc).
M'apuntaria a rutes que passessin per aquí o que m'hagués de desplaçar una miqueta, potser també alguna cosa llarga de varis dies. En totes, sempre dependrà de la disponibilitat...
@prompt - Barcelona, només asfalt
@Arge - Nosaltres som del valles i maresme..acostumem a sortir per zona girona/barcelona..som 4 motos, 3 nois , 1 noia!
@Xavier sc - Barcelona. Porto a la parenta al seient de darrera!!
@Sherpa92 - Barcelona. Acostumo a sortir sol, només asfalt i caps de setmana. Poca autopista, just per enllaçar rutes per carreteres secundaries o per tornar d'una ruta llunyana
@Tetris -
Surto des de Terrassa. No porto paquet pq tinc monoseient...
@ScramblerArt_Pat - Barcelona!!
@Joan Versys - Jo surto de Sant Boi, Barcelona.
@Pep Aràgo - Resideixo al Lluçanès/Osona i tinc com a moto habitual una Monster 750 del 97 i una Africa Twin 750 del 92. Normalment vaig sol pq quan la "jefa" vol sortir en moto, ella porta la seva Bandit 600.
@kalamot69 - Un altre desde Viladecans. Barcelona.
@Xavi Canyo - Barcelona
@xenia - Barcelona/Penedès i Girona/Alt Empordà
@LLURO - Zona Maresme (Barcelona).
@Jaumenovas - Soc de Terrassa, no he sortit mai amb grup, però m’agradaria si no son rutes massa llargues. Tinc una Piaggio Beverly 350.
@Marta - Valoro paisatges, tan em fa menjar bé o no, prefereixo ruta llarga a curta, no m'agrada gaire anar de fosc.
@alfons23 - Bones, apunteu -me di us plau a la zona del Maresme i Barcelona. Gràcies
@AgustiCarmona Surto des de Ripollet (Barcelona) cap a tot el món, pero entre ruta y ruta surto sol els caps des setmana a fer voltes pel Vallès.
@Sergi Rabasa - Jo Acostumo a sortir des de Barcelona i si puc m'apunto a anar cap on sigui!
@M.pié - Jo soc de cunit (tgn) pero estic just a la linde amb cubelles (bcn). Surto disabtes, diumenges o festius. Asfalt 100%, mes igual llargues que curtes. Lo que vingui i encarti! Ritme sport-turisme . Moto: versys 1000. Lloc preferit per a rutetes de un dia: priorat i voltants o amb bon temps tirar cap al pre-pirineu/pirineus. Salutacions!
@Fran790 - Jo també estic buscant gent per sortir, principalment off road. Soc de Barcelona i puc apuntar-me a qualsevol sortida que es faci desde la provincia.. Moltes gracies!!
@Carmeta -
Jo sóc de Torrelletes, Castellet i la Gornal, i a més a més, Alt Penedès, jejeje! Per aquí hi ha rutes molt xules, però també m'agradaria començar a fer rutes més llargues.
@Mey - Soc del Baix Llobregat,casi tocant Montserrat. Molt nova amb la moto (mai havia portat?). Porto una 125, pero amb ganes de fer alguna sortida i apendre mooolt!!!
@mami_en_moto - a l'Anoia ens trobareu a
@Luisildur i a mi. Justament amb la 125 no martxo molt lluny, ja que encara em sento molt papata a dues rodes i prefereixo anar a poc a poc ?
@Freerider27 - Entre setmana a Barcelona (a vegades sense moto, per desgràcia) i els caps de setmana i vacances a Vinebre, Terres de l'Ebre (una mica nord, no el Delta jejejeje)
@Eduardnator - Jo visc a Cerdanyola del V., normalment vaig en parella, i quan em deixen sol..amb una yaya clasica K-75 que va força bé
@JordiRT - Sóc de Barcelona i porto una R-1200-RT. M'apunto a tot tipus de sortides
@RafaGaS - Sóc de caldes d'Estrac al maresme
@xaviubia - Jo sóc de Sabadell. Normalment asfalt tant sol com acompanyat, depèn del dia.
@Adrià - Hola des de Molins de Rei, Baix Llobregat. Amb una 125cc, carreteres comarcals i offroad, amb ganes de fer sortides i seguir aprenent.