Bones. L'escrit que et vam enllaçar és de la DGT. Convé que t'adrecis, per tant, a la DGT. Amb la resposta de la DGT, fes l'al·legació a la denúncia.
Al primer missatge se't cita:
Amb l'"hauries", es va emprar la modalitat verbal condicional en aquesta resposta, perquè evidentment i com se't comentava, sense referències legislatives exactes, l'aplicació d'aquesta norma depèn de la policia amb competències de trànsit sobre la via per la qual circulis.
Sento la denúncia, però en cap missatge vam citar cap article legislatiu fals, sinó que vam emplaçar a la lectura d'un article de la DGT.
Destacar que l'usuari @Non-stop , per bé que és el meu usuari personal, no està acreditat com a personal del fòrum, i per tant les seves publicacions no poden ser interpretades com a notificacions o informació oficial. Motoristes.cat tampoc és un organisme públic o oficial, així que de cara a futures publicacions o novetats legislatives, aconsello regir-se només per les publicacions legals provinents d'organismes oficials, per bé que com et comento, la informació aquí compartida no era falsa, sinó referida a la publicació de la DGT.