Ruta en moto Collada de Tosses

• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

Gas a fons

Rodant
Premis
3
Bon dia companys...

Ens plnategem amb la meva dona anar demà desde Vilafranca del Penedes fins a collada de Tosses (per primer cop). Alguna proposta de ruta o algún detall a tenir en compte? Son benvinguts tots els comentaris...

Gràcies i gas!!! ✌️✌️

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Bon dia companys...

Ens plnategem amb la meva dona anar demà desde Vilafranca del Penedes fins a collada de Tosses (per primer cop). Alguna proposta de ruta o algún detall a tenir en compte? Son benvinguts tots els comentaris...

Gràcies i gas!!! ✌️✌️
és molt xula. El tros de Queixans de la collada està bé, i el de Coll de la Creueta (no és collada però queda a prop) també espectacular. Tots dos valen la pena.

Gas a fons

Rodant
Premis
3
Ruteta feta!!! 330 km, entre Vilafranca, Igualada, Manresa, Ripoll, Collada Toses, Coll de la Creueta, Castellar de N'Hug (parada a dinar per carregar forces), Berga, Manresa, Igualafa i Vilafranca..gaudint de la moto, lrs curvetes, els paisatges i de la millor companyia, la de la meva dona... ✌️✌️

Fils similars

Fils similars

A dalt