• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Com porteu aquests dies confinats?

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Què tal porteu aquests dies tancats compis? A mi el que em va bé és diversificar molt les coses a fer al llarg del dia. Encara que unes coses m'agradin més que d'altres crec que ajuda a fatigar-se menys el fet de variar les activitats.

Per exemple jo al matí m'aixeco cap a les 7 o les 8, em faig el cafè i després esmorzo amb Youtube a la TV. Més tard faig bici estàtica durant una horeta, em dutxo i després tasques del pis. I a la tarda ordinador, series, xarxes socials, etc.
Suposo que qui pugui treballar telemàticament encara s'ho podrà apanyar millor. Jo estic de baixa, però quan pugui tornar a la feina em sembla que ho agraïré.

I vosaltres?
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Doncs jo encara treballo i CREC que no tinc el coronavirus encara..... jejejeje !!!

A les nits a treballar, al matí a dormir i a les tardes o bé em tanco al cuarto on tinc els meus instruments per tocar o escoltar música, o bé veig alguna peli.

Aquest cap de setmana vaig netejar els colectors de la FZ6, per a passar el ratet i de pas deixar la moto més maca. També vaig repasar amb neteja mobles les llandes.

Aquí veieu com ha quedat:
20200322 120333


Repaset als colectors fet amb KH7 amb fregall verd dels plats de tota la vida. Després repasada amb lija d'aigua de gra 1000 i per acabar, un repás amb vitroclen (que els ha deixat ben lluents). Temps: 2 horetes amb la calma de saber que fins l'hora de dinar tenia temps....

20200322 120419




Al meu perfil tinc la foto de la moto del novembre 2019 amb els colectors bruts de llavors. Ara estaven un xic més marronosos...així podreu comparar abans i després. És aquesta:
Screenshot 2020 02 24 18 10 09


M'han dit que el Metal Polish amb fregall metàlic 000 ho deixa brillant, casi mirall, però jo no tenia això i ho fet amb el que tenia per casa.

Queda pendent el tema del llum antiboira posterior, que encara no ha arribat pel tema del conginament. Hauris d'haver arribat ahir, però no. He fet un fil del tema (


Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
  • Like
  • Love
Reaccions: Serra i Tàrraco
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Carai que neta :love:, jo molts cops faig la neteja dels tubs amb WD-40.

Com a unica pega podies netejar també el caballet central, ja ja ja :p
Captura2


Salutacions,
 
  • Haha
Reaccions: Serra
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Carai que neta :love:, jo molts cops faig la neteja dels tubs amb WD-40.

Com a unica pega podies netejar també el caballet central, ja ja ja :p
Veure l'arxiu adjunt 354

Salutacions,
Jajajaja!!!
Ara ja està net !!!

Havia de canviar l'oli i filtre i vaig preferir no netejar per aquella zona per si ho pringaba d'oli....prefereixo netejar un cop i deixar-ho enllestit quan crec que ja no he de remenar més , que fer-ho dues vegades....que síiiiii, que tampoc és la de coses que podem fer a casa, però tampoc és qüestiò de matar-s'hi. O no?

Jajajajaja!!!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Haha
Reaccions: Tàrraco
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Impresionant,aquesta FZ6.
Jo,ara,també toco les mevas guitarres,més que mai.
Faig esport CADA DIA,en les màquines que tinc a casa,disfruto del jardí,i intento evadir-me de la millor manera,i SEMPRE EN POSITIU.
Molt important,ser positius,si us plau.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Tàrraco
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Serra com porteu això del límit de 30km/h? Espai de debat 16
Roger X-ADV Dubte Com rentar l'interior del casc? Un Cafè Ràpid 9
Xavi Canyo Com renteu la jaqueta de Cordura? Un Cafè Ràpid 23
motoxtrem.com Homologacion moto/ motoxtrem.com Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Com es fa un tubarro!!! Mecànica de motos i recopilatoris 0
F com vinilar una moto???!!! Mecànica de motos i recopilatoris 4
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
mami_en_moto Formació Com ens va anar la Formació 3.0 Formació motorista 2
mami_en_moto Com vau arribar a ser motorista? Un Cafè Ràpid 24
En Cesc Com renteu els guants? Espai de debat 18
Xavi Canyo No arrivaré pas com aquest home MotoVlogs propis 1
perlanegraviajes Com sobreviure a la calor amb moto MotoVlogs propis 0
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
Dmotoneumaticos Negoci de Motociclisme Dmotoneumaticos.com Negocis motoristes del territori català 14
elbarbasenmoto Vídeos Com fer rodatge a la moto MotoVlogs propis 2
Eloi M'agrada aquesta foto per veure les proporcions, tant de l'autobus com del sidecar. Les nostres motos 0
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Com va disórrer la Motovolta Pantans 2017? Rutes en moto 0
Roger Com actuar quan se't creuen animals a la carretera? Espai de debat 0
Roger Com actuar en cas d'accident? Espai de debat 0
Qim44 Vídeos Com aixecar la moto sense cavallet Mecànica de motos i recopilatoris 5
Roger Consells Com us equipeu per anar amb moto a l'estiu? Espai de debat 25
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com adjuntar fotografies al fòrum? Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Com fer-se ric viatjant en moto (Miquel Silvestre) Espai de debat 0
Xav2 Guia-Tutorial Com recórrer una multa de trànsit? Consultes legals 10
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com tensar la cadena correctament? Mecànica de motos i recopilatoris 0
Qim44 Guia-Tutorial Com reduir el soroll del casc Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Qim44 Consells Com anticipar-se als imprevistos quan vas amb moto Espai de debat 4
Roger Guia Com evitar accidents de trànsit durant les vacances? Espai de debat 1
Roger Guia-Tutorial Com actuar davant d'una emergència a la carretera Espai de debat 0
Roger X-ADV Mecànica Com estalviar combustible? Mecànica de motos i recopilatoris 2
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com netejar la cadena de la nostra moto? Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger X-ADV Dubte Com retirar protector de dipòsit sense malmetre la pintura? Espai de debat 4
Roger Vídeos Com entrar a les corbes Espai de debat 4
Roger X-ADV Vídeos Pel·lícules moteres per veure aquests dies Espai de debat 12

Fils similars