• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Com renteu els guants?

En Cesc

En Cesc

Nouvingut
20 Des 2020
3
14
Premis
1
Moto
KTM 390 Duke
Bon dia, companys!

Aviat hauria de rentars els guants d'hivern i no sé ben bé com fer-ho. Em fa por que les parts de pell quedin malmeses si els cardo a la rentadora, etc. A l'etiqueta no hi diu res explícit sobre les rentadores però hi posa que no els rentem a mà. Com ho acostumeu a fer, vosaltres?

Salut,

f

P.S.: Duc uns Alpinestars C-10 Drystar.
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco i Serra
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Jo els netejo amb un drap amb aigua i una mica de sabó, torno a passar un drap només amb aigua per treure el sabó i els deixo assecar.

Després m'els poso els imprecno amb grassa de caball o vaselina i començo a fregar-me les mans.

Quan han passat per una bona remullada, un cop secs, també passen per la vaselina.

Si no tinc grassa o vaselina, ho faig amb nivea.

Quan acaba l'hivern, els deixo ben pringats perquè es guardin hidratats durant l'estiu
 
En Cesc

En Cesc

Nouvingut
20 Des 2020
3
14
Premis
1
Moto
KTM 390 Duke
Jo els netejo amb un drap amb aigua i una mica de sabó, torno a passar un drap només amb aigua per treure el sabó i els deixo assecar.

Després m'els poso els imprecno amb grassa de caball o vaselina i començo a fregar-me les mans.

Quan han passat per una bona remullada, un cop secs, també passen per la vaselina.

Si no tinc grassa o vaselina, ho faig amb nivea.

Quan acaba l'hivern, els deixo ben pringats perquè es guardin hidratats durant l'estiu
I per a l'interior també?

Gràcies per l'aportació!

f
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Per dins no, procuro portar les mans sempre netes. :ROFLMAO::LOL:La veritat és que no se com netejarlos per dins :rolleyes:
Et deixo una foto amb uns quants anyets que tenen
 

Adjunts

  • 20201220_134956.jpg
    20201220_134956.jpg
    844,1 KB · Visites: 143
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
No se si no els podries rentar a ma amb una galleda i sabó suau i després estendre bé a fora
 
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Bon dia, companys!

Aviat hauria de rentars els guants d'hivern i no sé ben bé com fer-ho. Em fa por que les parts de pell quedin malmeses si els cardo a la rentadora, etc. A l'etiqueta no hi diu res explícit sobre les rentadores però hi posa que no els rentem a mà. Com ho acostumeu a fer, vosaltres?

Salut,

f

P.S.: Duc uns Alpinestars C-10 Drystar.
Aigua freda+sabó una mitja hora - remenar-los, apretar-los lleugerament com una esponja- mitja hora més- esbandir amb aigua freda- assecar a l'ombra i lluny de l'escalfor. No secadores ni suavitzants ni exprimir-los. Si estan molt bruts, repetir el procés amb aigua+sabó neta. Com que tenen membrana dry, són molt més delicats, no els pots exprimir gens, la membrana es trencaria
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Ostres!!!!
Jo no els rento :rolleyes: ... que marrano!!!!

Si que rentava els de enduro que son (els meus) molt bàsics, tèxtils i sense proteccions, directament a la rentadora amb samarreta, pantalons (sense proteccions), jaqueta .... però els de "carretera" no els rento. Si de cas amb un drap humit una repassada , però res mes.

Si els guants s'han mullat durant la ruta es important no desar-los fins que estiguin ben secs, però sense posar-los a la eixugadora, ni al micro-ones, ni al forn .... :D . S'han d'eixugar "a la fresca"....

Això si ... procuro portar les mans netes :ROFLMAO:... i , com el casc, els guants son meus i tant sols meus... no els deixo a ningú... jajajaja!

Salut i gassssss!
 
xavi_adventure

xavi_adventure

Rodant
22 Feb 2020
31
87
Premis
3
Moto
KTM 1290 super adventure s
Hola bones! Els meus són de goretex i de pell i els netejo amb un drap humit i quan estan eixuts,els hi poso una mica de grassa de cavall per mantenir la pell i de conya.

Enviado desde mi SM-A705FN mediante Tapatalk
 
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Rectifico. si són tots de pell, no s'haurien de rentar amb aigua. Si son mixtes no és tan greu. I lo de la grassa és perfecte! Tampoc ens hem d'obsessionar ara amb portar les mans netes. I què si no es renten!
 
  • Haha
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaaaaaa !

Jo encara no els hi he netejat mai per dins, els d'hivern....aquest serà el 2on anys que els tinc. Però buscant per internet, sembla que hi ha forces llocs on tenen els seus consells:



Si algu en té cap consell que millori això, que ho digui ja !!!


Ens veiem a l'asfalt
 
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Per dins no, procuro portar les mans sempre netes. :ROFLMAO::LOL:La veritat és que no se com netejarlos per dins :rolleyes:
Et deixo una foto amb uns quants anyets que tenen
Ostres, vintage total!!!
En tinc uns d'hivern de molt semblants, de Garibaldi, amb 20 i tants anys. Quan s'acaba el fred sempre dic que l'any vinent els llenço a les escombreries. I l'any següent, greix de cavall i fot-li un altre hivern més...
I el millor es que no passa ni l'aigua, i com més ronya més abriguen. La veritat es que els hi tinc carinyo.
 
L

Lluis630

Rodant
27 Feb 2017
29
43
Premis
2
Hola bones! Els meus són de goretex i de pell i els netejo amb un drap humit i quan estan eixuts,els hi poso una mica de grassa de cavall per mantenir la pell i de conya.

Enviado desde mi SM-A705FN mediante Tapatalk

La garsa de cavall i el Gore Tex crec que son incompatibles.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Bascu73
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Ostia,doncs porto temps fent-ho malament

Enviado desde mi SM-A705FN mediante Tapatalk
Si, se suposa q la membrana de Gore es transpirable per allunyar la suor de la pell, però si se li col.loca greix deixa de funcionar. De fet no es pot utilitzar suavitzant ni res semblant a la roba esportiva q porta aquest material, pel mateix motiu.
 
xavi_adventure

xavi_adventure

Rodant
22 Feb 2020
31
87
Premis
3
Moto
KTM 1290 super adventure s
Si, se suposa q la membrana de Gore es transpirable per allunyar la suor de la pell, però si se li col.loca greix deixa de funcionar. De fet no es pot utilitzar suavitzant ni res semblant a la roba esportiva q porta aquest material, pel mateix motiu.
Sisi clar tens tota la raó,no hi havia caigut en això. Moltes gràcies

Enviado desde mi SM-A705FN mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xavi Canyo Com renteu la jaqueta de Cordura? Un Cafè Ràpid 23
Roger X-ADV Dubte Com rentar l'interior del casc? Un Cafè Ràpid 9
motoxtrem.com Homologacion moto/ motoxtrem.com Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Com es fa un tubarro!!! Mecànica de motos i recopilatoris 0
F com vinilar una moto???!!! Mecànica de motos i recopilatoris 4
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
mami_en_moto Formació Com ens va anar la Formació 3.0 Formació motorista 2
mami_en_moto Com vau arribar a ser motorista? Un Cafè Ràpid 24
Serra com porteu això del límit de 30km/h? Espai de debat 16
Xavi Canyo No arrivaré pas com aquest home MotoVlogs propis 1
perlanegraviajes Com sobreviure a la calor amb moto MotoVlogs propis 0
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
Dmotoneumaticos Negoci de Motociclisme Dmotoneumaticos.com Negocis motoristes del territori català 14
elbarbasenmoto Vídeos Com fer rodatge a la moto MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Dubte Com porteu aquests dies confinats? Espai de debat 4
Eloi M'agrada aquesta foto per veure les proporcions, tant de l'autobus com del sidecar. Les nostres motos 0
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Com va disórrer la Motovolta Pantans 2017? Rutes en moto 0
Roger Com actuar quan se't creuen animals a la carretera? Espai de debat 0
Roger Com actuar en cas d'accident? Espai de debat 0
Qim44 Vídeos Com aixecar la moto sense cavallet Mecànica de motos i recopilatoris 5
Roger Consells Com us equipeu per anar amb moto a l'estiu? Espai de debat 25
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com adjuntar fotografies al fòrum? Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Com fer-se ric viatjant en moto (Miquel Silvestre) Espai de debat 0
Xav2 Guia-Tutorial Com recórrer una multa de trànsit? Consultes legals 10
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com tensar la cadena correctament? Mecànica de motos i recopilatoris 0
Qim44 Guia-Tutorial Com reduir el soroll del casc Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Qim44 Consells Com anticipar-se als imprevistos quan vas amb moto Espai de debat 4
Roger Guia Com evitar accidents de trànsit durant les vacances? Espai de debat 1
Roger Guia-Tutorial Com actuar davant d'una emergència a la carretera Espai de debat 0
Roger X-ADV Mecànica Com estalviar combustible? Mecànica de motos i recopilatoris 2
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com netejar la cadena de la nostra moto? Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger X-ADV Dubte Com retirar protector de dipòsit sense malmetre la pintura? Espai de debat 4
Roger Vídeos Com entrar a les corbes Espai de debat 4
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2
Roger Formació Formació 3.0 els pròxims 8 i 9 d'octubre Formació motorista 0
Burkat450R Els Àngels Sortides anteriors 3
SmartMotoRiders Els SmartMotoRiders ens presentem! Presentacions 7
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Recopilatori Els serveis Imprescindibles del Motociclisme Català Espai de debat 25
Roger Informació Integració fòrum - Discord i associar els perfils Informació i suport 2
Roger Informació Viatge Centenari de Moto Guzzi: Nordkapp i els Estats Bàltics Rutes en moto 0
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Roger Ruta en moto 7 dies de lliure mobilitat. Els gaudiràs? Espai de debat 11
xaviubia Crònica Seguint els camins rurals pavimentats del Ripollès, Osona i Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 13
Xavi Canyo Ompliu els dipòsits Un Cafè Ràpid 6

Fils similars