Hola
Grans distàncies o clima inestable: pantalons de cordura, jaqueta de cordura, bones botes. A més distància més risc, i a més risc millors proteccions!
Curtes distàncies, trajectes per ciutat, o si tinc alguna reunió de feina: pantalons texans amb interior de kevlar (bé, aramida dupond, que el nom kevlar té copyright). Són molt còmodes, i quan arribes et treus les proteccions i semblen uns pantalons normals. En tinc alguns, i els que més m'agraden són australian bike, i bycity (motocard), la resta que he provat o no són còmodes, o tenen un aspecte massa estrambòtic. Bicity en té uns de "coronel tapioca", no sé com es diuen xD, d'aquells que tenen cremalleres i et pots trere el camal. Són brutals: fas la ruta, i te'ls transformes en pantalons curts.
Botes: em van regalar unes dainese, d'aquestes que són com sneakers, però amb proteccions i goretek. No són la òstia, però et permeten caminar sense semblar robocop.
i la jaqueta, en tinc una primeta d'estiu, cordura microperforada (amb els anys, megaperforada), on hi he posat proteccions de les heavies. Tinc un company que va directament amb les proteccions d'enduro, que es posa sobre la samarreta.