• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Com us equipeu per anar amb moto a l'estiu?

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bones! Ja tením l'estiu aquí i amb ell el sol intens i la calor més enganxosa. Volem seguir gaudint protegits de les nostres motos però és impossible fer-ho amb l'equip que portàvem fins ara.

Com us equipeu per conduir la moto protegits durant l'estiu?
 
xavi_adventure

xavi_adventure

Rodant
22 Feb 2020
31
87
Premis
3
Moto
KTM 1290 super adventure s
Bones! Ja tením l'estiu aquí i amb ell el sol intens i la calor més enganxosa. Volem seguir gaudint protegits de les nostres motos però és impossible fer-ho amb l'equip que portàvem fins ara.

Com us equipeu per conduir la moto protegits durant l'estiu?
Jo vaig estar uns quants anys portant la mateixa jaqueta i els mateixos pantalons de cordura estiu i hivern,l'únic que feia era treure o posar els forros. Però fa uns anys que em vaig comprar una jaqueta i uns pantalons perforats,ja que quan feia calor de veritat amb el que portava,m'ofegava

Enviado desde mi SM-A705FN mediante Tapatalk
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Jo també necessito jaqueta i pantalons d’estiu, ja que nomès tinc equipament d’hivern, guants sí que tinc varis per totes les temporades.
El problema és que ja em va costar molt trobar jaqueta i pantalons d’hivern a Terrassa, per la meva talla, tinc complexió gran i tot m’anava petit i no vaig poguer triar gaire.
Algú em podria aconsellar alguna botiga de Barcelona que tinguèssin un bon assortit de Talles? Quan s’acabi el confinament m’hi podria arribar.
Tampoc m’atreveixo comprar per Internet, ja que he de probar la roba per asegurar-me que em vagi bé la talla més gran.
N’he vist varies per Internet de Barcelona, amb bona propaganda, però desconeixo si son les adequades. ??✌️
 
  • Like
Reaccions: Marta i Pep Aràgo
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
Jo també necessito jaqueta i pantalons d’estiu, ja que nomès tinc equipament d’hivern, guants sí que tinc varis per totes les temporades.
El problema és que ja em va costar molt trobar jaqueta i pantalons d’hivern a Terrassa, per la meva talla, tinc complexió gran i tot m’anava petit i no vaig poguer triar gaire.
Algú em podria aconsellar alguna botiga de Barcelona que tinguèssin un bon assortit de Talles? Quan s’acabi el confinament m’hi podria arribar.
Tampoc m’atreveixo comprar per Internet, ja que he de probar la roba per asegurar-me que em vagi bé la talla més gran.
N’he vist varies per Internet de Barcelona, amb bona propaganda, però desconeixo si son les adequades. ??✌️
Has provat anar a l'Outlet de la moto a Barcelona, allà hi ha de tot i molt
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Has provat anar a l'Outlet de la moto a Barcelona, allà hi ha de tot i molt
No hi estat mai, He mirat per internet i veig que és al carrer Pallars, 65, suposso vols dir aquí.
Prenc nota i quan pugui despleçar-me aniré a mirar-ho, aviam si trobo la meva talla!!! Grácies @Grizzlybeard per la informació ??✌️
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
No hi estat mai, He mirat per internet i veig que és al carrer Pallars, 65, suposso vols dir aquí.
Prenc nota i quan pugui despleçar-me aniré a mirar-ho, aviam si trobo la meva talla!!! Grácies @Grizzlybeard per la informació ??✌️
Tenen força assortiment i unes d'estiu força barates, jo vaig comprar-ne una. L'unic que com no hem convecien les proteccions, li vaig posar les d'una jaqueta Spidi que havia quedat vella, També tens Motocard al carrer Valencia i Comercial Galicia a Roselló.
I a Sabadell tens raiderstil.com aquesta si que t'hi pots acostar ;)
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Doncs jo a l'estiu porto un texans kevlar amb proteccions a genolls i caderes i jaqueta d'estiu, i ara ja, les meves fantàstiques botes!
Tinc clar que amb la moto hem de passar calor si ens volem protegir, i si no, doncs ves amb cotxe!??
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Doncs jo a l'estiu porto un texans kevlar amb proteccions a genolls i caderes i jaqueta d'estiu, i ara ja, les meves fantàstiques botes!
Tinc clar que amb la moto hem de passar calor si ens volem protegir, i si no, doncs ves amb cotxe!??
Totalment d acord. Jo m esgarrifo quan veig gent amb chanclas de dit i bermudas....jo porto pantalons informals de bycity amb kevlar i protecciones i jaqueta d estiu o be la d hivern sense forro. Calçat depen d on vagi, si es trajecte curt urbá calçat tipus bamba pero de moto, sino bota.
 
Silvia_nc700s

Silvia_nc700s

Nouvingut
7 Jun 2020
4
20
Premis
2
Bones! Ja tením l'estiu aquí i amb ell el sol intens i la calor més enganxosa. Volem seguir gaudint protegits de les nostres motos però és impossible fer-ho amb l'equip que portàvem fins ara.

Com us equipeu per conduir la moto protegits durant l'estiu?
Bones!! Avui en dia tenim la gran sort que hi ha roba de moto adaptada i especial per anar ben protegit, fresc i còmode. El meu traje de moto d'estiu és,

- Jaqueta moto de cordura (teixit) perforada
- Pantalons texans de moto (amb kevlar i proteccions).... a l'estil dels pantalons Bycity de la @Carmeta : )
- Bambes/botí de moto homologades
També hi ha l'opció de portar els pantalons de cordura (textil) perforats, com la jaqueta, o botes altes de moto perforades. I a fotre-l'hi gaaaaasss!!

Us invito a venir a la botiga de Tecnimoto a Figueres, podeu comprar i xaferdejar també a la web www.tecnimoto.com (canvis de talla gratuït)
Trobareu equipació de moto de tota varietat de preus i marques. Si veniu, allà m'hi trobareu ;) M'encantarà veure-us i us assessoraré a trobar l'equipació més adequada!!

WhatsApp Image 2021 02 21 at 224901


Salut i gas!!?
 
Cesc

Cesc

Nouvingut
12 Ago 2020
10
34
Premis
2
Hola
Grans distàncies o clima inestable: pantalons de cordura, jaqueta de cordura, bones botes. A més distància més risc, i a més risc millors proteccions!
Curtes distàncies, trajectes per ciutat, o si tinc alguna reunió de feina: pantalons texans amb interior de kevlar (bé, aramida dupond, que el nom kevlar té copyright). Són molt còmodes, i quan arribes et treus les proteccions i semblen uns pantalons normals. En tinc alguns, i els que més m'agraden són australian bike, i bycity (motocard), la resta que he provat o no són còmodes, o tenen un aspecte massa estrambòtic. Bicity en té uns de "coronel tapioca", no sé com es diuen xD, d'aquells que tenen cremalleres i et pots trere el camal. Són brutals: fas la ruta, i te'ls transformes en pantalons curts.
Botes: em van regalar unes dainese, d'aquestes que són com sneakers, però amb proteccions i goretek. No són la òstia, però et permeten caminar sense semblar robocop.
i la jaqueta, en tinc una primeta d'estiu, cordura microperforada (amb els anys, megaperforada), on hi he posat proteccions de les heavies. Tinc un company que va directament amb les proteccions d'enduro, que es posa sobre la samarreta.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hola
Grans distàncies o clima inestable: pantalons de cordura, jaqueta de cordura, bones botes. A més distància més risc, i a més risc millors proteccions!
Curtes distàncies, trajectes per ciutat, o si tinc alguna reunió de feina: pantalons texans amb interior de kevlar (bé, aramida dupond, que el nom kevlar té copyright). Són molt còmodes, i quan arribes et treus les proteccions i semblen uns pantalons normals. En tinc alguns, i els que més m'agraden són australian bike, i bycity (motocard), la resta que he provat o no són còmodes, o tenen un aspecte massa estrambòtic. Bicity en té uns de "coronel tapioca", no sé com es diuen xD, d'aquells que tenen cremalleres i et pots trere el camal. Són brutals: fas la ruta, i te'ls transformes en pantalons curts.
Botes: em van regalar unes dainese, d'aquestes que són com sneakers, però amb proteccions i goretek. No són la òstia, però et permeten caminar sense semblar robocop.
i la jaqueta, en tinc una primeta d'estiu, cordura microperforada (amb els anys, megaperforada), on hi he posat proteccions de les heavies. Tinc un company que va directament amb les proteccions d'enduro, que es posa sobre la samarreta.
Pels pantalons, m'estic plantejant l'opció de les d'enduro o cross però no se si seran gaire còmodes
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Una vegada vaig fer Torelló-Tosa de Mar-Sant Feliu de Guixols i tornar. Anava equipat amb cordura però poca roba. En arribar a Sant Feliu de Guixols, vaig parar i em vaig banyar s'estava tant bé que no trobava el moment de marxar. Sabia que això anava amb contra meva perquè estàvem passant per una onada de calor.
Finalment vaig anar capa la moto i vaig decidir tornar. Estavem a uns 35º i vaig decidir marxar amb samarreta, banyador i guants. Sortint del poble ja estàvem a 39º i al entrar a la C31 a 42º. Al cap de pocs quilòmetres, no em va quedar més remei que parar-me a una benzinera i posar-me la jaqueta, ja que m'estava "achicharrant". Quan arribava a Vic el termòmetre va marcar 45,5º, va ser horrorós.
El que vull dir amb això, és que a vegades tens menys calor una mica abrigat que gens.
Se que no s'ha d'anar poc equipat, però... A vegades costa, llavors cal ser molt prudent.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Una vegada vaig fer Torelló-Tosa de Mar-Sant Feliu de Guixols i tornar. Anava equipat amb cordura però poca roba. En arribar a Sant Feliu de Guixols, vaig parar i em vaig banyar s'estava tant bé que no trobava el moment de marxar. Sabia que això anava amb contra meva perquè estàvem passant per una onada de calor.
Finalment vaig anar capa la moto i vaig decidir tornar. Estavem a uns 35º i vaig decidir marxar amb samarreta, banyador i guants. Sortint del poble ja estàvem a 39º i al entrar a la C31 a 42º. Al cap de pocs quilòmetres, no em va quedar més remei que parar-me a una benzinera i posar-me la jaqueta, ja que m'estava "achicharrant". Quan arribava a Vic el termòmetre va marcar 45,5º, va ser horrorós.
El que vull dir amb això, és que a vegades tens menys calor una mica abrigat que gens.
Se que no s'ha d'anar poc equipat, però... A vegades costa, llavors cal ser molt prudent.
Lo fotut no és la calor, és com pica el sol que et crema.
Amb la jaqueta perforada vaig força bé inclús per ciutat que pares i engegues, m'ho plantejo més per la feina, no hem veig visitant clients amb pantalons de cordura i unes proteccions les puc guardar sota el seient, apart que els que tinc, els vaig rentar amb aigua calenta i s'han encongit, bé seré sincer, la veritat és que m'he engreixat una mica més del compte i m'han quedat petits??
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bones!! Avui en dia tenim la gran sort que hi ha roba de moto adaptada i especial per anar ben protegit, fresc i còmode. El meu traje de moto d'estiu és,

- Jaqueta moto de cordura (teixit) perforada
- Pantalons texans de moto (amb kevlar i proteccions).... a l'estil dels pantalons Bycity de la @Carmeta : )
- Bambes/botí de moto homologades
També hi ha l'opció de portar els pantalons de cordura (textil) perforats, com la jaqueta, o botes altes de moto perforades. I a fotre-l'hi gaaaaasss!!

Us invito a venir a la botiga de Tecnimoto a Figueres, podeu comprar i xaferdejar també a la web www.tecnimoto.com (canvis de talla gratuït)
Trobareu equipació de moto de tota varietat de preus i marques. Si veniu, allà m'hi trobareu ;) M'encantarà veure-us i us assessoraré a trobar l'equipació més adequada!!

Veure l'arxiu adjunt 3043

Salut i gas!!?
Algún descompte per membres del forum? ;)
 
  • Haha
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Una vegada vaig fer Torelló-Tosa de Mar-Sant Feliu de Guixols i tornar. Anava equipat amb cordura però poca roba. En arribar a Sant Feliu de Guixols, vaig parar i em vaig banyar s'estava tant bé que no trobava el moment de marxar. Sabia que això anava amb contra meva perquè estàvem passant per una onada de calor.
Finalment vaig anar capa la moto i vaig decidir tornar. Estavem a uns 35º i vaig decidir marxar amb samarreta, banyador i guants. Sortint del poble ja estàvem a 39º i al entrar a la C31 a 42º. Al cap de pocs quilòmetres, no em va quedar més remei que parar-me a una benzinera i posar-me la jaqueta, ja que m'estava "achicharrant". Quan arribava a Vic el termòmetre va marcar 45,5º, va ser horrorós.
El que vull dir amb això, és que a vegades tens menys calor una mica abrigat que gens.
Se que no s'ha d'anar poc equipat, però... A vegades costa, llavors cal ser molt prudent.
lo que et puc dir segur és que es passa més calor amb pantalons curts que amb pantalons llargs, anant amb moto a l'estiu. Amb la Guzzi encara no ho he provat, però la Honda tirava tot l'aire del ventilador als bessons de les cames.
A part un cop anant a treballar amb pantalons curts em vaig cremar la cama amb el tub d'escapament i no us ho aconsello ;)
 
manumanu_adv

manumanu_adv

Rodant
4 Feb 2021
23
63
Premis
2
Lleida
Moto
1290 sadvR
Pels pantalons, m'estic plantejant l'opció de les d'enduro o cross però no se si seran gaire còmodes
Aixo se'm va passar pel cap. Les armadures d'enduro han de ser brutals per l'estiu! Pero una caiguda en carretera ... Protegeix el cop potser, pero al moment es té que desintegrar la malla...

Jo tinc l'equip "touring" amb impermeable i forro i una jaqueta d'estiu cordura ventilada que vaig comprar de recent novato. He passat calors fortes... Traje negre, baixant de logronyo cap a saragossa-lleida a les 4-5 de la tarde, ple agost... fins al punt de parar varies vegades per mareig, beure aigua constantment... Als moteros ens agrada patir...
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Dubte Com rentar l'interior del casc? Un Cafè Ràpid 9
Xavi Canyo Com renteu la jaqueta de Cordura? Un Cafè Ràpid 23
motoxtrem.com Homologacion moto/ motoxtrem.com Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Com es fa un tubarro!!! Mecànica de motos i recopilatoris 0
F com vinilar una moto???!!! Mecànica de motos i recopilatoris 4
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
mami_en_moto Formació Com ens va anar la Formació 3.0 Formació motorista 2
mami_en_moto Com vau arribar a ser motorista? Un Cafè Ràpid 24
Serra com porteu això del límit de 30km/h? Espai de debat 16
En Cesc Com renteu els guants? Espai de debat 18
Xavi Canyo No arrivaré pas com aquest home MotoVlogs propis 1
perlanegraviajes Com sobreviure a la calor amb moto MotoVlogs propis 0
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
Dmotoneumaticos Negoci de Motociclisme Dmotoneumaticos.com Negocis motoristes del territori català 14
elbarbasenmoto Vídeos Com fer rodatge a la moto MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Dubte Com porteu aquests dies confinats? Espai de debat 4
Eloi M'agrada aquesta foto per veure les proporcions, tant de l'autobus com del sidecar. Les nostres motos 0
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Com va disórrer la Motovolta Pantans 2017? Rutes en moto 0
Roger Com actuar quan se't creuen animals a la carretera? Espai de debat 0
Roger Com actuar en cas d'accident? Espai de debat 0
Qim44 Vídeos Com aixecar la moto sense cavallet Mecànica de motos i recopilatoris 5
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com adjuntar fotografies al fòrum? Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Com fer-se ric viatjant en moto (Miquel Silvestre) Espai de debat 0
Xav2 Guia-Tutorial Com recórrer una multa de trànsit? Consultes legals 10
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com tensar la cadena correctament? Mecànica de motos i recopilatoris 0
Qim44 Guia-Tutorial Com reduir el soroll del casc Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Qim44 Consells Com anticipar-se als imprevistos quan vas amb moto Espai de debat 4
Roger Guia Com evitar accidents de trànsit durant les vacances? Espai de debat 1
Roger Guia-Tutorial Com actuar davant d'una emergència a la carretera Espai de debat 0
Roger X-ADV Mecànica Com estalviar combustible? Mecànica de motos i recopilatoris 2
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com netejar la cadena de la nostra moto? Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger X-ADV Dubte Com retirar protector de dipòsit sense malmetre la pintura? Espai de debat 4
Roger Vídeos Com entrar a les corbes Espai de debat 4
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6

Fils similars