• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

Més info fent clic aquí.

Off Topic Com va tot compis?

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.337
2.722
Premis
5
Bones!! Fa dies que volia escriure per aquí per preguntar com us va tot, i com aneu visquent la moto a dia d'avui. Així compartim una mica com us van les coses🙂. Jo vaig sortint casi cada setmana a fer rutes que pengen diversos companys al Wikiloc, tan on com offroad, a vegades més llargues a vegades no tant. D'altra banda he tornat a practicar esport a diari després d'una bona temporada, i tot plegat ho compagino amb la feina a torns, estudiar mica en mica a la UOC i la vida personal.

Aprofito aquest fil per escoltar si desitgéssiu dotar a la comunitat d'algun tipus d'ús o funcionament que us pogués ser útil o d'interès, i que fos raonable d'aplicar, a fi de poder-la fer més útil per vosaltres.

Salutacions i bona entrada a l'estiu!!!

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.257
2.644
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hola Roger,
Personalment estic millor i estar a l'atur hem permet sortir entre setmana amb la moto, tot i que al haver-lo esgotat, hem comporta uns altres problemes gens fàcils de gestionar i en els que no vull pensar.
Però com sempre he estat optimista miro la part bona i no la dolenta.

L'única millora per el fórum és l'implicació de la gent i darrerament no en veig gaire, començant per mi mateix.

Salut i revolts !!!!

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.337
2.722
Premis
5
Hola Roger,
Personalment estic millor i estar a l'atur hem permet sortir entre setmana amb la moto, tot i que al haver-lo esgotat, hem comporta uns altres problemes gens fàcils de gestionar i en els que no vull pensar.
Però com sempre he estat optimista miro la part bona i no la dolenta.

L'única millora per el fórum és l'implicació de la gent i darrerament no en veig gaire, començant per mi mateix.

Salut i revolts !!!!
M'alegro molt de que estiguis millor, és el més important Xavi. I que puguis tornar a gaudir d'una afició tan rodona, especial i intensa com la moto és fantàstic.

El tema feina és un bon maldecap, però sens dubte és preferible coixejar de feina que de salut. Segur que ben aviat surt algo prou interessant!

Si vols que donem voltes a possibles opcions fem un truc un dia, i fem una pluja d'idees profitosa 💪

mr_pointer

mr_pointer

Editor Wiki
8 Mar 2021
411
1.019
Premis
41
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola,

Per part meva, després d'un bon hivern i primavera motera fent l'EutichesBook, la volta a la Sardenya, el curs off-road de BMW, la ChallengerMystery, la 100Colls i la Rider1000, ara estic al dic sèc perquè m'han operat la mà dreta i fins d'aquí a unes setmanes no podré tornar a agafar la moto. Però fent plans, per una altre rutaka d'una setmana i participar en la RodiBook.

Per augmentar la participació al fòrum, penso que caldria canviar la comunitat Telegram per un canal informatiu de noves publicacions al fòrum, i que la sincronització amb Tapatalk vagi millor. Tots els fòrums s'han vist afectats per les XXSS, però tenen el seu espai clar de continuitat, sobretot pel que fa a les cerques, que en les XXSS és molt difícil localitzar informació històrica. Està passant igual que al seu dia entre la ràdio i la TV, però la ràdio tenia i té el seu espai diferencial.

Fins aviat.

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.337
2.722
Premis
5
Hola,

Per part meva, després d'un bon hivern i primavera motera fent l'EutichesBook, la volta a la Sardenya, el curs off-road de BMW, la ChallengerMystery, la 100Colls i la Rider1000, ara estic al dic sèc perquè m'han operat la mà dreta i fins d'aquí a unes setmanes no podré tornar a agafar la moto. Però fent plans, per una altre rutaka d'una setmana i participar en la RodiBook.

Per augmentar la participació al fòrum, penso que caldria canviar la comunitat Telegram per un canal informatiu de noves publicacions al fòrum, i que la sincronització amb Tapatalk vagi millor. Tots els fòrums s'han vist afectats per les XXSS, però tenen el seu espai clar de continuitat, sobretot pel que fa a les cerques, que en les XXSS és molt difícil localitzar informació històrica. Està passant igual que al seu dia entre la ràdio i la TV, però la ràdio tenia i té el seu espai diferencial.

Fins aviat.
Molt bé! A carregar les piles i a per la Rodi Javier. Ànims amb la recuperació, en no res estaràs com nou segur.

Ara he actualitzat el component de Tapatalk, a veure si rutlla més bé que l'anterior. Ara quan passi els exàmens finals em posaré a actualitzar el fòrum mica en mica per si hi ha aspectes a polir també, i valoraré l'obertura d'un canal de Telegram. Estaria bé poder convertir el grup actual però a primera vista no he trobat l'opció disponible.

JoanBP

JoanBP

Editor Wiki
7 Mar 2021
754
1.326
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
@Xavi Canyo m'alegro que gaudeixis de la moto per alliberar la tensió d'altres problemes importants.
@mr_pointer et desitjo una bona recuperació per continuar exercint de crack.
@Roger un cop més, gràcies per ser el motor d'aquest foro.

I jo, després de 3 doloroses pèrdues de familiars en poc temps amb tota la punyetera burocràcia que implica, intento trobar ganes per tornar a agafar la moto.
Fins ara em limito a engegar-la i inflar rodes a veure si el divendres puc passar-me per babejar a la CromRide, donat que no m'he inscrit.

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.337
2.722
Premis
5
@Xavi Canyo m'alegro que gaudeixis de la moto per alliberar la tensió d'altres problemes importants.
@mr_pointer et desitjo una bona recuperació per continuar exercint de crack.
@Roger un cop més, gràcies per ser el motor d'aquest foro.

I jo, després de 3 doloroses pèrdues de familiars en poc temps amb tota la punyetera burocràcia que implica, intento trobar ganes per tornar a agafar la moto.
Fins ara em limito a engegar-la i inflar rodes a veure si el divendres puc passar-me per babejar a la CromRide, donat que no m'he inscrit.
Em sap greu Joan que t'hagi tocat passar per aquestes situacions i en un període tan curt de temps.

Arrancar la moto i tenir-ne cura és mantenir una connexió amb ella tan autèntica com fer-la rodar. La majoria dels enamorats de les motos les gaudíem així quan érem nens, abans de poder-les conduir.

Sortir amb la moto és part de qui ets, de com vols sentir-te i de com has decidit viure la vida. Tres pèrdues en poc temps m'imagino que et fan pensar més en els altres que en tu, però és necessari seguir sent un mateix tan per posar les coses que ens envolten a lloc, com per seguir estant a l'altura de la nostra pròpia vida.

Endavant amb la moto i amb tot. Força Joan 💪💪💪

JoanBP

JoanBP

Editor Wiki
7 Mar 2021
754
1.326
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Em sap greu Joan que t'hagi tocat passar per aquestes situacions i en un període tan curt de temps.

Arrancar la moto i tenir-ne cura és mantenir una connexió amb ella tan autèntica com fer-la rodar. La majoria dels enamorats de les motos les gaudíem així quan érem nens, abans de poder-les conduir.

Sortir amb la moto és part de qui ets, de com vols sentir-te i de com has decidit viure la vida. Tres pèrdues en poc temps m'imagino que et fan pensar més en els altres que en tu, però és necessari seguir sent un mateix tan per posar les coses que ens envolten a lloc, com per seguir estant a l'altura de la nostra pròpia vida.

Endavant amb la moto i amb tot. Força Joan 💪💪💪
Gràcies @Roger . De mica en mica em vaig recolocant i t'asseguro que llegir aquest fòrum i fer conya a la porra d'en @Xavi Canyo entre altres notícies de moto, ajuda a netejar el cervell.

racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
133
279
Premis
6
Bones companys!
Per part meva segueixo gaudint de la moto tot el que puc, he pogut ressuscitar la vella xt cosa que m'ha fet molta il.lusió perquè pensava que ja ho havia donat tot (a la mecànica amateur passes de la frustració a l' eufòria d'un dia per l'altre), també vaig jugant amb la pit bike quan el temps i l'economia m'ho permet, i fent totes les curves que puc amb la mt, tot i que, com ja sabeu sempre entre setmana i casi sempre sol.
Tot i que soc poc actiu al forum (m'he fet un compte d'instagram a mode d'arxiu i es menja casi tota la meva "qüota de pantalla"), penso que és necessari conservar l'unic fòrum motard en català que tenim, no sabria que dir per millorar, el fet de no poder viure el cap de setmana em deixa un xic fora de joc a molts temes, però miraré d'anar penjant les coses que faig per incrementar l'activitat, i per soposat, seguiré gaudint de la porra que s'ha currat en @Xavi Canyo aviam si la fem crèixer. (Després de l'estiu que ara estarè 2 mesos de temporada i no tindré gaire temps)
A la part tècnica tampoc puc aportar gaire perquè soc un negat i ni tant sols sé què és aixó del tapatalk...
D'en @Xavi Canyo segur que aviat reconduirà la seva vida laboral sense deixar de gaudir de la moto
I al @JoanBP només li puc dir que la moto és la millor teràpia que hi ha.
I gràcies @Roger per la feinada que fas, és molt important, poc valorada molt cops, però importantissima.
Salut a tots

mami_en_moto

mami_en_moto

Youtuber
16 Ago 2020
588
1.586
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola Roger!
Que bé que hagis tornat a l’activitat física. Sense dubtes es un gran aliat per millorar moltes coses.

Doncs jo he abandonat una mica tot, però ja estic tornant.

He tingut un parell de temes intensos a nivel familiar i també a la feina, que m’han xafat molt però ara ja em trobo millor.

He fet la sense límits i he gaudit la moto moltíssim!!! Ara si em sento còmoda amb “La bonita” jajaja

Ja us faré un vídeo presentació com ha de ser.

I espero a veure si hi ha sort i fer una trobada o alguna cosa maca aquest any.

:)

JoanBP

JoanBP

Editor Wiki
7 Mar 2021
754
1.326
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
PER FI !!!

Després de molts mesos sense posar-me el casc, ahir vaig tenir ànims per trobar-me amb 6 motards dels Iaio's Moter@s Girona per esmorzar a Camallera i fer una ruta cap a Tapis, Coll d'Ares, Camprodon, Banyoles i cadascú a casa seva.
Uns 250 km a un ritme divertit, gaudint de curves, bona companyia i una temperatura agradable.
Però el més important per mi va ser tornar a tenir bones sensacions tot i acabar amb el cul dolorit, però mirant el calendari amb l'esperança de properes sortides.

L'únic punt trist del dia va ser que no vaig acertar la porra de MotoGP per culpa d'un tal Pacco, Pecco o Prosecco que diuen que en sap molt.
La felicitat plena no existeix.

Salut i km amb seny, amics!

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.337
2.722
Premis
5
PER FI !!!

Després de molts mesos sense posar-me el casc, ahir vaig tenir ànims per trobar-me amb 6 motards dels Iaio's Moter@s Girona per esmorzar a Camallera i fer una ruta cap a Tapis, Coll d'Ares, Camprodon, Banyoles i cadascú a casa seva.
Uns 250 km a un ritme divertit, gaudint de curves, bona companyia i una temperatura agradable.
Però el més important per mi va ser tornar a tenir bones sensacions tot i acabar amb el cul dolorit, però mirant el calendari amb l'esperança de properes sortides.

L'únic punt trist del dia va ser que no vaig acertar la porra de MotoGP per culpa d'un tal Pacco, Pecco o Prosecco que diuen que en sap molt.
La felicitat plena no existeix.

Salut i km amb seny, amics!
Enhorabona pel retorn Joan, I per gaudir-lo tant 👏👏👏💪

• M'agrada
Reaccions: Xavi Canyo i JoanBP
davsol

davsol

Nouvingut
16 Ago 2023
17
32
Premis
2
Igualada
Moto
R1200R
Bona tarda a tothom,
Jo que volia passar-me al off, em vaig comprar una ktm 390, li he posat uns tkc80, m'he agafat uns dies i ara mateix us escric des de Setcases fent la transpirinenca. He agafat el track ACF que suposo que és el fàcil i apa. Estic content de collons, a veure que tal van els 5 dies d'aventura que m'esperen.

Em vaig canviar de mòbil i ja no tenia avisos del fòrum i me n'he enrecordat ara dinant. He de mirar si hi ha app O si he de fer algo perquè l'iPhone mavisi ja que m'agrada aquest fòrum tot i que fa poc que hi sóc.

Bé, vaig a fer via. Salut, gas i peles(necessàries per sortir en moto) 😂

David

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.337
2.722
Premis
5
Bones company!! Ostres quina enveja sana, doncs et convido a obrir un fil a la secció de cròniques per anar explicant i penjant alguna foto de la transpi offroad. Per fàcil que sigui el track, si t'inicies a l'off és tota una aventura, especialment si la fa sol.

Com ho portes?

Enhorabona per l'empenta i a gaudir de l'experiència! 💪💪💪

Ah i pel que fa a la app del fòrum, amb iOS no tenim app com a tal, tot i que amb la app de Tapatalk, pots navegar i publicar al fòrum amb iOS.

davsol

davsol

Nouvingut
16 Ago 2023
17
32
Premis
2
Igualada
Moto
R1200R
Bones company!! Ostres quina enveja sana, doncs et convido a obrir un fil a la secció de cròniques per anar explicant i penjant alguna foto de la transpi offroad. Per fàcil que sigui el track, si t'inicies a l'off és tota una aventura, especialment si la fa sol.

Com ho portes?

Enhorabona per l'empenta i a gaudir de l'experiència! 💪💪💪

Ah i pel que fa a la app del fòrum, amb iOS no tenim app com a tal, tot i que amb la app de Tapatalk, pots navegar i publicar al fòrum amb iOS.
Doncs està sent dur alguns punts i altres com avui una decepció perquè tots els punts offroad d'avui tallats. Faria una crònica si sàpigues on i com 😅. Com ho puc fer?

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.337
2.722
Premis
5
Doncs està sent dur alguns punts i altres com avui una decepció perquè tots els punts offroad d'avui tallats. Faria una crònica si sàpigues on i com 😅. Com ho puc fer?
Molts ànims!!! Els punts tallats a que et refereixes? Tancaments amb filferro o tanques? Els companys d'embarra2 a youtube s'hi troben sovint, I els sortegen de diferents maneres: a vegades se'ls salten, assumint que fan el que no s'ha de fer, d'altres els rodegen. Mirat els seus vídeos, tenen uns quants capítols fent la transpirinenca offroad, a veure si et serveixen de referència.

La crònica la pots publicar al subfòrum de cròniques:

Ànims i endavant!!!

• M'agrada
Reaccions: JoanBP i Xavi Canyo
davsol

davsol

Nouvingut
16 Ago 2023
17
32
Premis
2
Igualada
Moto
R1200R
Molts ànims!!! Els punts tallats a que et refereixes? Tancaments amb filferro o tanques? Els companys d'embarra2 a youtube s'hi troben sovint, I els sortegen de diferents maneres: a vegades se'ls salten, assumint que fan el que no s'ha de fer, d'altres els rodegen. Mirat els seus vídeos, tenen uns quants capítols fent la transpirinenca offroad, a veure si et serveixen de referència.

La crònica la pots publicar al subfòrum de cròniques:

Ànims i endavant!!!
Doncs a part de trobar tallat el troç francès d'aprop de Llívia , parlant del trac de la ACF Pyrenees, he de dir que tot el dia 3 el vaig trobar tallat i vull dir que posava prohibit passar en moto. Els trams tallats era després de Rialp, vam tornar a Rialp i continuar per la carretera, i després també el tram de després d'alòs d'Isil on també vam haver de desfer el camí.
El tram de la Val d'Aran a Salardú, va coincidir amb una cursa i també estava tallat, però suposo que normalment està obert. En tot cas, jo després d'Andorra em saltaria la resta de Catalunya.

On si m'ho he passat bé, ha sigut a l'entrada a Andorra per naturland. En sentit pujada. Pel meu nivell, que és baix, va ser tot un repte i molt guapo. La sortida d'Andorra passant per Tor, crec q és la ruta dels contrabandistes, també divertida.

Malauradament a l'alçada de Benasc ens va començar a ploure i vam decidir tornar. Ens queda pendent i segurament ho farem al setembre.

• M'agrada
Reaccions: JoanBP
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Dubte Com rentar l'interior del casc? Un Cafè Ràpid 9
Xavi Canyo Com renteu la jaqueta de Cordura? Un Cafè Ràpid 23
motoxtrem.com Homologacion moto/ motoxtrem.com Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Com es fa un tubarro!!! Mecànica de motos i recopilatoris 0
F com vinilar una moto???!!! Mecànica de motos i recopilatoris 4
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
mami_en_moto Formació Com ens va anar la Formació 3.0 Formació motorista 2
mami_en_moto Com vau arribar a ser motorista? Un Cafè Ràpid 24
Serra com porteu això del límit de 30km/h? Espai de debat 16
En Cesc Com renteu els guants? Espai de debat 18
Xavi Canyo No arrivaré pas com aquest home MotoVlogs propis 1
perlanegraviajes Com sobreviure a la calor amb moto MotoVlogs propis 0
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
Dmotoneumaticos Negoci de Motociclisme Dmotoneumaticos.com Negocis motoristes del territori català 14
elbarbasenmoto Vídeos Com fer rodatge a la moto MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Dubte Com porteu aquests dies confinats? Espai de debat 4
Eloi M'agrada aquesta foto per veure les proporcions, tant de l'autobus com del sidecar. Les nostres motos 0
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Com va disórrer la Motovolta Pantans 2017? Rutes en moto 0
Roger Com actuar quan se't creuen animals a la carretera? Espai de debat 0
Roger Com actuar en cas d'accident? Espai de debat 0
Qim44 Vídeos Com aixecar la moto sense cavallet Mecànica de motos i recopilatoris 5
Roger Consells Com us equipeu per anar amb moto a l'estiu? Espai de debat 25
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com adjuntar fotografies al fòrum? Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Com fer-se ric viatjant en moto (Miquel Silvestre) Espai de debat 0
Xav2 Guia-Tutorial Com recórrer una multa de trànsit? Consultes legals 10
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com tensar la cadena correctament? Mecànica de motos i recopilatoris 0
Qim44 Guia-Tutorial Com reduir el soroll del casc Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Qim44 Consells Com anticipar-se als imprevistos quan vas amb moto Espai de debat 4
Roger Guia Com evitar accidents de trànsit durant les vacances? Espai de debat 1
Roger Guia-Tutorial Com actuar davant d'una emergència a la carretera Espai de debat 0
Roger X-ADV Mecànica Com estalviar combustible? Mecànica de motos i recopilatoris 2
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com netejar la cadena de la nostra moto? Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger X-ADV Dubte Com retirar protector de dipòsit sense malmetre la pintura? Espai de debat 4
Roger Vídeos Com entrar a les corbes Espai de debat 4
Xavi_Impala En moto a tot arreu Presentacions 8
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Blackmamba Hola a tot@s!! Presentacions 10
Y Hola a tot@s!! Presentacions 6
Xav2 Anàlisis-Comparativa Tot el que as de saber de la bateria d'una moto Mecànica de motos i recopilatoris 1

Fils similars