• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

com vinilar una moto???!!!

Till186

Till186

Nouvingut
18 Set 2021
14
28
Premis
2
Tot just m'he mirat el video, estic mirant de vinilar la meva moto i m'he trobat amb que no ven be viniles la moto. Estic mirant de ferli un cambi de color a la meva i optava per aquesta opcio. Tot i aixi, ens podries donar alguna idea dels preus? Merci!
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Tot just m'he mirat el video, estic mirant de vinilar la meva moto i m'he trobat amb que no ven be viniles la moto. Estic mirant de ferli un cambi de color a la meva i optava per aquesta opcio. Tot i aixi, ens podries donar alguna idea dels preus? Merci!
CIto a l'autor del vídeo @perlanegraviajes
 
  • Like
Reaccions: Serra i Till186
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Si voleu vinilar completament la moto per canviar el color, no és tant fàcil com sembla.
Primer és recomanable comprar un vinil de 50 micres o menys, si voleu un color pla, no cal més pero si voleu ficar un vinil imprés és imprescindible posar un laminat també de 50 micres per protegir el color de la tinta.
Porto 20 anys venent impressores i vinils per rotul·lació i no hem veig capacitat per fer-ho jo sol, és un procés complicat, les curvatures i les escaires dels carenats son molt dificils de fer-los bé.
Jo optaría per anar a un professional o fer un curs hi ha empreses que s'hi dediquen.
Però si us hi voleu posar mireu també que el vinil sigui remobible, sino quan el vulgueu treure si porta molt temps podeu fer malbé la pintura original i ha ser possible Air free, son més fàcils de colocar.
Si teniu cap dubte sobre rotul·lació estic a la vostre disposició, no ho se tot però en se força després de tants anys.
Salut
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Till186
Till186

Till186

Nouvingut
18 Set 2021
14
28
Premis
2
Si voleu vinilar completament la moto per canviar el color, no és tant fàcil com sembla.
Primer és recomanable comprar un vinil de 50 micres o menys, si voleu un color pla, no cal més pero si voleu ficar un vinil imprés és imprescindible posar un laminat també de 50 micres per protegir el color de la tinta.
Porto 20 anys venent impressores i vinils per rotul·lació i no hem veig capacitat per fer-ho jo sol, és un procés complicat, les curvatures i les escaires dels carenats son molt dificils de fer-los bé.
Jo optaría per anar a un professional o fer un curs hi ha empreses que s'hi dediquen.
Però si us hi voleu posar mireu també que el vinil sigui remobible, sino quan el vulgueu treure si porta molt temps podeu fer malbé la pintura original i ha ser possible Air free, son més fàcils de colocar.
Si teniu cap dubte sobre rotul·lació estic a la vostre disposició, no ho se tot però en se força després de tants anys.
Salut
Estic buscant un professional i m'està costant. Son poques les persones que ho fan i he rebut varies critiques (moltes d'elles de professionals). Així que si algú sap d'algun puesto on ho facin pel vallés occidental o rodalies... Merci!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Dubte Com rentar l'interior del casc? Un Cafè Ràpid 9
Xavi Canyo Com renteu la jaqueta de Cordura? Un Cafè Ràpid 23
motoxtrem.com Homologacion moto/ motoxtrem.com Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Com es fa un tubarro!!! Mecànica de motos i recopilatoris 0
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
mami_en_moto Formació Com ens va anar la Formació 3.0 Formació motorista 2
mami_en_moto Com vau arribar a ser motorista? Un Cafè Ràpid 24
Serra com porteu això del límit de 30km/h? Espai de debat 16
En Cesc Com renteu els guants? Espai de debat 18
Xavi Canyo No arrivaré pas com aquest home MotoVlogs propis 1
perlanegraviajes Com sobreviure a la calor amb moto MotoVlogs propis 0
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
Dmotoneumaticos Negoci de Motociclisme Dmotoneumaticos.com Negocis motoristes del territori català 14
elbarbasenmoto Vídeos Com fer rodatge a la moto MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Dubte Com porteu aquests dies confinats? Espai de debat 4
Eloi M'agrada aquesta foto per veure les proporcions, tant de l'autobus com del sidecar. Les nostres motos 0
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Com va disórrer la Motovolta Pantans 2017? Rutes en moto 0
Roger Com actuar quan se't creuen animals a la carretera? Espai de debat 0
Roger Com actuar en cas d'accident? Espai de debat 0
Qim44 Vídeos Com aixecar la moto sense cavallet Mecànica de motos i recopilatoris 5
Roger Consells Com us equipeu per anar amb moto a l'estiu? Espai de debat 25
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com adjuntar fotografies al fòrum? Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Com fer-se ric viatjant en moto (Miquel Silvestre) Espai de debat 0
Xav2 Guia-Tutorial Com recórrer una multa de trànsit? Consultes legals 10
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com tensar la cadena correctament? Mecànica de motos i recopilatoris 0
Qim44 Guia-Tutorial Com reduir el soroll del casc Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Qim44 Consells Com anticipar-se als imprevistos quan vas amb moto Espai de debat 4
Roger Guia Com evitar accidents de trànsit durant les vacances? Espai de debat 1
Roger Guia-Tutorial Com actuar davant d'una emergència a la carretera Espai de debat 0
Roger X-ADV Mecànica Com estalviar combustible? Mecànica de motos i recopilatoris 2
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com netejar la cadena de la nostra moto? Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger X-ADV Dubte Com retirar protector de dipòsit sense malmetre la pintura? Espai de debat 4
Roger Vídeos Com entrar a les corbes Espai de debat 4
perlanegraviajes Vinilar un casc de moto Mecànica de motos i recopilatoris 0
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Ramon "Fosfi" S'apropa una tempesta perfecta (al garatge) Les nostres motos 32
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
AgustiCarmona Vídeos Caiguda al Marroc. Una lliçó de vida Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
pepprats Formació Us recomano una lectura Formació motorista 2
Serra Voleu veure una moto de veritat? Espai de debat 2
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Formació Crònica d'una jornada de Formació 3.0 Formació motorista 0
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11

Fils similars