• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Avantatges Compra conjunta d'armilles-airbag

Quin model preferiu?

  • Hit Air

    Vots: 0 0,0%
  • Helite

    Vots: 1 100,0%
  • Bering

    Vots: 0 0,0%

  • Votants totals
    1
arnausalce

arnausalce

Rodant
23 Jun 2020
38
91
Premis
3
Hola companys i companyes!! Fa uns dies que em ronda pel cap la idea de comprar una armilla airbag, però els preus són força elevats. Hi ha algú més que en vulgui? Perquè si és així, podem mirar de fer una compra conjunta.

Bàsicament m'he mirat 3 marques:
- Hit Air (la típica i tòpica que surt per tot youtube). És japonesa, i pel que sembla és la que protegeix més zona (s'infla i cobreix tot el coll i arriba fins al coxis). La part negativa és que diuen que la zona del coxis no té cordura, de manera que en cas d'impacte és possible que es trenqui (o això diuen per forocoches ?‍♂️).

- Helite, crec que la marca és francesa. Un cop inflat no cobreix tanta zona, però porta una protecció extra a l'esquena (la protecció abans que l'airbag, per distribuïr millor la força en cas d'impacte). Sembla que és més pesada que la de Hit Air

- Bering, francesa també. Més que una armilla en plan "armilla salvavides", és més una armilla que vesteix. Si mireu les imatges entendreu què vull dir. Sembla més aparatosa a l'hora de dur-la posada damunt la jaqueta, i també sembla que abrigui més. Un plus a l'hivern, però una contra a l'estiu.


Algú pot aportar alguna experiència sobre els airbags?
Hi ha quòrum per intentar fer una compra conjunta? (Jo em decanto pel Hit Air, concretament el MLV-C). En cas que no hi hagués suficient gent per fer una comanda prou gran, però els interessats fóssim uns quants, hi ha una botiga a Barcelona (motoralia), en la que si fas la compra on-line però vas a buscar el producte, fan un 5% de descompte, fent que el Hit Air MLV-C passi de 490 a 465,5€
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
20210717 190408 0000
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
De moment per instagram han sortit dos interessats més, i pel que fa a facebook comenten:
Hit-air,tecnologia japonesa i es l'unic q arriba fins a la rabadilla,el reste no arriben. A Barcelona crec q el distribuidor es Moto Fusion.
A Twitter un seguidor m'ha posat en contacte amb el distribuïdor a Espanya d'Airobag, que comenta tenir-ne 7 o 8 en stock i podria aplicar un descompte força potent. Demà li escriuré (y)
 
  • Like
Reaccions: Arge
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bon dia! Ahir ens va escriure per instagram i també em va enviar un whatsapp el Lluís Juan Martí, un dels socis de la Cherokee Rider, per comentar de que ells són embaixadors de Helite per Catalunya i Andorra, i que ja fa una temporada que es reuneixen amb clubs i agrupacions per fer una demostració i explicació sobre com funcionen els airbags Helite. Comenten que de ser uns quants interessats en una conjunta podrien oferir un descompte atractiu.

A veue com evoluciona el tema de persones interessades, i si finalment sou uns quants, serà tant fàcil com quedar un dia en un lloc amb en Lluís perquè baixi amb la furgo a ensenyar com funcionen els airbags. Si al final no sou tants interessats, tot i que no puguin fer el mateix descompte que si fossiu força colla, segur que us atendran amb el mateix interès, i us em comenten que us oferiran també un bon preu(y)
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Arge
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bona tarda! Actualitzem sobre el tema.
He parlat per telèfon amb en Lluís de la Cherokee Rider i ens comenta el següent:
  • Us proposa la armilla Helite hit air, amb un descompte fins a final d'aquest més del 18%. Si finalment sou més compradors, el descompte s'incrementa bastant, segons ajuntem a 4 persones, o si en sumem 7 o més.
  • Com us vaig comentar, els de Cherokee Rider són ambaixadors tant a Catalunya com a Andorra de la firma d'Helite, i per tant, tot el servei de recanvis, de bombones, manteniment i atenció personalitzada el podeu tenir de primera mà de manera oficial.
  • Ens comenten que en contraposició a d'altres firmes d'armilles amb airbag, helite porta més de 20 anys treballant-hi, i de la construcció en destaca que porta espatllera incorporada per la part de fora, de tal manera que no cal portar-la a la jaqueta. Amb això s'aconsegueix que l'espatllera no només protegeixi al motorista sinó també al propi airbag.
  • N'hi ha de disponibles amb sistema tant mecànic com electrònic, i de colors tant fuorescents com negres.
  • Canviar la bombona d'un de mecànic costa 20€, i un amb sistema electrònic costa 60 €, i per contra en altres marques els recanvis són molt cars. Ell mateix us fa el canvi si us salta en alguna ocasió. Ens comenta que el que tenen de prova porta 300 usos i està en perfecte estat.
  • Té una garantia de 2 anys ampliable.
  • Si assistiu a algun esdeveniment de la Cherokee Rider els podreu veure en acció, i també comprar gaudint del descompte si comenteu que sou de la comunitat, tot i que com deia, si d'aquí en sou uns quants interessats, poden venir a un punt de trobada i fer-ne una demostració, a més de tenir un descompte major.
  • En aquesta web teniu més info sobre les armilles: https://rutacherokee.cat/helite/
  • Si voleu fer la compra a nivell individual perquè finalment no hi ha tants interessats, contacteu-hi a través del seu telèfon comentant que sou usuaris de motoristes.cat ( telef. publicat de manera consentida): +34 647 51 83 85
Recordeu d'apuntar-vos en aquest fil si hi esteu interessats.

Adjunto vídeos demostratius amb consentiment del titular:





Per part de motoristes.cat i aprofitant aquesta iniciativa, anirem fent difusió de la importància de portar armilles amb airbag, ja que són una bona eina per incrementar la nostra seguretat en cas d'accident.
 
Última edició:
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bona tarda! Actualitzem sobre el tema.
He parlat per telèfon amb en Lluís de la Cherokee Rider i ens comenta el següent:
  • Us proposa la armilla Helite hit air, amb un descompte fins a final d'aquest més del 18%. Si finalment sou més compradors, el descompte s'incrementa bastant, segons ajuntem a 4 persones, o si en sumem 7 o més.
  • Com us vaig comentar, els de Cherokee Rider són ambaixadors tant a Catalunya com a Andorra de la firma d'Helite, i per tant, tot el servei de recanvis, de bombones, manteniment i atenció personalitzada el podeu tenir de primera mà de manera oficial.
  • Ens comenten que en contraposició a d'altres firmes d'armilles amb airbag, helite porta més de 20 anys treballant-hi, i de la construcció en destaca que porta espatllera incorporada per la part de fora, de tal manera que no cal portar-la a la jaqueta. Amb això s'aconsegueix que l'espatllera no només protegeixi al motorista sinó també al propi airbag.
  • N'hi ha de disponibles amb sistema tant mecànic com electrònic, i de colors tant fuorescents com negres.
  • Canviar la bombona d'un de mecànic costa 20€, i un amb sistema electrònic costa 60 €, i per contra en altres marques els recanvis són molt cars. Ell mateix us fa el canvi si us salta en alguna ocasió. Ens comenta que el que tenen de prova porta 300 usos i està en perfecte estat.
  • Té una garantia de 2 anys ampliable.
  • Si assistiu a algun esdeveniment de la Cherokee Rider els podreu veure en acció, i també comprar gaudint del descompte si comenteu que sou de la comunitat, tot i que com deia, si d'aquí en sou uns quants interessats, poden venir a un punt de trobada i fer-ne una demostració, a més de tenir un descompte major.
  • En aquesta web teniu més info sobre les armilles: https://rutacherokee.cat/helite/
  • Si voleu fer la compra a nivell individual perquè finalment no hi ha tants interessats, contacteu-hi a través del seu telèfon comentant que sou usuaris de motoristes.cat ( telef. publicat de manera consentida): +34 647 51 83 85
Recordeu d'apuntar-vos en aquest fil si hi esteu interessats.

Adjunto vídeos demostratius amb consentiment del titular:





Per part de motoristes.cat i aprofitant aquesta iniciativa, anirem fent difusió de la importància de portar armilles amb airbag, ja que són una bona eina per incrementar la nostra seguretat en cas d'accident.
Jo podría ser una dels interessats, però si algú de vosaltres aneu a la presentació i veïeu que val la pena i el preu també, podrie animar-me.
Dependre del vostre criteri si àneu a una presentació.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bona tarda! Recapitolem possibles interessats
@arnausalce
@Serra
@EnricMan
@cargols2rodes

Si voleu, us podeu posar d'acord per si voleu veure una demostració de com funcionen. Encara que sigueu només 4, si hi esteu interessats, puc preguntar si es desplaçarien fins a un punt que convingueu, a fer-vos una demostració de com funciona; o bé quedar amb en Lluís de Cherokee un dia a les seves instal·lacions i que us ho ensenyin allà.

Dit això, si al final i esteu interessats podeu optar a un descompte superior per ser 4, però si veieu que algun de vosaltres encara no ho té clar del tot, el que si que la vulgui que contacti amb el Lluís al telèfon publicat més amunt, i ja li aplicarà un descompte.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Jordi delta

Jordi delta

Nouvingut
24 Jul 2021
8
20
Premis
2
Bona tarda! Recapitolem possibles interessats
@arnausalce
@Serra
@EnricMan
@cargols2rodes

Si voleu, us podeu posar d'acord per si voleu veure una demostració de com funcionen. Encara que sigueu només 4, si hi esteu interessats, puc preguntar si es desplaçarien fins a un punt que convingueu, a fer-vos una demostració de com funciona; o bé quedar amb en Lluís de Cherokee un dia a les seves instal·lacions i que us ho ensenyin allà.

Dit això, si al final i esteu interessats podeu optar a un descompte superior per ser 4, però si veieu que algun de vosaltres encara no ho té clar del tot, el que si que la vulgui que contacti amb el Lluís al telèfon publicat més amunt, i ja li aplicarà un descompte.
jo, en principi, també estic interessat
 
  • Like
Reaccions: Roger
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
67
193
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
Perdoneu, jo tinc una pregunta, tots els models proposats són per portar a sobre del mono o jaqueta? o hi ha alguna opció de model per portar sota el mono?
gràcies!
salut!
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Perdoneu, jo tinc una pregunta, tots els models proposats són per portar a sobre del mono o jaqueta? o hi ha alguna opció de model per portar sota el mono?
gràcies!
salut!
Bones! Ho desconec però no ho crec. Pensa que s'infla força com pots veure als vídeos, i les jaquetes de moto normalment són peces força ajustades al portar-les amb proteccions i, segons model i època, amb folre interior. I el mono ja no et dic.

En inflar-se i trobar resistència en una peça superior penso que pot comprometre força la seva eficàcia, i fins i tot ser perillós per qui la porta.

Pel que fa a una peça com el q comentes, jo més aviat penso q serien monos o jaquetes confeccionats expressament per equipar algun tipus d'airbag, tipo els monos q porten els pilots en competicions.
 
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
67
193
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
Bones! Ho desconec però no ho crec. Pensa que s'infla força com pots veure als vídeos, i les jaquetes de moto normalment són peces força ajustades al portar-les amb proteccions i, segons model i època, amb folre interior. I el mono ja no et dic.

En inflar-se i trobar resistència en una peça superior penso que pot comprometre força la seva eficàcia, i fins i tot ser perillós per qui la porta.

Pel que fa a una peça com el q comentes, jo més aviat penso q serien monos o jaquetes confeccionats expressament per equipar algun tipus d'airbag, tipo els monos q porten els pilots en competicions.
Jo havia vist aquest, i crec que la casa Klim també fabriquen per interior, són adaptables per anar sota jaqueta i mono, demanen un espai mínim.

Suposo que si que s'han d'adaptar una mica, perquè els monos són molt estrets.
Gràcies Roger!
 
  • Like
Reaccions: Roger
arnausalce

arnausalce

Rodant
23 Jun 2020
38
91
Premis
3
Hola companys! Jo esperaré una mica més que aquest mes m'ha tocat fer-li la revisió i canviar-li pneumàtics, vaig comprar-me les maletes i el gps i estic amb la cartera buida (la revisió no me l'esperava tant cara:cry:). Cap a l'octubre m'agradaria comprar-me l'armilla, si encara hi ha grup m'afegiré, però tampoc m'espereu (si ja hi ha quòrum, feu vosaltres;))
 
  • Like
Reaccions: Roger i Serra
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bones! En Lluís em proposa que els interessats en veure una demostració amb l'armilla em feu arribar el vostre telèfon, per a que li passi i us pugui fer un truc per venir a veure com funcionen.

Els interessats feu-me arribar el vostre telèfon via conversa privada.

Salut!
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Bones! Espero que el día de Nadal hagi anat molt be i el Santa Claus s hagi portat be. Jo aquí obro debat sobre chalecos airbag dons m en estic mirant. Valen una pasta pero jo d esquena nomes en tinc una...M he mirat el Hit Air que pinta be i la Smart jacket de Dainesse que sembla ser el top de airbag. Si algu en té i vol compartir experiencia dons molt agrait. I si a algu mes li interesa es podría organitzar una compra conjunta i igual obtenir millors preus. Vinga en parlem! Avui second round....st Esteve!!! Saludos a tots
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bones! Espero que el día de Nadal hagi anat molt be i el Santa Claus s hagi portat be. Jo aquí obro debat sobre chalecos airbag dons m en estic mirant. Valen una pasta pero jo d esquena nomes en tinc una...M he mirat el Hit Air que pinta be i la Smart jacket de Dainesse que sembla ser el top de airbag. Si algu en té i vol compartir experiencia dons molt agrait. I si a algu mes li interesa es podría organitzar una compra conjunta i igual obtenir millors preus. Vinga en parlem! Avui second round....st Esteve!!! Saludos a tots
Bones Erik! T'he mogut la pregunta en aquest fil ja existent ?
 
  • Like
Reaccions: Erik