• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Compressor d'aire de viatge Mojietu Lightning.

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Fa uns mesos vaig encarregar un nou producte xinès d'una filial de Xiao Mi que pintava bé, i fa uns dies per fi va arribar a casa.
Es tracta d'una manxa portàtil per inflar rodes de cotxe, moto, bici, pilotes etc..
La manxa em va costar 54 $, al canvi actual, uns 45'5€
Al paquet que em va arribar hi anaven instruccions en anglès i xinès, un estoig rígid per guardar la manxa, un cable per anar de la manxa a la roda, i 3 adaptadors per inflar vàlvules diferents de les de cotxe/moto normals. També hi anava un cable de càrrega USB, sense transformador.
Us adjunto fotos de l'aparell, he fet un vídeo però no me'l deixa penjar perquè diu que ocupa massa espai.
L'aparell, a part de manxa, té una llanterna led de llum blanca i una funció per fer llums d'alarma vermelles en cas que tinguis un accident en una zona fosca i vulguis utilitzar-lo com una mena de senyalització lluminosa per avisar d'un accident.

De moment estic satisfet amb la compra. Segons la informació, amb una càrrega completa pot funcionar durant 30 minuts, el que hauria de ser suficient per inflar 4 rodes de moto, 4 rodes de cotxe, o unes quantes més de bicicleta. El pes és lleuger i el producte fet de metall sòlid, amb manòmetre digital i controls tàctils.

No és ràpid com un compresor tradicional, però és funcional per endur-te'l de viatge o per situacions d'emergència, en la meva opinió.
No tinc ni idea de com es compara a la competència, perquè no me la he mirada. El vaig decidir comprar i ja està.
 

Adjunts

  • WhatsApp Image 2020-11-18 at 17.21.59.jpeg
    WhatsApp Image 2020-11-18 at 17.21.59.jpeg
    195,5 KB · Visites: 145
  • mojietu 1.jpg
    mojietu 1.jpg
    85,1 KB · Visites: 110
  • mojietu 2.jpg
    mojietu 2.jpg
    111,4 KB · Visites: 119
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Fa uns mesos vaig encarregar un nou producte xinès d'una filial de Xiao Mi que pintava bé, i fa uns dies per fi va arribar a casa.
Es tracta d'una manxa portàtil per inflar rodes de cotxe, moto, bici, pilotes etc..
La manxa em va costar 54 $, al canvi actual, uns 45'5€
Al paquet que em va arribar hi anaven instruccions en anglès i xinès, un estoig rígid per guardar la manxa, un cable per anar de la manxa a la roda, i 3 adaptadors per inflar vàlvules diferents de les de cotxe/moto normals. També hi anava un cable de càrrega USB, sense transformador.
Us adjunto fotos de l'aparell, he fet un vídeo però no me'l deixa penjar perquè diu que ocupa massa espai.
L'aparell, a part de manxa, té una llanterna led de llum blanca i una funció per fer llums d'alarma vermelles en cas que tinguis un accident en una zona fosca i vulguis utilitzar-lo com una mena de senyalització lluminosa per avisar d'un accident.

De moment estic satisfet amb la compra. Segons la informació, amb una càrrega completa pot funcionar durant 30 minuts, el que hauria de ser suficient per inflar 4 rodes de moto, 4 rodes de cotxe, o unes quantes més de bicicleta. El pes és lleuger i el producte fet de metall sòlid, amb manòmetre digital i controls tàctils.

No és ràpid com un compresor tradicional, però és funcional per endur-te'l de viatge o per situacions d'emergència, en la meva opinió.
No tinc ni idea de com es compara a la competència, perquè no me la he mirada. El vaig decidir comprar i ja està.
Doncs si, la veritat es que aquests aparells van força be, jo també en tinc un de XIaomi i l'he fet servir tant per la moto com per al cotxe i per les bicis de BTT i de carrereta (aquestes van a una pressió de 8 bar!! i l'aparell a funcionat be), si que es una mica lent pero per lo petits que son no poden anar mes ràpits ;). Es molt mes cómode que haver d'anar a una gasolinera a inflar, que jo no i pensava mai :rolleyes:, la pressió la dona molt exacte. El preu entre 35 i 40 al Amazon.
1605717888660
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Doncs si, la veritat es que aquests aparells van força be, jo també en tinc un de XIaomi i l'he fet servir tant per la moto com per al cotxe i per les bicis de BTT i de carrereta (aquestes van a una pressió de 8 bar!! i l'aparell a funcionat be), si que es una mica lent pero per lo petits que son no poden anar mes ràpits ;). Es molt mes cómode que haver d'anar a una gasolinera a inflar, que jo no i pensava mai :rolleyes:, la pressió la dona molt exacte. El preu entre 35 i 40 al Amazon.
Veure l'arxiu adjunt 2359
el teu aparell arriba fins a 8 bars?
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
el teu aparell arriba fins a 8 bars?
Segons característiques:
"La aleación de alta precisión permite una compresión de hasta 150 psi para medir la fuerza de aeración necesaria para bicicletas de carretera, así como para inflate bicicletas de football, fútbol, tiro de moto, etc"

150 psi = 10 bar

1605718687293

;)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Segons característiques:
"La aleación de alta precisión permite una compresión de hasta 150 psi para medir la fuerza de aeración necesaria para bicicletas de carretera, así como para inflate bicicletas de football, fútbol, tiro de moto, etc"

150 psi = 10 bar
;)
Ah doncs ara he buscat la informació del meu i diu 10,3 també...!
M'ha sorprès. Però crec que deu xupar força bateria a aquesta pressió!
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Ah doncs ara he buscat la informació del meu i diu 10,3 també...!
M'ha sorprès. Però crec que deu xupar força bateria a aquesta pressió!
Serra, pensa que per a infar rodes a 8 o 9 bar son normalment les de bicicleta de carretera que tenen un perfil molt petit per tant tens molta pressió pero poca capacitat així que encara gastes menys que per inflar un roda de moto o cotxe ;)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
@Serra i @Tarraco podeu posar les mides que fan aquets infladors, si-us-plau...???
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco

Fils similars