• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta - BCN 'CONOS BCN'

torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Hola companys!!

Estreno aquest fil, va!

M'agradaria trobar un grup dinàmic de gent amb gustos semblants per fer alguna sortida!

- Rutes de tranquis.
- Rutes per novatos (tinc l' A2 desde novembre!)
- Rutes on es valorin més el Paisatges que els KM.
- Rutes amb esmorzar de forquilla i cullera.
- Rutes de mig dia - dia complet.
- Sortides des de BCN o voltants!

Com ho veieu!?

Grup interessats:

0- @torpeyenmoto
1- @Iván García
2- @J.M
3- @Serra
4- @Ferrguitart
5- @joseki
6- @Nikokaos
7- @JordiCb
8- @Arge
9- @prompt



Salutacions!!
 
Última edició:
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Hola companys!!

Estreno aquest fil, va!

M'agradaria trobar un grup dinàmic de gent amb gustos semblants per fer alguna sortida!

- Rutes de tranquis.
- Rutes per novatos (tinc l' A2 desde novembre!)
- Rutes on es valorin més el Paisatges que els KM.
- Rutes amb esmorzar de forquilla i cullera.
- Rutes de mig dia - dia complet.
- Sortides des de BCN o voltants!

Com ho veieu!?

Salutacions!!
Em pot interessar.....
Jo ja fa molts anys que tinc l'A, però fa els mateixos anys que quadro rodes, es a dir que per mi, de conya!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ei bona iniciativa! No descarto baixar a rodar eventualment!

Passeu per la formació 3.0 com hem fet fa poc varis usuaris d'aquest fòrum, aprendreu molt! Crec que fa una setmana es va fer per la zona de BCN, i segur que es repetirà.
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Ei bona iniciativa! No descarto baixar a rodar eventualment!

Passeu per la formació 3.0 com hem fet fa poc varis usuaris d'aquest fòrum, aprendreu molt! Crec que fa una setmana es va fer per la zona de BCN, i segur que es repetirà.
Bona opció! A veure si es repeteix! :)
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola companys!!

Estreno aquest fil, va!

M'agradaria trobar un grup dinàmic de gent amb gustos semblants per fer alguna sortida!

- Rutes de tranquis.
- Rutes per novatos (tinc l' A2 desde novembre!)
- Rutes on es valorin més el Paisatges que els KM.
- Rutes amb esmorzar de forquilla i cullera.
- Rutes de mig dia - dia complet.
- Sortides des de BCN o voltants!

Com ho veieu!?

Salutacions!!
Collonut compi, per això s'ha impulsat aquesta dinàmica de grups, per agrupar-nos segons interessos i anar sortint a rodar sempre que us vingui de gust.

Havent comentat com molt bé has fet les característiques d'aquest grup, pots anar editant el post principal amb una llista esmentant als compis, amb @ i el nick, que t'han anat comentant que els interessa. Així us serà fàcil portar un recompte dels que s'han d'avisar per sortir.

Igualment a les preferències del fil podeu escollir que se us avisi sempre per mail als nous missatges.
Podeu organitzar-vos com més còmode us sigui mes enllà del fòrum, ja sigui pel discord o a través de whatsapp pel vostre compte.
Pel discord si voleu us crearé un canal de veu i un de xat només per aquest grup, ja em direu.

Qualsevol cosa que necessiteu ho anem comentant ✌
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Collonut compi, per això s'ha impulsat aquesta dinàmica de grups, per agrupar-nos segons interessos i anar sortint a rodar sempre que us vingui de gust.

Havent comentat com molt bé has fet les característiques d'aquest grup, pots anar editant el post principal amb una llista esmentant als compis, amb @ i el nick, que t'han anat comentant que els interessa. Així us serà fàcil portar un recompte dels que s'han d'avisar per sortir.

Igualment a les preferències del fil podeu escollir que se us avisi sempre per mail als nous missatges.
Podeu organitzar-vos com més còmode us sigui mes enllà del fòrum, ja sigui pel discord o a través de whatsapp pel vostre compte.
Pel discord si voleu us crearé un canal de veu i un de xat només per aquest grup, ja em direu.

Qualsevol cosa que necessiteu ho anem comentant ✌
Gràcies pels tips! :)

Ja esteu tots al fil principal!
 
Iván García

Iván García

Rodant
23 Mar 2020
35
83
Premis
4
Collonut compi, per això s'ha impulsat aquesta dinàmica de grups, per agrupar-nos segons interessos i anar sortint a rodar sempre que us vingui de gust.

Havent comentat com molt bé has fet les característiques d'aquest grup, pots anar editant el post principal amb una llista esmentant als compis, amb @ i el nick, que t'han anat comentant que els interessa. Així us serà fàcil portar un recompte dels que s'han d'avisar per sortir.

Igualment a les preferències del fil podeu escollir que se us avisi sempre per mail als nous missatges.
Podeu organitzar-vos com més còmode us sigui mes enllà del fòrum, ja sigui pel discord o a través de whatsapp pel vostre compte.
Pel discord si voleu us crearé un canal de veu i un de xat només per aquest grup, ja em direu.

Qualsevol cosa que necessiteu ho anem comentant ✌

On podem trobar l'enllaç del discord?
 
  • Like
Reaccions: Roger

Fils similars