• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta - BCN 'CONOS BCN'

Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Jo per Barna em moc poquissim, així que si l'horari i la ruta em fan 'tilin', jo també vindria de tant en tant a les de mig dia si son diumenge i de dia sencer si és dissabte.

Per si de cas, no deixeu de visitar el nostre fil de GIROMOTER@S (https://www.motoristes.cat/forum/index.php?threads/giromoter-s-cat.769/). Esteu convidats/des a venir a les sortides que farem per les comarques gironines !!!


Ens veiem a l'asfalt
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola

el grup continua actiu, o ja heu deixat de ser "conos"? ;)

m'he apuntat al discord, per si s'ajunten els astres i fem una escapadeta.


salut i gas!
Segur que segueixen actius, ja que el grup el van crear amb la intenció d'anar sortint. Amb un nou interessat segur que s'animen a fer més escapades!

Cito als interessats del grup:

Grup interessats:

0- @torpeyenmoto
1- @Iván García
2- @J.M
3- @Serra
4- @Ferrguitart
5- @joseki
6- @Nikokaos
 
  • Like
Reaccions: Rider1250HP i Serra
Iván García

Iván García

Rodant
23 Mar 2020
35
83
Premis
4
Segur que segueixen actius, ja que el grup el van crear amb la intenció d'anar sortint. Amb un nou interessat segur que s'animen a fer més escapades!

Cito als interessats del grup:

Grup interessats:

0- @torpeyenmoto
1- @Iván García
2- @J.M
3- @Serra
4- @Ferrguitart
5- @joseki
6- @Nikokaos
Siii jo estic de vacances, sense moto però cap a setembre a qualsevol sortida que és planifiqui i estaré interessat!

volant baix
 
  • Like
Reaccions: Serra i J.M
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Segur que segueixen actius, ja que el grup el van crear amb la intenció d'anar sortint. Amb un nou interessat segur que s'animen a fer més escapades!

Cito als interessats del grup:

Grup interessats:

0- @torpeyenmoto
1- @Iván García
2- @J.M
3- @Serra
4- @Ferrguitart
5- @joseki
6- @Nikokaos
Si voleu faig un grup de wassap! Ja direu! :)
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Va que s'acosta el cap de setmana, a veure si aconseguiu quedar uns quants de la zona per rodar una mica! Si es manté el temps d'aquests dies tindríeu una jornada collonuda.
 
  • Like
Reaccions: Serra
D

Deleted member 434

Convidat
Molt bones!
Podeu apuntar-me si us plau?,ja fa anys que tinc l’A,pero tots els amics que anaven amb moto ho han deixat i sempre que vull rodar vaig mes sol que la una lol.
Estic mirant de sortir de la zona de Sabadell cap a veure el Mazinger de Tarragona(no hi he anat mai),hi ha un parell de companys de per aqui que potser s’apunten,tot i que no ho se del cert .
En fi,que si algu s’anima que doni un toc,seria aquest diumenge 23/08 ,i si hi hagues algu que ja ha fet aquesta ruta millor,vaig de cul buscant el millor cami per anar-hi
Salut i gas
 
Jordi_HD

Jordi_HD

Nouvingut
21 Ago 2020
17
54
Premis
2
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Harley Davidson Dyna Switchback
Hola companys!!

Estreno aquest fil, va!

M'agradaria trobar un grup dinàmic de gent amb gustos semblants per fer alguna sortida!

- Rutes de tranquis.
- Rutes per novatos (tinc l' A2 desde novembre!)
- Rutes on es valorin més el Paisatges que els KM.
- Rutes amb esmorzar de forquilla i cullera.
- Rutes de mig dia - dia complet.
- Sortides des de BCN o voltants!

Com ho veieu!?

Grup interessats:

0- @torpeyenmoto
1- @Iván García
2- @J.M
3- @Serra
4- @Ferrguitart
5- @joseki
6- @Nikokaos




Salutacions!!
Saps comptar? Doncs compta amb mi. No sóc novato però això no és problema, oi? ;)
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola @Manji75 !!

Després de seguir els missatges al Discord, m'estic engrescant i potser (si los astros se alinean) m'apunto a venir.

He vist que encara no teniu punt de trobada amb els de BCN.... quan ho tingueu lligat, passeu la info per aquí.

Ok?


Ens veiem a l'asfalt
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola @Manji75 !!

Després de seguir els missatges al Discord, m'estic engrescant i potser (si los astros se alinean) m'apunto a venir.

He vist que encara no teniu punt de trobada amb els de BCN.... quan ho tingueu lligat, passeu la info per aquí.

Ok?


Ens veiem a l'asfalt
Va Niko! Així baixem junts i t ensenyo el comunicador
 
D

Deleted member 434

Convidat
Hola gent!
Finalment dema anirem a veure al Mazinger ,els darreu Sabadell hem quedat al Ikea de Sbd a les 8:30,per despres juntar-nos amb els de Bcn a les 9:00 a la benzinera Repsol que hi ha passada la cimentera direccio l’Ordal.
Si algú mes s’apunta,doneu un toc o sigueu alla dema.

Salut i gas
 
  • Like
Reaccions: Serra i GEORGECAT
joseki

joseki

Rodant
23 Feb 2020
40
80
Premis
3
Cerdanyola del Vallés
Moto
CB500X
Hola gent!
Finalment dema anirem a veure al Mazinger ,els darreu Sabadell hem quedat al Ikea de Sbd a les 8:30,per despres juntar-nos amb els de Bcn a les 9:00 a la benzinera Repsol que hi ha passada la cimentera direccio l’Ordal.
Si algú mes s’apunta,doneu un toc o sigueu alla dema.

Salut i gas
Gaudiu molt de la ruta!
 

Fils similars