• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta - BCN 'CONOS BCN'

GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Hola gent!
Finalment dema anirem a veure al Mazinger ,els darreu Sabadell hem quedat al Ikea de Sbd a les 8:30,per despres juntar-nos amb els de Bcn a les 9:00 a la benzinera Repsol que hi ha passada la cimentera direccio l’Ordal.
Si algú mes s’apunta,doneu un toc o sigueu alla dema.

Salut i gas
Perfecte nois, ja explicareu com a anat i per on heu anat (y) . Jo fa una setmana i mitja vaig anar, volia anar per carreteres i no per autopista perquè fos més amena, li vaig posar al gps del movil i de sobte surt un missatge que reconeix una ruta mes rapida, va i me la fot, la mare que el va parir, en una hora quinze (ma o meno) des de Barcelona em vaig presentar, com era entre setmana no vaig trobar a gairebé ningú:D.
No he sortit mai amb ningú, i m'encantaria sortir en grup, de fet fa un set anys que torno a anar amb moto, quatre en una escúter Kymco 300 i tres amb la f700gs.
 
D

Deleted member 434

Convidat
Perfecte nois, ja explicareu com a anat i per on heu anat (y) . Jo fa una setmana i mitja vaig anar, volia anar per carreteres i no per autopista perquè fos més amena, li vaig posar al gps del movil i de sobte surt un missatge que reconeix una ruta mes rapida, va i me la fot, la mare que el va parir, en una hora quinze (ma o meno) des de Barcelona em vaig presentar, com era entre setmana no vaig trobar a gairebé ningú:D.
No he sortit mai amb ningú, i m'encantaria sortir en grup, de fet fa un set anys que torno a anar amb moto, quatre en una escúter Kymco 300 i tres amb la f700gs.

Ok!,a la propera t’apuntes,a veure si anem agafant ritme

I referent al gps,desde la pelicula “Terminator” no ten pots fiar dels ordinadors!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Que vagi de conya la ruta de demà! Se us assigna el canal de veu Ruta 1 aquest diumenge, per organitzar-vos si teniu qualsevol incidència o per comunicar-vos verbalment, inclus via intercomunicador, si us facilita les coses.
 
D

Deleted member 434

Convidat
Fantastica sortida,de tranki i amb curvetes,una ruta d’anada i altre de tornada.
Gracies per venir tothom,i a seguir sortint!
Una imatge per demostrar que hi hem anat

b8dafc4ba4b7988d3f14906392c4fede.jpg


Salut i gas!
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Us heu deixat la parres!!!.;) D'aquí el poble del Mazinguer fins ben bé al poble del Pla de Santa Maria, hi ha un camí asfaltat que passes pel mig de les parres, és molt maco.

Fantastica sortida,de tranki i amb curvetes,una ruta d’anada i altre de tornada.
Gracies per venir tothom,i a seguir sortint!
Una imatge per demostrar que hi hem anat

b8dafc4ba4b7988d3f14906392c4fede.jpg


Salut i gas!
 
  • Like
  • Haha
Reaccions: Nikokaos i Serra
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
En @Roger s'haurà de posar a repartir premis per les fotos del Mazinger Z ;)
I tant! Pels que no sàpiguen com funciona:

 
Iván García

Iván García

Rodant
23 Mar 2020
35
83
Premis
4
Molt bones adjunto un vídeo resum de l'anada de la ruta!, és dels primers vídeos que gravo-edito i estic obert a consells!


He intentat reduir-ho, però m'ha quedat un vídeo llarg :LOL:

Ho he hagut de pujar a YouTube pel pes, però per respectar privacitat dels companys està en ocult

 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Molt bones adjunto un vídeo resum de l'anada de la ruta!, és dels primers vídeos que gravo-edito i estic obert a consells!


He intentat reduir-ho, però m'ha quedat un vídeo llarg :LOL:

Ho he hagut de pujar a YouTube pel pes, però per respectar privacitat dels companys està en ocult


Molt bo el video, mai havia surtit tant en Youtube. d'aqui a Hollywood :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Like
Reaccions: Iván García

Fils similars