• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta - BCN 'CONOS BCN'

GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Molt bones adjunto un vídeo resum de l'anada de la ruta!, és dels primers vídeos que gravo-edito i estic obert a consells!


He intentat reduir-ho, però m'ha quedat un vídeo llarg :LOL:

Ho he hagut de pujar a YouTube pel pes, però per respectar privacitat dels companys està en ocult

Això és gaudir de la moto i de les carreteras del pais:love:.
Ja que parles de consells, és sobre el vídeo, veig que la càmera el tema de contrastos no ho porta molt bé, ho dic per que segons con es veu un xic fosc, mira d'enfocar una mica més baix que no agafis molt cel que és el que et fa enfosquir la imatge, sé que llavors perds informació de el cel i queda blanquinós, és el que té l'estiu, ombres molt acusades :cool: , espero que et sigui d'interès.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Molt bones adjunto un vídeo resum de l'anada de la ruta!, és dels primers vídeos que gravo-edito i estic obert a consells!


He intentat reduir-ho, però m'ha quedat un vídeo llarg :LOL:

Ho he hagut de pujar a YouTube pel pes, però per respectar privacitat dels companys està en ocult

Molt bo el vídeo Ivan, si dius que es el primer doncs encara més (y) .
Quina càmera fas servir ????
Si que costa de retallar si...:LOL: , i a més, el tram principal del vídeo, la pujada fins a Pontons i d'allà fins Santes Creus és tot molt bó... els conec bé :giggle:
 
Iván García

Iván García

Rodant
23 Mar 2020
35
83
Premis
4
Això és gaudir de la moto i de les carreteras del pais:love:.
Ja que parles de consells, és sobre el vídeo, veig que la càmera el tema de contrastos no ho porta molt bé, ho dic per que segons con es veu un xic fosc, mira d'enfocar una mica més baix que no agafis molt cel que és el que et fa enfosquir la imatge, sé que llavors perds informació de el cel i queda blanquinós, és el que té l'estiu, ombres molt acusades :cool: , espero que et sigui d'interès.


Moltes gràcies, si sembla que porto la inclinació massa alta, miraré ajustar-ho per la pròxima jeje :sneaky:, també el tema contrastos potser ho puc corregir amb algun filtre de l'editor,


Molt bo el vídeo Ivan, si dius que es el primer doncs encara més (y) .
Quina càmera fas servir ????
Si que costa de retallar si...:LOL: , i a més, el tram principal del vídeo, la pujada fins a Pontons i d'allà fins Santes Creus és tot molt bó... els conec bé :giggle:

la càmera que utilitzo és aquesta: Camera CROSSTOUR 20mp

la ruta va ser magnifica, llàstima que no portaba bateries de recanvi i la camera va fer off perquè la tornada va ser espectacular.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Moltes gràcies, si sembla que porto la inclinació massa alta, miraré ajustar-ho per la pròxima jeje :sneaky:, també el tema contrastos potser ho puc corregir amb algun filtre de l'editor,




la càmera que utilitzo és aquesta: Camera CROSSTOUR 20mp

la ruta va ser magnifica, llàstima que no portaba bateries de recanvi i la camera va fer off perquè la tornada va ser espectacular.
Oi tant!
 
prompt

prompt

Rodant
23 Ago 2020
24
71
Premis
8
Epppp! Apunteu-me també, normalment vaig sense acompanyant

Salut!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
J

jordilloret

Nouvingut
20 Ago 2020
4
5
Premis
1
Hola companys!!

Estreno aquest fil, va!

M'agradaria trobar un grup dinàmic de gent amb gustos semblants per fer alguna sortida!

- Rutes de tranquis.
- Rutes per novatos (tinc l' A2 desde novembre!)
- Rutes on es valorin més el Paisatges que els KM.
- Rutes amb esmorzar de forquilla i cullera.
- Rutes de mig dia - dia complet.
- Sortides des de BCN o voltants!

Com ho veieu!?

Grup interessats:

0- @torpeyenmoto
1- @Iván García
2- @J.M
3- @Serra
4- @Ferrguitart
5- @joseki
6- @Nikokaos
7- @JordiCb
8- @Arge
9- @prompt
@jordilloret


Salutacions!!
 
J

jordilloret

Nouvingut
20 Ago 2020
4
5
Premis
1
Hola companys!!

Estreno aquest fil, va!

M'agradaria trobar un grup dinàmic de gent amb gustos semblants per fer alguna sortida!

- Rutes de tranquis.
- Rutes per novatos (tinc l' A2 desde novembre!)
- Rutes on es valorin més el Paisatges que els KM.
- Rutes amb esmorzar de forquilla i cullera.
- Rutes de mig dia - dia complet.
- Sortides des de BCN o voltants!

Com ho veieu!?

Grup interessats:

0- @torpeyenmoto
1- @Iván García
2- @J.M
3- @Serra
4- @Ferrguitart
5- @joseki
6- @Nikokaos
7- @JordiCb
8- @Arge
9- @prompt



Salutacions!!
Apuntam ami tmb, gràcies
 
D

Deleted member 434

Convidat
Hola de nou,nomes es per dir-vos que dema a les 08:00 sortirem amb un parell de companys de la benzinera Q8 de Terrassa a Matadepera a les 08:00,per fer una ruta de tornada per dinar.
Qui vulgui alla serem a l’hora,poso localitzacio.


Àrea de Serveis Temps Lliure Q8
Ctra. de Matadepera, 08225 Terrassa, Barcelona
937 35 51 33
 
  • Like
Reaccions: joseki i Roger
D

Deleted member 434

Convidat
Molt bona ruta avui i millor companyia!

43958ebb27598568e650f9730b5f15db.jpg

e11f424f24781f616a8e68d6611f6587.jpg


Salut i gas!
 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Demà vull fer aquesta ruta: Sabadell, Rellinars, Marganell, Observatori de Castelltallat, Serrateix, Avinyó, Sant Llorenç Savall, Sabadell
Algú s'anima?, sembla que no plourà
 

Fils similars