• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Consell sobre neumatics

jordi.morenodiaz

jordi.morenodiaz

Nouvingut
29 Ago 2021
10
31
Premis
2
Hola, acabo de comprar una cagiva raptor 1000 amb poquissim us darrerament i per posar-la funcional el primer que necesita es un canvi de neumatics, vull una neumatics progressius i que escalfin rapid, no m'importa la duracio. Que en podeu recomanar?
0eb814f4251675161b659f86bd8785ae.jpg


Enviado desde mi LM-G810 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
D

david_45

Nouvingut
16 Set 2021
6
19
Premis
2
Hola Jordi, et comento segons la meva opinió. Necesitariem saber l'us que li donaras ( anar a treballar, nomes rutes...)
I després el teu nivell. Yo per exemple la utilitzo per anar a treballar i anar de ruta.
Utilitzo ara mateix els bridgestone battlax t31 i estic molt content. Ja han sortit els T32 i soposo que aniran be també. Per altra banda alguns coneguts porten michelin road 5 i parlen molt bé. Possiblemen les probaré al proxim canvi.
Explicans una mica mes i et podrem recomanar millor.
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
jordi.morenodiaz

jordi.morenodiaz

Nouvingut
29 Ago 2021
10
31
Premis
2
Básicamente es per fer sortides a ritme tranquil, no la fare servir per res mes, tinc un scooter 300 amb el que vaig a treballar, no l'apretare gaire per que el que m'agrada es fer sortides de curves a ritme tranquil fins arribar al bar que toqui ....

Per anar de tranqui i em compro una 1000... Jo no estic be!

Enviado desde mi LM-G810 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Básicamente es per fer sortides a ritme tranquil, no la fare servir per res mes, tinc un scooter 300 amb el que vaig a treballar, no l'apretare gaire per que el que m'agrada es fer sortides de curves a ritme tranquil fins arribar al bar que toqui ....

Per anar de tranqui i em compro una 1000... Jo no estic be!

Enviado desde mi LM-G810 mediante Tapatalk
Hola Jordi,
Per si et serveix, et comento el meu cas.
Aquest estiu vaig posar a la meva CB650R uns Continental SportAttack4 i estic molt content en comparació amb els Michelin Road5 i els Metzeler de sèrie amb la que vaig comprar la moto.
En sèc funcionen molt millor, el plegat és molt progressiu i amb pluja van també molt bé (aquest estiu m'han enxampat uns quants xàfacs...). Porto prop de 5.000 km i encara tenen per uns quants més.
Segurament són de més nivell de ho que em cal, perquè rodo entre passeig i ràpid (un intermig entre els dos estils), però em sento molt còmode i de preu tampoc es disparen.
Fins aviat.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola Jordi! Des de Facebook ens comenten al respecte:

Bridgestone S21, es calenten ràpidament i pots fer perfectament 5000 km. S'adapten perfectament a qualsevol condició de l'asfalt, i si els hi demanes canya, et transmeten molta confiança

Jo porto uns battlax bt016 i n'estic força content

Jo porto el contiroad attack 2, molt polivalents
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Crec que pel que necessites i si no importa preu ni durada podries provar
Pirelli Diablo Rosso IV (acaben de sortir)
Continental Sportattack 4
Dunlop Sportsmart 3
Bridgestone S22
qualsevol d'aquests crec que aniràs força bé, pregunta preus i a veure si això et fa decidir.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Menys els Metzeler, qualsevol del que t'han dit poden ser bones opcions.

He portat gairebé totes les marques en versions scooter, moltes amb la mateixa denominació que les versions moto, com els Battlax o el Pirelli Diablo i per mi sens dubte els Pirelli Diablo.
Això si duren poc, el de darrera uns 7.000km, i el de davant el doble.
Sortint de casa per anar a la feina tinc un parell de revols força tancats i cap diferència entre hivern i estiu, mai m'han donat el més mínim ensurt ,fins i tot en alguna maniobra amb pluja.

Per ciutat no saben el que és una linia blanca per ells és com si no existissin, no com la merda del Metzeler que hem llisca a totes i cada una d'elles (Sort que ara que ja els conec hem permeten fer alguna derrapadeta controlada, ha, ha, ha...
 
  • Love
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Bascu Consells Consell per a jaqueta resistent a la pluja per a moto? Espai de debat 10
Gas a fons Consell... Espai de debat 11
mr_pointer Ruta en moto Info sobre el ral·li mototurístic ChallengerMystery Rutes en moto 1
M Enquesta Enquesta d'opinió sobre vehicles autònoms Espai de debat 6
xenia Dubtes sobre ITV Mecànica de motos i recopilatoris 3
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació motorista 3
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
edudzn Recopilatori Històries curioses sobre motos Un Cafè Ràpid 6
Pastoret Consells Sobre GPS..... Espai de debat 40
Roger X-ADV Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
S Guia intensiva sobre pneumàtics de moto Espai de debat 0
S Consells bàsics sobre la posició i distribució del pes durant la conducció Espai de debat 0
Roger Marc Márquez prova la X-ADV sobre neu Espai de debat 0
Roger Notícia Interior acorda la imposició de l'impost sobre la conducció de motocicletes Espai de debat 0
Roger Ruta en moto La Monkey Run, una original aventura pel Sàhara sobre dues rodes Rutes en moto 0
Roger X-ADV Guia-Tutorial Guia, dubtes i respostes sobre el Carnet A2 Consultes legals 2
Erik Neumatics Espai de debat 10

Fils similars