• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Consells a Futurs Motoviajeros Capítol #3: PLANIFICAR UNA RUTA

AgustiCarmona

AgustiCarmona

Rodant
Motorista Viatger
19 Jun 2020
43
167
Premis
3
Ripollet, Barcelona
www.agusticarmona.com
Moto
Suzuki v-strom 650 del 2008
Com planifico les meves llargues rutes amb moto?
Com cerco els llocs, afegint uns i descartant altres, pels que passar?

En aquest vídeo no t'explicaré res de nou, però ho faré des del punt de vista d'algú que viatja en moto i a qui no li agrada massa complicar-se la vida.

Et comento sobre els Kilòmetres diaris que realitzo, l'objectiu d'el viatge i com busco on dormir.
Són coses bàsiques per als que portem anys viatjant, però que potser serveixin a algú que comença en aixó dels viatjes en moto.


Espero que t'agradi i pots trobar més vídeos en el meu canal de YOUTUBE
 
AgustiCarmona

AgustiCarmona

Rodant
Motorista Viatger
19 Jun 2020
43
167
Premis
3
Ripollet, Barcelona
www.agusticarmona.com
Moto
Suzuki v-strom 650 del 2008
Hola Agusti.
Moltes gràcies per les teves recomanacions.
Podries comentar quina tenda de campanya tens?
Gas!
???️
Bona tarda!
Estic preparant un video sobre el material d'acampada, pero t'avanço que porto la tenda més barata que vaig trobar per 2 persones a una famosa botiga esportiva. ???
 
soy_ohki

soy_ohki

Rodant
23 Mar 2021
27
117
Premis
16
Bona tarda!
Estic preparant un video sobre el material d'acampada, pero t'avanço que porto la tenda més barata que vaig trobar per 2 persones a una famosa botiga esportiva. ???
Moltes gràcies.
Saps? Pensava en un comentari teu en el vídeo... el de viatjar i que la gent s'apropés si estàs sol... Imagina't una dona en una BMW F700 amb un gos ???
Gas!!!
????️
 

Fils similars