• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos CONSELLS A FUTURS MOTOVIATGERS. Capítol # 1: SEGURETAT i SALUT

AgustiCarmona

AgustiCarmona

Rodant
Motorista Viatger
19 Jun 2020
43
167
Premis
3
Ripollet, Barcelona
www.agusticarmona.com
Moto
Suzuki v-strom 650 del 2008
CONSELLS A FUTURS MOTOVIATGERS.
Capítol # 1: SEGURETAT i SALUT en MOTO.
.
Aquest és el primer capítol d'una sèrie de vídeos on t'aniré deixant recomanacions i consells per als teus futurs viatges.
Molts d'ells ja els coneixeràs, però en cas contrari són propostes que no et costaràn gens aplicar.
En aquest primer capítol tractaré el tema de la seguretat i la salut. Un aspecte imprescindible per a qualsevol que vulgui viatjar en moto.
.
Si hi ha algún tema de què t'agradaria que parlés, només has de deixar-ho en els comentaris i miraré d'ajudar-te en futurs vídeos.


Espero que t'hagi agradat i pots trobar més vídeos al meu canal de YOUTUBE
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Sí Agustí bon vídeo, però Jo tinc una pregunta.
Bé no se si t has trobat mai que temessis que et poguessin robar la moto en viatges? No la policia com a Rússia sinó criminals? És per això que portes la clau lligada amb una corda de fre de disc?
Merci
 
AgustiCarmona

AgustiCarmona

Rodant
Motorista Viatger
19 Jun 2020
43
167
Premis
3
Ripollet, Barcelona
www.agusticarmona.com
Moto
Suzuki v-strom 650 del 2008
Sí Agustí bon vídeo, però Jo tinc una pregunta.
Bé no se si t has trobat mai que temessis que et poguessin robar la moto en viatges? No la policia com a Rússia sinó criminals? És per això que portes la clau lligada amb una corda de fre de disc?
Merci
Hola Serra,
Si be he estat en llocs complicats, el que s'en diu por es poden contar amb els dits d'una ma. En alguns llocs un tant inquiet i alerta, peró no m'he vist mai en situacions que hem fesin pensar que em robarien la moto a punta de pistola.
Lo de lligar la clau amb aquesta corda respon a algo més sencill i es que sóc un despistat amb les claus. D'aquesta manera i amb un cop d'ull veig, des de lluny, si les claus estan posades o no i no em paso una estona regirant butxaques o tornant a la moto.
Espero no haver-te desil.lusionat amb la resposta....jajaja
 
  • Love
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola Serra,
Si be he estat en llocs complicats, el que s'en diu por es poden contar amb els dits d'una ma. En alguns llocs un tant inquiet i alerta, peró no m'he vist mai en situacions que hem fesin pensar que em robarien la moto a punta de pistola.
Lo de lligar la clau amb aquesta corda respon a algo més sencill i es que sóc un despistat amb les claus. D'aquesta manera i amb un cop d'ull veig, des de lluny, si les claus estan posades o no i no em paso una estona regirant butxaques o tornant a la moto.
Espero no haver-te desil.lusionat amb la resposta....jajaja
no perquè a mi em passa el mateix hahhaa, t'hauré de copiar.
A la feina els meus companys a vegades em diuen Albert, t'hem deixat la clau a tal lloc, i amb la moto lo que et diré... un cop vaig aparcar a l'Estany de Banyoles i vaig deixar la clau posada a la maleta. Sort que algun motero ben parit la va recollir i me la va deixar amagada a un racó del manillar, perquè sinó... per sort, al menys al Gironès, sovint hi ha molt bona gent
 
  • Like
Reaccions: AgustiCarmona

Fils similars