• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer

Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Bon Deia!...

Vinc amb una consulta sobre botes... estic pensant a comprar unes bones botes per fer sortides per carretera, les dues que tinc ara mateix són urbanes i és clar no crec que siguin les millors per carretera. Encara que l'any passat veig fer uns quants quilòmetres sense cap problema, però els turmells no queden gaire protegits. I ara ve la part pija, tinc una Mondial 125 hps... tipus Cafe Racer i si un té aquest tipus de moto ha d'anar amb estil (digueu-me pijo, sí...). M'agraden de color marró, però és que totes, gairebé totes són de color negre...

Total, que tinc altre problema (coi...). Em fan l'ullet les Forma Adventure Low, les normals les trobo massa altes.
Forma Adventure Low

81 skvJBKoL AC SL1500


És clar no són estrictament de touring, però totes, totes les reviews que he vist les posen molt i molt bé. I a més és que són molt xules... però alhora diuen que la comoditat que tenen sacrifiquen la seguretat, que són potser una mica massa toves...

També tinc altres opcions potser més adequades:



Si teniu alguna recomanció us estaré molt agraït
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon Deia!...

Vinc amb una consulta sobre botes... estic pensant a comprar unes bones botes per fer sortides per carretera, les dues que tinc ara mateix són urbanes i és clar no crec que siguin les millors per carretera. Encara que l'any passat veig fer uns quants quilòmetres sense cap problema, però els turmells no queden gaire protegits. I ara ve la part pija, tinc una Mondial 125 hps... tipus Cafe Racer i si un té aquest tipus de moto ha d'anar amb estil (digueu-me pijo, sí...). M'agraden de color marró, però és que totes, gairebé totes són de color negre...

Total, que tinc altre problema (coi...). Em fan l'ullet les Forma Adventure Low, les normals les trobo massa altes.
Forma Adventure Low

Veure l'arxiu adjunt 3307

És clar no són estrictament de touring, però totes, totes les reviews que he vist les posen molt i molt bé. I a més és que són molt xules... però alhora diuen que la comoditat que tenen sacrifiquen la seguretat, que són potser una mica massa toves...

També tinc altres opcions potser més adequades:



Si teniu alguna recomanció us estaré molt agraït
No et puc dir res que no hagis dit tu ja, estic totalment d acord amb l anàlisi que tu mateix has fet. Per la meva experiència, i saps que m he trencat el peroné, et puc recomanar les Alpinestars, per exemple et podrien quedar bé unes Corozal adventure drystar marrons https://www.alpinestars.com/collect...corozal-adventure-drystar-oiled-leather-boots
A mi portat una bona bota de canya alta no m ha evitat el trencament però si el desplaçament, lo que vol dir que no m han hagut d operar però el guix no me'l treu ningú. Va ser una molt bona inversió. No és poca cosa! Pensa que la meitat dels motoristes que es fan mal ho fan a la cama, el casc en molts menys casos.

Les que tu poses a la foto les he vist en directe i són precioses, però una mica toves i no protegeixen tant. Ara comoditat la que vulguis. És el que tu dius.
Tu mateix has de valorar, pressupost, comoditat i protecció. Amb aquesta bota que mires si baixes de la moto podràs caminar com amb una bamba. Amb una de canya alta no tant. També mira't bé la sola si s'agafa amb moll i amb brutícia ja que patinar amb el peu et pot dur a una caiguda en parat

Com tens la moto, està arreglada ja?
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bon Deia!...

Vinc amb una consulta sobre botes... estic pensant a comprar unes bones botes per fer sortides per carretera, les dues que tinc ara mateix són urbanes i és clar no crec que siguin les millors per carretera. Encara que l'any passat veig fer uns quants quilòmetres sense cap problema, però els turmells no queden gaire protegits. I ara ve la part pija, tinc una Mondial 125 hps... tipus Cafe Racer i si un té aquest tipus de moto ha d'anar amb estil (digueu-me pijo, sí...). M'agraden de color marró, però és que totes, gairebé totes són de color negre...

Total, que tinc altre problema (coi...). Em fan l'ullet les Forma Adventure Low, les normals les trobo massa altes.
Forma Adventure Low

Veure l'arxiu adjunt 3307

És clar no són estrictament de touring, però totes, totes les reviews que he vist les posen molt i molt bé. I a més és que són molt xules... però alhora diuen que la comoditat que tenen sacrifiquen la seguretat, que són potser una mica massa toves...

També tinc altres opcions potser més adequades:



Si teniu alguna recomanció us estaré molt agraït
Jo et diria que les Forma Adventure no son el que et cal...
Parlen de que son "còmodes" pq les comparen amb el que son les botes d enduro... Si et poses a comparar les amb unes botes de carretera, sembla que vagis poc menys que amb botes de motocross.

Jo em vaig estar provant aquestes mateixes, però en altes, i evidentment que tens mes "tacte" q amb les d enduro però les veig fora de lloc si vols anar amb una "cafe"... més que res pel tamany de la puntera que no tinc clar que et sigui còmoda per canviar de marxa.
Ara per ara, per anar fent trail, m estimo més el portar unes botes de caminar per la muntanya que no les d enduro, fins que trobi unes botes que realment em facin el pes i donguin el que busco... no porto el peu gaire protegit, però tampoc ho va gaire menys que amb unes botes simples del tipus enduro/adventure i com a mínim si tinc que ficar el peu a terra o caminar per mirar com està la pista, puc fer ho amb garanties per no parlar de la comoditat i tacte de fer anar el canvi de la moto, cosa que per mi és lo principal que em tenen que donar les botes que porti...

Jo buscaria unes botes de carretera "molones" pq al final de tot sempre aniràs per asfalt i et seràn més còmodes per conduir...
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
@Serra: Sí, aquestes (Corozal) que dius també les tinc vistes. Però és que piquen un colló, no dubto que siguin bones, però hauria de fer una pensada per veure si les puc agafar... pensava anar a l'A2 el trimestre que ve i són peles, saps?

La petita l'estan arreglant ara mateix, ahir va arribar un xassís nou des d'alemanya. Suposo que la setmana que ve ja la tindré, perquè ha de passar ITV i no tenen hora per demà. He posat una foto al tema de Cròniques

@Pep Aràgo: No el trec la raó, per això mateix plantejo el meu dubte aquí, teniu més experiència que jo i potser si agafo les Forma estic fent més el vacileta que pensar amb el cap.
 
  • Like
Reaccions: Loxicdelamola
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo tinc aquestes @Pep Aràgo @Bascu
Les belize en negre
6A49CA34 8323 476F B615 F6C176E63FC8 1020x1020

Però no t'enganyaré el que diu en Pep és veritat, costa més canviar de marxes.
Especialment, trobar el punt mort. Però tot és acostumar-s'hi, suposo.
Això de les xiruques de muntanya o inclús botes militars també ho pots provar.
I per anar amb una cafè racer, jo havua tingut unes germain goretex de dainese i estava enamorat, però s han deixat de fabricar. Són botes de custom, amb protecció només ben bé de turmell, no de tibia ni peroné. Però potser t encaixa l'estil.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Jo tinc aquestes @Pep Aràgo @Bascu
Les belize en negre
Veure l'arxiu adjunt 3328
Però no t'enganyaré el que diu en Pep és veritat, costa més canviar de marxes.
Especialment, trobar el punt mort. Però tot és acostumar-s'hi, suposo.
Això de les xiruques de muntanya o inclús botes militars també ho pots provar.
I per anar amb una cafè racer, jo havua tingut unes germain goretex de dainese i estava enamorat, però s han deixat de fabricar. Són botes de custom, amb protecció només ben bé de turmell, no de tibia ni peroné. Però potser t encaixa l'estil.
Son guapes aquestes botes.... Saps si les fan amb canya alta tipus enduro...???
Jo tan sols pogués moure el turmell a dalt i a baix amb comoditat ja tindria prou..... Fins i tot havia pensat que podria ser una bona opció unes botes de trial, però no he tingut opció de poder provar ho...
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Et podries mirar aquestes
O bé les Corozal que li he dit al company


O unes Sidi directament

Jo opino @Pep Aràgo que les botes Sidi són com els cascs Schubert... A partir d'una edat són quasi obligatoris... I per anar bé una BMW 1250Gs adventure o f1000xr , Ducati v4 o una clàssica increïble que quasi no té ningú més que tu... I tu ja t estàs acostant a aquest moment de la vida... :cool: :cool: :sneaky::sneaky::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Perdona no he pogut evitar la conyeta! Hehehe
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Bon Deia!...

Vinc amb una consulta sobre botes... estic pensant a comprar unes bones botes per fer sortides per carretera, les dues que tinc ara mateix són urbanes i és clar no crec que siguin les millors per carretera. Encara que l'any passat veig fer uns quants quilòmetres sense cap problema, però els turmells no queden gaire protegits. I ara ve la part pija, tinc una Mondial 125 hps... tipus Cafe Racer i si un té aquest tipus de moto ha d'anar amb estil (digueu-me pijo, sí...). M'agraden de color marró, però és que totes, gairebé totes són de color negre...

Total, que tinc altre problema (coi...). Em fan l'ullet les Forma Adventure Low, les normals les trobo massa altes.
Forma Adventure Low

Veure l'arxiu adjunt 3307

És clar no són estrictament de touring, però totes, totes les reviews que he vist les posen molt i molt bé. I a més és que són molt xules... però alhora diuen que la comoditat que tenen sacrifiquen la seguretat, que són potser una mica massa toves...

També tinc altres opcions potser més adequades:



Si teniu alguna recomanció us estaré molt agraït
Jo tinc les Gunner i n'estic molt content. Són còmodes, lleugeres i resistents. Tant amb pluja com fred, amb un mitjó prim de neu hi vaig de conya.
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Bon Deia!...

Vinc amb una consulta sobre botes... estic pensant a comprar unes bones botes per fer sortides per carretera, les dues que tinc ara mateix són urbanes i és clar no crec que siguin les millors per carretera. Encara que l'any passat veig fer uns quants quilòmetres sense cap problema, però els turmells no queden gaire protegits. I ara ve la part pija, tinc una Mondial 125 hps... tipus Cafe Racer i si un té aquest tipus de moto ha d'anar amb estil (digueu-me pijo, sí...). M'agraden de color marró, però és que totes, gairebé totes són de color negre...

Total, que tinc altre problema (coi...). Em fan l'ullet les Forma Adventure Low, les normals les trobo massa altes.
Forma Adventure Low

Veure l'arxiu adjunt 3307

És clar no són estrictament de touring, però totes, totes les reviews que he vist les posen molt i molt bé. I a més és que són molt xules... però alhora diuen que la comoditat que tenen sacrifiquen la seguretat, que són potser una mica massa toves...

També tinc altres opcions potser més adequades:



Si teniu alguna recomanció us estaré molt agraït
Bones, tinc les forma adv low. La canta es algo mes baixa si, en el meu cas en vaig quedar primer les normals, les altes, chulissimas i comodissimas, pero els pantalons de cordura que tinc ja em porten proteccions fins molt avall i s em solapada bota amb proteccio. Per aixo vaig quedarme les low. Amb aixo vull dir que cada cas es un mon. Has de veureu tu. Les botes son guapas, rollo trail total, les hebillas potser es lo menys ben parit de la bota. Sobre proteccio, excepte per la canya, lo demes perfecte..sola contundent, turmell, punta etc...per mi mes proteccio que les Tempest que portava. Les low et permet portales amb texans de moto tb, per mi una ventatge. Valora exactament quin us li donaras. Com a bota jo la recomano. Aixo si, probable hagis de regular palanca canvi. Salut
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació motorista 3
S Consells bàsics sobre la posició i distribució del pes durant la conducció Espai de debat 0
AgustiCarmona CONSELLS A FUTURS MOTOVIAJTJERS. Capítol #5: ACAMPADA MotoVlogs propis 0
AgustiCarmona Vídeos Consells a Futurs Motoviajeros Capítol #3: PLANIFICAR UNA RUTA MotoVlogs propis 3
AgustiCarmona Vídeos CONSELLS A FUTURS MOTOVIATGERS. CAPÍTOL # 2: QUINA ROBA PORTAR? MotoVlogs propis 6
AgustiCarmona Vídeos CONSELLS A FUTURS MOTOVIATGERS. Capítol # 1: SEGURETAT i SALUT MotoVlogs propis 3
perlanegraviajes Consells per rodes de moto Pneumàtics 1
Roger X-ADV Consells Consells moteros Mecànica de motos i recopilatoris 7
Roger Consells Viatjar en moto. Consells per fer-ho amb seguretat i comoditat Espai de debat 0
mr_pointer Ruta en moto Info sobre el ral·li mototurístic ChallengerMystery Rutes en moto 1
M Enquesta Enquesta d'opinió sobre vehicles autònoms Espai de debat 6
xenia Dubtes sobre ITV Mecànica de motos i recopilatoris 3
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
jordi.morenodiaz Consells Consell sobre neumatics Pneumàtics 6
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
edudzn Recopilatori Històries curioses sobre motos Un Cafè Ràpid 6
Pastoret Consells Sobre GPS..... Espai de debat 40
Roger X-ADV Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
S Guia intensiva sobre pneumàtics de moto Espai de debat 0
Roger Marc Márquez prova la X-ADV sobre neu Espai de debat 0
Roger Notícia Interior acorda la imposició de l'impost sobre la conducció de motocicletes Espai de debat 0
Roger Ruta en moto La Monkey Run, una original aventura pel Sàhara sobre dues rodes Rutes en moto 0
Roger X-ADV Guia-Tutorial Guia, dubtes i respostes sobre el Carnet A2 Consultes legals 2
Gas a fons Botes-botins Espai de debat 9
Sanodrac Botes SIDI Adventure 2 Espai de debat 9
Gerard Dubte botes alpinestars Espai de debat 2

Fils similars