Roger
Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
- 16 Oct 2015
- 1.288
- 2.614
- Premis
- 5
Bona tarda! Recentment ens estan contactant de diversos mitjans de comunicació preguntant sobre les causes de l'altíssima sinistralitat del col·lectiu, i la nostra resposta és sempre clara: L'estat de les carreteres i el seu manteniment, l'alt nombre de conductors que agafen el cotxe beguts o drogats i ens maten, i també la necessitat de seguir-nos formant, sempre al màxim, perquè almenys l'únic i creiem que mínim factor causant de la nostra accidentalitat, estigui controlat.
En base a tot això n'acabem de publicar un article que us enllaço a continuació, però que m'agradaria que no fos el centre d'aquest fil, sinó que més aviat m'agradaria recollir en aquest, ubicat a la secció de formació del fòrum, aquells consells que donaríeu a la resta de companys pel que fa a la seguretat en moto.
motoristes.cat
Perquè els factors contra l'administració són una carrera de fons, la criminalitat al volant és cosa de la policia (tot i que també cal criminalitzar-la com es mereix, i deixar d'acceptar socialment que es begui poc i després s'agafi el cotxe); però igual que la formació, el coneixement i els consells tenen valor, i crec que val la pena fer-ne un recopilatori en base a l'experiència que uns i altres hem anat adquirint.
Gas!
En base a tot això n'acabem de publicar un article que us enllaço a continuació, però que m'agradaria que no fos el centre d'aquest fil, sinó que més aviat m'agradaria recollir en aquest, ubicat a la secció de formació del fòrum, aquells consells que donaríeu a la resta de companys pel que fa a la seguretat en moto.

Per què els motoristes tenim tants accidents
L’accidentalitat dels motoristes és extremadament alta darrerament. De 83 persones que han mort en accident de trànsit aquest 2021 a

Perquè els factors contra l'administració són una carrera de fons, la criminalitat al volant és cosa de la policia (tot i que també cal criminalitzar-la com es mereix, i deixar d'acceptar socialment que es begui poc i després s'agafi el cotxe); però igual que la formació, el coneixement i els consells tenen valor, i crec que val la pena fer-ne un recopilatori en base a l'experiència que uns i altres hem anat adquirint.
Gas!