Roger
Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
- 16 Oct 2015
- 1.353
- 2.766
- Premis
- 5
Bona tarda! Recentment ens estan contactant de diversos mitjans de comunicació preguntant sobre les causes de l'altíssima sinistralitat del col·lectiu, i la nostra resposta és sempre clara: L'estat de les carreteres i el seu manteniment, l'alt nombre de conductors que agafen el cotxe beguts o drogats i ens maten, i també la necessitat de seguir-nos formant, sempre al màxim, perquè almenys l'únic i creiem que mínim factor causant de la nostra accidentalitat, estigui controlat.
En base a tot això n'acabem de publicar un article que us enllaço a continuació, però que m'agradaria que no fos el centre d'aquest fil, sinó que més aviat m'agradaria recollir en aquest, ubicat a la secció de formació del fòrum, aquells consells que donaríeu a la resta de companys pel que fa a la seguretat en moto.
Perquè els factors contra l'administració són una carrera de fons, la criminalitat al volant és cosa de la policia (tot i que també cal criminalitzar-la com es mereix, i deixar d'acceptar socialment que es begui poc i després s'agafi el cotxe); però igual que la formació, el coneixement i els consells tenen valor, i crec que val la pena fer-ne un recopilatori en base a l'experiència que uns i altres hem anat adquirint.
Gas!
En base a tot això n'acabem de publicar un article que us enllaço a continuació, però que m'agradaria que no fos el centre d'aquest fil, sinó que més aviat m'agradaria recollir en aquest, ubicat a la secció de formació del fòrum, aquells consells que donaríeu a la resta de companys pel que fa a la seguretat en moto.
Per què els motoristes tenim tants accidents - Motoristes.cat
L’accidentalitat dels motoristes continua sent massa alta. Aquest passat cap de setmana han mort tres motoristes, de manera que els companys que han perdut la vida en moto aquest 2023 s’eleven a 51, del total de 138 víctimes que s’han produït a la carretera en aquest període. Avui en parlem en...
motoristes.cat
Perquè els factors contra l'administració són una carrera de fons, la criminalitat al volant és cosa de la policia (tot i que també cal criminalitzar-la com es mereix, i deixar d'acceptar socialment que es begui poc i després s'agafi el cotxe); però igual que la formació, el coneixement i els consells tenen valor, i crec que val la pena fer-ne un recopilatori en base a l'experiència que uns i altres hem anat adquirint.
Gas!