• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Contra l'avorriment... MOTOVLOGS EN CATALÀ!!!

R

Ray Fields Rider

Convidat
Eiiiii! Bones a tots!!!
Com porteu el confinament? Amb ganes de sortir, oi?
Doncs mentres no es pugui fer us proposo distraccions on-line!

Em dic Ray Fields, i des de fa mig any arpox vaig crear un canal de Youtube "Ray Fields Rider" on publico vídeos sobre la meva moto, modificacions que li faig, unboxings de xuxes i sobretot motovolgs. Si us ve de gust treure-hi el cap i veure algun vídeo, us animo a que comenteu el què us ha semblat. Sigui per bo o per dolent. Això sí, amb respecte, siusplau.

Moltes gràcies per avançat!!! Gaaaas!

Ray
maxresdefault.jpg
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Eiiiii! Bones a tots!!!
Com porteu el confinament? Amb ganes de sortir, oi?
Doncs mentres no es pugui fer us proposo distraccions on-line!

Em dic Ray Fields, i des de fa mig any arpox vaig crear un canal de Youtube "Ray Fields Rider" on publico vídeos sobre la meva moto, modificacions que li faig, unboxings de xuxes i sobretot motovolgs. Si us ve de gust treure-hi el cap i veure algun vídeo, us animo a que comenteu el què us ha semblat. Sigui per bo o per dolent. Això sí, amb respecte, siusplau.

Moltes gràcies per avançat!!! Gaaaas!

Ray
maxresdefault.jpg
Bones Ray, benvingut!!!
Després faré un cop d'ull al teu canal de YouTube! Està molt be que la gent s'animi a crear canals, és una manera molt xula de compartir experiències.
Salut!

Quina moto tens i com t'agrada més gaudir-la?
 
  • Like
Reaccions: Edutarraco
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Bones Ray, benvingut!!!
Després faré un cop d'ull al teu canal de YouTube! Està molt be que la gent s'animi a crear canals, és una manera molt xula de compartir experiències.
Salut!

Quina moto tens i com t'agrada més gaudir-la?
Bones Non-stop. I gràcies!
Doncs tinc una Z900 del 2018 i m'agrada gaudir-la sobretot per carreteretes de curves inacabables, però també la gaudeixo en viatges llargs (tot i no ser una moto pensada per a això), i quan està aparcada i me la miro, també en gaudeixo... Jejeje

Novament gràcies!

Ray
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Hola El Barbas!!! Gràcies! Espero que hi trobis coses que t'agradin.
Àlex. Tens tota la raó. Em vaig comprar la Z900 perquè m'encanta i me la podia "permetre". I com tu dius, no importa la moto que sigui. Els viatges llargs es poden fer amb una Z900 o amb una 125 si vols. De fet, ja he fet alguna coseta i aquest estiu, que no sé si es podrà, tenia planejat anar a fer gran part d'Andalusia. Això sí. Ja puc començar a preparar el fisiocrem. JEjeje
 
  • Like
Reaccions: Serra
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Ei Serra! Gràcies!
Doncs sí. Sé que al ser un canal de motovlogs en català sempre serà un canal petit, però tinc més interès en crear contingut a la xarxa en català que en guanyar-m'hi la vida. Ens cal més presència del català en les xarxes socials.
Si algun dia vull que creixi de veritat, em sembla que subtitularé els vídeos en anglès i castellà. Però és una feinada!
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Jajajajaja que bo. Doncs jo trobo que s'escolta molt bé el nou micròfon eh?
Doncs sí. No obstant he hagut d'editar l'àudio perquè quan estava una estona sense parlar també feia uns clics forts. Diria que la càmera també té porta de soroll i hauré de mirar si es pot desactivar o no...
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Bones i benvingut,ja m'he subscrit al teu canal. Després l'hi fotre un cop d'ull!!

Gas company
 

Fils similars