• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

OffRoad Contrabandistes

Afegit al Calendari 05-07-21, 06-07-21

raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Hola bones, estic planejant fer la ruta dels contrabandistes nivell tranqui seria indiferent el dia 5 o 6 de Juliol sortida desde lleida però ens podriem trobar en qualsevol punt si algu s'anima estaria encantat.
Fa temps que tinc ganes de fer-la, llàstima que aquests dies no puc, a mes a mes no hi tinc clar, doncs porto rodes de carretera, així que fins que no faci canvi crec que haurà d'esperar. Ja diràs com està el terreny.

Kawasaki Versys 650 del 2009 Terrassa
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Hola bones, estic planejant fer la ruta dels contrabandistes nivell tranqui seria indiferent el dia 5 o 6 de Juliol sortida desde lleida però ens podriem trobar en qualsevol punt si algu s'anima estaria encantat.
Hola,

Em podries dir aquesta ruta on comença i on acaba? Quina dificultat te de 1 al 5? Jo el día 6 el tinc lliure però potser amb cau molt lluny tot això, per això pregunto...
Merci
 
Albert&Judit

Albert&Judit

Nouvingut
24 Mar 2021
7
35
Premis
2
Moto
Ktm i kawasaki
Hola,

Em podries dir aquesta ruta on comença i on acaba? Quina dificultat te de 1 al 5? Jo el día 6 el tinc lliure però potser amb cau molt lluny tot això, per això pregunto...
Merci
Be doncs jo diria 2'5 de dificultat en aquetstes èpoques. Jo surtire desde lleida però ens podem trobar per on t'anes be es tracta de pasar pel poble de Tor i sortir per andorra al port del Cabús.
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
@Albert&Judit Heu fet ha la ruta? Que tal?

Enviat des del meu Redmi 5 Plus usant Tapatalk
Ei hola,

Si, amb l'Albert vam fer la ruta. Va anar súper bé, paisatges xulissims i tot un repte, pq la vam allargar fins al Pic Negre.
Quan pugui em posaré a escriure una redacció, però si vols preguntar alguna cosa més, endavant!
Passo alguna foto de Tastet! 20210706 09071420210706 10030620210706 12032920210706 113522
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Ei hola,

Si, amb l'Albert vam fer la ruta. Va anar súper bé, paisatges xulissims i tot un repte, pq la vam allargar fins al Pic Negre.
Quan pugui em posaré a escriure una redacció, però si vols preguntar alguna cosa més, endavant!
Passo alguna foto de Tastet! Veure l'arxiu adjunt 4226Veure l'arxiu adjunt 4225Veure l'arxiu adjunt 4230Veure l'arxiu adjunt 4228
Quina xulada, pel que veig a les imatges, suposo que amb rodes de carretera seria complicar-se la vida
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Quina xulada, pel que veig a les imatges, suposo que amb rodes de carretera seria complicar-se la vida
El troç de Adrall, Tor, Andorra el faries bé. El troç del Pic Negre com més t"allunyis dels tacs pitjor. El company anava amb mixtes i va pujar bé, però estava sec.
És molt dret el puc negre, i hi ha pedres i grava suelta, podries tenir problemes en alguna pujada i potser baixant també.
 
  • Like
Reaccions: Roger i Serra

Fils similars