• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto cròniques del meu conisme off road

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia companys... O no...
Avui he quedat per fer una pista de terra amb un company @Burkat450R i anava molt bé però de massa bé m he anat animant i de cop la pista de terra comptactada s ha convertir en un banc de sorra i me n'he anat a terra.
Tristament al caure l'estribera m ha picat el peu i se m ha inflamat bastant el turmell.
A la moto no li ha passat gaire res, una rascada a la defensa i a la pintura del dipòsit que espero es podrà arreglar amb una mà de pintura.
Però en fi d'això se'n poden extreure moltes lliçons:
No et fiis de com està la carretera perquè el proper revolt pot ser totalment al contrari
Que la moto té bastantes més capacitats de les que tinc Jo...
Si hagués anat dret en aquell moment segurament la moto no m'hagues caigut a sobre el turmell
Per sort duia botes de trail... Que porten reforços a la zona que he picat. recordem que el turmell és la lesió més comuna en moto
Potser he de acceptar que el marró no és per a mi, tot i que la moto he de dir que es portava perfectament en aquestes condicions, aquells que diuen que no pots fer trail amb una guzzi l haurien de provar perquè el meu colega amb KTM ha quedat força sorprès del que pot fer aquesta moto. Una altra cosa sóc jo el pilot :)
En fi, gràcies per escoltar les meves penes motoristes :)
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia companys... O no...
Avui he quedat per fer una pista de terra amb un company @Burkat450R i anava molt bé però de massa bé m he anat animant i de cop la pista de terra comptactada s ha convertir en un banc de sorra i me n'he anat a terra.
Tristament al caure l'estribera m ha picat el peu i se m ha inflamat bastant el turmell.
A la moto no li ha passat gaire res, una rascada a la defensa i a la pintura del dipòsit que espero es podrà arreglar amb una mà de pintura.
Però en fi d'això se'n poden extreure moltes lliçons:
No et fiis de com està la carretera perquè el proper revolt pot ser totalment al contrari
Que la moto té bastantes més capacitats de les que tinc Jo...
Si hagués anat dret en aquell moment segurament la moto no m'hagues caigut a sobre el turmell
Per sort duia botes de trail... Que porten reforços a la zona que he picat. recordem que el turmell és la lesió més comuna en moto
Potser he de acceptar que el marró no és per a mi, tot i que la moto he de dir que es portava perfectament en aquestes condicions, aquells que diuen que no pots fer trail amb una guzzi l haurien de provar perquè el meu colega amb KTM ha quedat força sorprès del que pot fer aquesta moto. Una altra cosa sóc jo el pilot :)
En fi, gràcies per escoltar les meves penes motoristes :)
Homeeeee!!! Una pinya sense grans conseqüències és positiva: És una experiència més, una altra batalla superada, una mostra de que vius la vida i de que tens ganes d'arriscar la rutina per seguir-ho fent.

Pobre de tu que acceptis que l'offroad no és per tu només per una pinya! Si no et tornes a fotre pel fang acabaràs amb el rang d'usuari "Jo vaig amb cotxe" ?

Gràcies per compartir l'experiència, per sortir de la teva zona de confort amb la moto, i a més fer-ho en companyia. No deixis de fer-ho company!!!! Ara a recuperar-te amb calma i bondat, més si t'han hagut d'enguixar. I després...

GAS! ???
 
ALBERT_A

ALBERT_A

Rodant
3 Set 2020
43
125
Premis
4
Moto
Yamaha Supertenere 1200ZE
Ànims !!!
Tots els que fem una mica de pistes acabemmpel terra ...més tard o més d'hora ...però acabes tastan el terra.

A recuperar-se aviat i bé i a seguir disfrutant de la guzzi !!!!
 
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
Aquesta és una de les pors a l'hora d'agafar qualsevol pista sobretot si no la coneixes. Pot està molt bé al principi i a la mitat complicar-se i ja la tenim liada, sobretot si vas amb moto grossa. Recupera't aviat.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
No nen s ha de enguixar
@Serra ... uff!!

Si hi ha guix es pk tens com a mínim un esquinç , quina mala sort !!! ... una tontería que no tindria mes història es complica....

Res d'agafar-li por al OFF... tot es experiència. Jo personalment no m'he trencat mai res en el OFF tot i que trompades n'he tingut i en canvi en carretera , de fet a ciutat, si que m'he fet mal.

Un cami-pista que comença molt plàcidament de cop i volta es complica i et veus en un merder de cal deu , i mes amb una moto grossa i pesada. Per altra banda un s' "encigala" aviat ,perd la concentració i patapam.

Planteja't comprar unes botes de enduro, que tenen una bona protecció al turmell, i unes bones genolleres , que els genolls son molt delicats, per quan vagis per la terra. Pensa que hauràs d'anar "treient peu" i alguna patada als pedrots s'escapa...

A mes, un tio jove com tu te els ossos collonuts i regeneren ràpid... :D

Molts ànims!!!
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bon dia companys... O no...
Avui he quedat per fer una pista de terra amb un company @Burkat450R i anava molt bé però de massa bé m he anat animant i de cop la pista de terra comptactada s ha convertir en un banc de sorra i me n'he anat a terra.
Tristament al caure l'estribera m ha picat el peu i se m ha inflamat bastant el turmell.
A la moto no li ha passat gaire res, una rascada a la defensa i a la pintura del dipòsit que espero es podrà arreglar amb una mà de pintura.
Però en fi d'això se'n poden extreure moltes lliçons:
No et fiis de com està la carretera perquè el proper revolt pot ser totalment al contrari
Que la moto té bastantes més capacitats de les que tinc Jo...
Si hagués anat dret en aquell moment segurament la moto no m'hagues caigut a sobre el turmell
Per sort duia botes de trail... Que porten reforços a la zona que he picat. recordem que el turmell és la lesió més comuna en moto
Potser he de acceptar que el marró no és per a mi, tot i que la moto he de dir que es portava perfectament en aquestes condicions, aquells que diuen que no pots fer trail amb una guzzi l haurien de provar perquè el meu colega amb KTM ha quedat força sorprès del que pot fer aquesta moto. Una altra cosa sóc jo el pilot :)
En fi, gràcies per escoltar les meves penes motoristes :)
Ostres @Serra quina mala sort, espero que et recuperis aviat i només quedi en un ensurt del moment.
Savis consells venint de tu, és veritat que no sabem mai que ens podem trobar al proper revolt.
Salut i millorat ??✌️
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jordi @jordiTR63 sí duia una bota trail, potser és una mica menys que enduro però segons m han dit com a mínim m ha salvat que cap os es mogués de lloc, inclús mn han dit que havia fet bé d anar protegit
@Non-stop no no fa mal, el que passa és que és molt aparatós i no em deixen recolzar pes al peu, si Jo inclòs havia anat a l hospital conduint, lo que passa que un cop allà m han dit que no ho fes més i truqués algú. Aprendre a anar amb crosses no és fàcil de moment...
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bon dia companys... O no...
Avui he quedat per fer una pista de terra amb un company @Burkat450R i anava molt bé però de massa bé m he anat animant i de cop la pista de terra comptactada s ha convertir en un banc de sorra i me n'he anat a terra.
Tristament al caure l'estribera m ha picat el peu i se m ha inflamat bastant el turmell.
A la moto no li ha passat gaire res, una rascada a la defensa i a la pintura del dipòsit que espero es podrà arreglar amb una mà de pintura.
Però en fi d'això se'n poden extreure moltes lliçons:
No et fiis de com està la carretera perquè el proper revolt pot ser totalment al contrari
Que la moto té bastantes més capacitats de les que tinc Jo...
Si hagués anat dret en aquell moment segurament la moto no m'hagues caigut a sobre el turmell
Per sort duia botes de trail... Que porten reforços a la zona que he picat. recordem que el turmell és la lesió més comuna en moto
Potser he de acceptar que el marró no és per a mi, tot i que la moto he de dir que es portava perfectament en aquestes condicions, aquells que diuen que no pots fer trail amb una guzzi l haurien de provar perquè el meu colega amb KTM ha quedat força sorprès del que pot fer aquesta moto. Una altra cosa sóc jo el pilot :)
En fi, gràcies per escoltar les meves penes motoristes :)
Sagal... benvingut al club dels "damnificats per les pistes".... ? ? ?

Deixat de rollus i ni s et passi pel cap el deixar de fer off...!!!!
Et dic el mateix que em van dir a mi... Aquest guix que portes, et salvarà de tenir una més forta un altre dia, pq t enrecordaràs de com va anar el tema....;);)

En quant el guix vagi fora, una mica de rehabilitació i a donar gas un altre cop, tant per On com per Off...!!!! ??

Recuperat i ens veiem aviat...!!!! (y)(y)
 
  • Sad
  • Like
Reaccions: jordiTR63 i Serra
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Ostres @Serra espero que no sigui res. Un esguinç o una contusió només. Recorda fer repos, de veritat!! jejeje El cos necessita temps perqué tot torni al seu lloc.

Recupera't aviat!!
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
@Serra Tens raó, les crosses són més difícils que el "off"
Jo estic practicant cada setmana, i surto a caiguda per sortida.
Porto botes trail, però tots els cops van just per sobre de la bota.
Tinc la cama amb totes les variants de blaus. Quan et treguin el guix t'espero pel Vallés a fer camins.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
@Serra Tens raó, les crosses són més difícils que el "off"
Jo estic practicant cada setmana, i surto a caiguda per sortida.
Porto botes trail, però tots els cops van just per sobre de la bota.
Tinc la cama amb totes les variants de blaus. Quan et treguin el guix t'espero pel Vallés a fer camins.
Sí noi la africa twin que tens és una bèstia però els humans de sobre estem menys preparats :)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Sagal... benvingut al club dels "damnificats per les pistes".... ? ? ?

Deixat de rollus i ni s et passi pel cap el deixar de fer off...!!!!
Et dic el mateix que em van dir a mi... Aquest guix que portes, et salvarà de tenir una més forta un altre dia, pq t enrecordaràs de com va anar el tema....;);)

En quant el guix vagi fora, una mica de rehabilitació i a donar gas un altre cop, tant per On com per Off...!!!! ??

Recuperat i ens veiem aviat...!!!! (y)(y)
Podeu sortir plegats donades les vostres"habilitats" per l'OffRoad ??
Conyes apart, Qui no ha caigut mai en moto? I hem tornat a pujar-hi? Dons si.
De fet ja diuen alló de només hi ha dos tipus de motoristes, el que han caigut i els que caurán, dons igual d'aplicable és per els motards fora pistes?
 
  • Collons
  • Haha
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Bon dia companys... O no...
Avui he quedat per fer una pista de terra amb un company @Burkat450R i anava molt bé però de massa bé m he anat animant i de cop la pista de terra comptactada s ha convertir en un banc de sorra i me n'he anat a terra.
Tristament al caure l'estribera m ha picat el peu i se m ha inflamat bastant el turmell.
A la moto no li ha passat gaire res, una rascada a la defensa i a la pintura del dipòsit que espero es podrà arreglar amb una mà de pintura.
Però en fi d'això se'n poden extreure moltes lliçons:
No et fiis de com està la carretera perquè el proper revolt pot ser totalment al contrari
Que la moto té bastantes més capacitats de les que tinc Jo...
Si hagués anat dret en aquell moment segurament la moto no m'hagues caigut a sobre el turmell
Per sort duia botes de trail... Que porten reforços a la zona que he picat. recordem que el turmell és la lesió més comuna en moto
Potser he de acceptar que el marró no és per a mi, tot i que la moto he de dir que es portava perfectament en aquestes condicions, aquells que diuen que no pots fer trail amb una guzzi l haurien de provar perquè el meu colega amb KTM ha quedat força sorprès del que pot fer aquesta moto. Una altra cosa sóc jo el pilot :)
En fi, gràcies per escoltar les meves penes motoristes :)
Ànims @Serra
caure és el futur probable d aquell que va en moto.
Espero no sigue res i aviat amunt.
Això d anar de peu és veritat. Tens millor visió i pots frenar un pel abans i la caiguda, si no es molt bestia, i no tens mala sort, normalment no et fas gaire mal.

TOT I AIXÍ, patapam, V85TT i el terreny tou no son colegues. Marxe amb molta facilitat. Si sumem un neumàtic mixte, d aquests que tenen bona pinta, però que fan gaire, el susto es gordo.
Jo amb Lasnistra, si veig molt tou ( he fet pràctiques al fang aquests dies ), maneta embrague sempre, gens de gas , sentat i peus ajudeume. Aquesta moto, te molta inercia i pes al devant. Costa molt pararla ( poder el que menys m agrada d ella ) i que gire en parat o curves molt tancades / lentes / peraltades i roques/grava. Fa yuyu i vaig amb molt de cuidado.
En fí, ànims i tenim que fer quedada V85TT ara quan estiguem tots vacunats.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ànims @Serra
caure és el futur probable d aquell que va en moto.
Espero no sigue res i aviat amunt.
Això d anar de peu és veritat. Tens millor visió i pots frenar un pel abans i la caiguda, si no es molt bestia, i no tens mala sort, normalment no et fas gaire mal.

TOT I AIXÍ, patapam, V85TT i el terreny tou no son colegues. Marxe amb molta facilitat. Si sumem un neumàtic mixte, d aquests que tenen bona pinta, però que fan gaire, el susto es gordo.
Jo amb Lasnistra, si veig molt tou ( he fet pràctiques al fang aquests dies ), maneta embrague sempre, gens de gas , sentat i peus ajudeume. Aquesta moto, te molta inercia i pes al devant. Costa molt pararla ( poder el que menys m agrada d ella ) i que gire en parat o curves molt tancades / lentes / peraltades i roques/grava. Fa yuyu i vaig amb molt de cuidado.
En fí, ànims i tenim que fer quedada V85TT ara quan estiguem tots vacunats.
gràcies pels Ànims @Loxicdelamola , de moment jo ja porto una dosi de la vacuna així que aquesta trobada ja hi pots comptar i està més a prop segur!
En quant al que dius de la moto, clar tot depèn de amb quina moto la comparis, jo vinc d'una CB500X de 2015 i per mi tot, excepte lo de les inèrcies (20 kg de diferència a favor de la Honda), ha anat a millor. Per mi la Guzzi és fàcil de treure del garatge perquè el manillar gira més, i té molt millor fré davanter i motor. A més el pas de roda 17 a roda 19 ajuda molt davant de qualsevol obstacle, incloent els obstacles urbans (voreres, salts reductors de velocitat)... i les supsensions estan a anys llum de les de motos de la gama mitja-baixa (Versys 650, Honda Cb500x, etc...).
Bueno ja et dic, i a nivell de off road, està clar que les suspensions de 17cm no són 100% trail, però són superiors a les de moltes altres motos retro que tenen estètica off-road, fixa't que la BMW RnineT Urban GS amb la que ens la comparen de vegades només té 12,5 i 14 (davant-darrera) o la Triumph Street Scrambler 12 cm. Inclús diuen alguns provadors que està al nivell de la Scrambler XC que és una moto de 15000 euros., no d'11 com la nostra. I la versió 2021 de la Honda que tenia jo, està en 15 davant i 13,5 darrera tot i la nova roda 19. Això sense dir-te que l'ABS Honda comparat amb el de orígen Continental de la Guzzi, ho sento però tinc claríssim que em quedo amb aquesta. Així que jo no la subestimaria, ja que passa la mà per la cara a una part bastant important de la competència. A més he tingut la oportunitat de fer una pista de terra amb una V-Strom 1050 i et dic que per sensacions a mi personalment la Guzzi em sembla molt més fàcil i em dóna molta més confiança en aquest terreny.

Clar jo no sé quines motos has tingut fins ara o has pogut provar, però bé, jo segueixo pensant que és una bona màquina. Ara, jo no em ficaria mai a fer terreny de fang com fas tu. La sorra que em vaig trobar jo és que no me l'esperava de cap manera en aquell tram, però es veu que l'hi havien tirat fa poc perquè estan fent obres. Tot i això jo t'ho dic parlant des del meu limitat coneixement d'aquest món on estàs tu i de les sensacions que em donen les motos que he provat eh, ja que jo el 95% de les meves sortides les faig per asfalt (sovint en mal estat) o pistes de ciment. I ara, vist lo vist, crec que em seguiré dedicant encara més a l'asfalt sentint-ho molt, ja que masses dies tancat a casa m'hauré de passar!
Bueno aprofita la moto tu que pots! Ens veiem a la quedada v85tt quan es faci i comparem impressions!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
rbadfrozen Notícia Llibre "Cròniques des de la visera d'un casc" Cròniques sobre motociclisme 4
Bascu Em presento Cròniques d'un cono desde Barnacity Presentacions 106
Roger Crònica Primer concurs de cròniques moteres! Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Fotos Recull de fotos i cròniques de la Diada Nacional en moto Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Dinar de comiat 2023 del grup de sortides Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Sitges i Pantà del Foix (24-11-2023) Rutes en moto 4
FormigaAtòmica Ruta del Silenci Rutes Obertes 6
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a La Llosa del Cavall i Sant Llorenç de Morunys. Cròniques sobre motociclisme 0
scooterista.cat Ruta del Silenci | The silent Route, en solitari :) Sortides anteriors 8
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
cargols2rodes Esdeveniment Esmorzar dia 1 d'Abril del 2023 Rutes en moto 17
Roger X-ADV Dubte Com rentar l'interior del casc? Un Cafè Ràpid 9
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Jaumenovas Ruta en moto Anem a tocar neu al Port del Comte 07/12/2022 Cròniques sobre motociclisme 3
Roger Informació Sostracció del compte d'Instagram de motoristes.cat Informació i suport 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
perlanegraviajes Canviar l'interior del casc Anàlisi de productes 0
FormigaAtòmica Ruta en moto Transpirenaica - 13 a 17 de juny del 2022 Cròniques sobre motociclisme 19
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
pepprats Formació Crònica del curs nivell superior + Off-road al HIS Formació motorista 4
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
racingdeibit Competició toprak razgatlioglu campió del món de SBK's, hauria de passar a motogp la próxima temporada? Competició 4
Roger Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura Espai de debat 5
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
Escamarlat Venc / Compro VESPA PRIMAVERA DEL 1980 Taulell d'anuncis 2
Roger MOTO-WIKI La Wiki del Motociclisme Informació i suport 6
Xavi Canyo L'imporatancia del tap del neumàtic Pneumàtics 3
Roger Recopilatori Els serveis Imprescindibles del Motociclisme Català Espai de debat 25
Gas a fons Ruta en moto Vilafranca del Penedés-Vidrà Rutes en moto 1
SerrDavos Crònica Berga - Solsona pel Port del Comte Cròniques sobre motociclisme 9
Serra com porteu això del límit de 30km/h? Espai de debat 16
Bascu73 Formació Formació 3.0 a les 10:30 de dissabte 8 de maig a Llosa del Cavall Rutes en moto 8
mami_en_moto Vídeos I així ens va anar la ruta del Club 125 | Ruta Mazinger Z MotoVlogs propis 3
Loxicdelamola Ruta en moto del pla de Lleida fins Can taulé ( Bages ) video Rutes en moto 7
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques sobre motociclisme 0
Roger Competició De visita als Tests del Catalunya WorldSBK Round 2021 Competició 0
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
soy_ohki Aniversari del Bascu Un Cafè Ràpid 15
Pep Aràgo Ruta en moto Ruta Trail Bunkers del Baix Empordà Trail en moto 5
xaviubia Crònica Seguint els camins rurals pavimentats del Ripollès, Osona i Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 13
Pirmin Un nouvingut del barri del Clot de Barcelona Presentacions 26
Grizzlybeard Dubte Les Stories del Forum Informació i suport 7
perlanegraviajes Ruta en moto Delta del Ebre Rutes en moto 2
Pastoret Crònica Ruta pel Montseny - La ruta del llaç (2011) Cròniques sobre motociclisme 2
Pastoret Em presento El Pastoret del Baix Camp Presentacions 11
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Roger Informació Un Cafè Ràpid: Nova dinàmica del fòrum Un Cafè Ràpid 0
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105

Fils similars