• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

Més info fent clic aquí.

Em presento Cròniques d'un cono desde Barnacity

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.599
2.749
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Sí, es clar. El problema és que em va agradar la sensació, després la 125 la sentia més insegura... Això em fa decidir que aniré almenys cap al A2.
Si, val la pena treure's el carnet el més aviat possible encara que no l'haguem d'agafar de seguida, perquè vas sumant anys de carnet. Si et compres una moto just després de l'A2 als de l'assegurança no els fot cap gràcia, en canvi, si has acumulat anys de carnet a2, encara que no conduissis (ningú ho sap això), després les assegurançes et surten molt més barates. I el mateix amb l'A, a part que necessites 2 anys d'A2 per anar a per l'A.

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Petrillons, doncs sí. O els té molt ben posats o està tocat de l'ala... Sort i bona lletra!

Jo de moment més a poc a poc. Si que tinc previst anar a més cilindrada, però la meva petita a d'aguantar encara uns bons anys, i jo anar agafant experiència (i anar fent pot per la pròxima màquina). HAHAHA... Ai!... Ara m'enrecordo d'un fet amb molta conya.

Encara que tinc el carnet de cotxe, com que mai havia agafat una moto, i menys manual. Vaig anar a fer unes quantes classes. La conya es que em van posar una automàtica al principi (lògic per altra banda), per a després passar a 125. A la tercera classe ja vaig agafar-la, una Honda CB 125... però i aquí ja comencen els LOLs. Un dia van canviar l'instructor, un paio molt graciós, que veient que estava esperant el meu torn (jo tot paradet al costat de la pista) em va dir: Va noi, agafa una moto i a fer voltes!! I jo, tan despreocupat que agafo la primera que veig i.. Apa, a corre!!

Bé, ostres. Aquella moto era una "cabrita", la notava molt més brusca, ja només soltant una mica embragatge, sortia com una boja (sí,sí... ara ja comenceu a riure vosaltres, oi?). Doncs bé, estava a punt de dir-li a l'instructor que no podia amb aquesta moto, i el meu cap va dir. Bascu, no has vingut aquí a fer el penes, t'has de fer amb tota mena de moto. Tu tranquil i tira, i controla aquesta mala bèstia...

Total, passaven les classes i a vegades em tocava la mala bèstia i altres una més dòcil... i arriba el dia que després d'una maniobra una mica cutre, s'apropa l'instructor i em diu: que fas? Que tu ja començaves a anar bé, que estàs fent? I jo li dic: És aquesta mala bèstia que agafo alguns dies, és molt més difícil que dominar que l'altre model... E mira i em diu: Com que altre model? Aquí només hi ha 125 i 500? Tu a quin carnet vas?... 125, dic. Doncs aquesta que portes és una 500 cc!!...

Total que vaig fer més de la meitat de les classes amb una 500!!!! O_O quan vaig tornar a la 125 em faltava de tot, no era capaç de fer bé les traçades ni res XDDDD
Hòstia que bo hhahahahah. Mira tot lo que t'emportes, com et diuen quan tinguis temps treu-te l'A2, ni que sigui per tenir-lo. Més endavant ja tindràs temps de canviar de moto, però el carnet sempre va bé tenir-lo ja.

• M'agrada
Reaccions: Tàrraco i Serra
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Sí, es clar. El problema és que em va agradar la sensació, després la 125 la sentia més insegura... Això em fa decidir que aniré almenys cap al A2.
Si hem permets, si vols treure't l'a2 o inclús si t'enganxas al final i vols anar-hi fins l' A, et recomano molt moltíssim l'autoescola 24H, jo hem vaig treure l'A aquí i aquest carnet sol dir-se que es un simple tràmit inclús un "sacacuartos" no és la sensació que vaig tindre jo. Vaig aprendre moltíssim! L'únic que em va fotre es no haver-los trobat cuan estaba per treure'm l'a2. Els professors són antics pilots de carreres de motos, presisamemt del 24h de Catalunya, d'aquí el nom de l'autoescola. T'ensenyen molt bé, t'ensenyen tècniques de conducció i seguretat sobre la moto. A més també tenen cursos apart de tècniques de conducció i seguretat.
I no hem paguen ni res! Només es opinió d'un client més que satisfet. Fes-li un ull a Google, només poses autoescuela 24h i et surten. Estan al carrer serdanya, bcn, a Cornellà i l'Hospitalet. La de carrer serdanya es la que jo vaig anar-hi.

Salut i Gass!

Enviado desde mi ONEPLUS A6000 mediante Tapatalk

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Si hem permets, si vols treure't l'a2 o inclús si t'enganxas al final i vols anar-hi fins l' A, et recomano molt moltíssim l'autoescola 24H, jo hem vaig treure l'A aquí i aquest carnet sol dir-se que es un simple tràmit inclús un "sacacuartos" no és la sensació que vaig tindre jo. Vaig aprendre moltíssim! L'únic que em va fotre es no haver-los trobat cuan estaba per treure'm l'a2. Els professors són antics pilots de carreres de motos, presisamemt del 24h de Catalunya, d'aquí el nom de l'autoescola. T'ensenyen molt bé, t'ensenyen tècniques de conducció i seguretat sobre la moto. A més també tenen cursos apart de tècniques de conducció i seguretat.
I no hem paguen ni res! Només es opinió d'un client més que satisfet. Fes-li un ull a Google, només poses autoescuela 24h i et surten. Estan al carrer serdanya, bcn, a Cornellà i l'Hospitalet. La de carrer serdanya es la que jo vaig anar-hi.

Salut i Gass!

S'agraeixen aquestes opinions. Jo si que vaig tenir la sensació de "sacacuartos" total amb l'A. Recomanaré la que em comentes perquè realment tothom em parla igual de les altres autoescoles, pel que fa al permís A.

• M'agrada
Reaccions: Tàrraco i Myke's
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
S'agraeixen aquestes opinions. Jo si que vaig tenir la sensació de "sacacuartos" total amb l'A. Recomanaré la que em comentes perquè realment tothom em parla igual de les altres autoescoles, pel que fa al permís A.
Encantat de que us hagi agradat la recomanació!
Doncs podeu recomenarla amb total tranquil·litat, per la meva experiència, va ser un goig, repetiria l'A de gust si tingués que fer-ho altre cop a aquesta autoescola. I si us doneu un tomb per les ressenyes de Google ho confirmareu! 299 opinions amb un 4'9*. A les ressenyes de auto 24H BCN, Carrer Cerdanya, les altres de Cornellà i l'Hospitalet no les he mirades, però suposo que igualment tindran vona nota.

Salut i Gass!

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
@Bascu passa't pel nou video que ha publicat en Majes. És un Youtube força dinàmic i ha publicat un vídeo sobre com conduir bé una moto. Ell ha fet força cursos de conducció, és molt dinàmic i s'esforça per millorar, així que segur que et pot ser útil!

• M'agrada
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
260
675
Premis
6
Ui! Si tranquil a Majes el segueixo des de fa mesos. He après moltes coses amb ell, de fet si tinc intenció de fer cursos és per culpa d'ell. Moltes graciés de totes maneres.

EL Majes és molt gran! Fa uns vídeos collonuts! :D

També estic seguint al Chicho Lorenzo

I americans (i canadenc)

Mc Rider
Moto Jitsu
Dan Dan Fireman
FortNine

Com deia, moltes graciés Non-stop.

• M'agrada
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Serra

Serra

Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.599
2.749
Premis
20
Província de Girona
Moto
Ui! Si tranquil a Majes el segueixo des de fa mesos. He après moltes coses amb ell, de fet si tinc intenció de fer cursos és per culpa d'ell. Moltes graciés de totes maneres.

EL Majes és molt gran! Fa uns vídeos collonuts! :D

També estic seguint al Chicho Lorenzo

I americans (i canadenc)

Mc Rider
Moto Jitsu
Dan Dan Fireman
FortNine

Com deia, moltes graciés Non-stop.
A mi em va agradar, en el seu moment, aquest documental:
encara que ara ja sigui una mica vell les idees segueixen sent semblants.

• M'agrada
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
A mi em va agradar, en el seu moment, aquest documental:
encara que ara ja sigui una mica vell les idees segueixen sent semblants.
Jo el doblatge del Zod no l'he mirat, però sé que en Majes el va criticar fa no gaire, i pel que fa a la versió original subtitulada, es veu que conté incorreccions importants. Per contra recomana el llibre de 16 pàgines de la Biblia de les corbes i també el Manual de Dr inferno en PDF:

➡️Biblia de las curvas pdf: http://bit.ly/BibliaCurvas
➡️Manual del Dr Inferno PDF: http://bit.ly/DrInferno

Pendent ho tinc de llegir-ho, segur que és entretingut de llegir (y)

Bascu

Bascu

3 Jun 2020
260
675
Premis
6
La biblia de las curvas la tinc pendent de fa temps. Encara que he sentit que es una mica obsoleta tenim en compte les noves tecnologies, tot i així alguna cosa es pot aprendre...

I sí, jo també tinc entès que el doblatge del Zod té algunes incorreccions.

Última edició:
  • M'agrada
Reaccions: Serra
Bascu

Bascu

3 Jun 2020
260
675
Premis
6
Bon día a tothom!

Doncs au! ja he tingut la meva primera caiguda en carretera.

Photo 2020 07 18 104059

Res massa greu, anava a sortir d'una rotonda a Sant Cugat i me'n vaig menja una rasa i va anar de poc de menjar-me un fanal... per sort anava a baixa velocitat, crec no arribava a 15 km/h. Però bé, en vaig fer uns quants cops i tinc el dit polze esquerre una mica distès.

La moto té unes petites rascades i el pedal del fre doblat.

Com es diu en el "mundillo" hi ha dos tipus de motoristes, els que han caigut i els que han de caure.

Em queda l'orgull d'haver fet ja la corba de la Rabassada. Amb molt de cuidaditu, però la vaig passar amb orgull. XD

Serra

Serra

Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.599
2.749
Premis
20
Província de Girona
Moto
Ufff em sap molt de greu company! Si ets com jo et faran més mal les rascades a la moto que no els cops al cos.
Què creus que ha passat? Alguna idea? Segur que en pots aprendre alguna cosa!

Bascu

Bascu

3 Jun 2020
260
675
Premis
6
Inexperiencia el que més. Però pensant-ho bé, primer no girar el cap per veure cap a on anava, així no estava calculant bé la sortida i després com a la Mondial a vegades costa entrar les marxes, sense voler desvío la concentració a engranar bé i vinga... A la rasa de cap (això és el que penso jo). Encara sort que només anava amb primera

• M'agrada
  • M'entristeix
jordiTR63

jordiTR63

15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Ànims @Bascu !!! Amb la moto com en tot en la vida s'apren també, i molt, de els errors. Es important tenir respecte , que no por.... i sobretot, torna a passar per on vas tenir l'incident ... sempre molta concentració i a la guai de el que hi ha no just davant teu sino me enllà. Ride safe my friend.... (y)

• M'agrada
Reaccions: Bascu i Serra
joan717

joan717

Rodant
16 Jul 2020
46
86
Premis
3
Tarragona
Moto
Yamaha xj6 Diversion s
Bon día a tothom!

Veure l'arxiu adjunt 1101

Res massa greu, anava a sortir d'una rotonda a Sant Cugat i me'n vaig menja una rasa i va anar de poc de menjar-me un fanal... per sort anava a baixa velocitat, crec no arribava a 15 km/h. Però bé, en vaig fer uns quants cops i tinc el dit polze esquerre una mica distès.

Com es diu en el "mundillo" hi ha dos tipus de motoristes, els que han caigut i els que han de caure.

Em queda l'orgull d'haver fet ja la corba de la Rabassada. Amb molt de cuidaditu, però la vaig passar amb orgull. XD

Molts ànims company, casi tots per no dir tots em tingut una caiguda i més al principi de portar moto.
No ti capficis que ens pot passar a tots.
Espero que et recuperis aviat, i la moto segueix sent molt bonica.;)
Ànims!!!

• M'agrada
Reaccions: Serra
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Bon día a tothom!

Veure l'arxiu adjunt 1101

Ostres! Si tu no t'has fet mal ni agafes por, encara rai!
Els desperfectes a la moto sempre són recuperables. Tot i que psíquicament també fan mal.
Jo des que vaig comprar la moto, estic patint pensant en el dia que toqui el dur asfalt(que arribarà...), pq la suziki ja estava tocadeta i jo ja no patia per les rascades, però ara, tan neteta i polida com la tinc....
Res noi, molts ànims i a rodar!

• M'agrada
Reaccions: Bascu i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
rbadfrozen Notícia Llibre "Cròniques des de la visera d'un casc" Cròniques sobre motociclisme 4
Serra Ruta en moto cròniques del meu conisme off road Trail en moto 24
Roger Crònica Primer concurs de cròniques moteres! Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Fotos Recull de fotos i cròniques de la Diada Nacional en moto Rutes en moto 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
Biker?Jou54✌️ Rubén (Jou) desde Manresa. Presentacions 12
Pepxi Em presento Em presento desde Igualada Presentacions 35
G Ruta en moto Sortida demà desde Vilafranca Penedes Rutes en moto 2
Alberto13 Em presento Bon dia desde Castellbisbal Presentacions 10
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
xaviubia Salutacions desde Sabadell Presentacions 11
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
javi mvm Em presento Salutacions desde calella. Presentacions 9
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5