Petrillons, doncs sí. O els té molt ben posats o està tocat de l'ala... Sort i bona lletra!
Jo de moment més a poc a poc. Si que tinc previst anar a més cilindrada, però la meva petita a d'aguantar encara uns bons anys, i jo anar agafant experiència (i anar fent pot per la pròxima màquina). HAHAHA... Ai!... Ara m'enrecordo d'un fet amb molta conya.
Encara que tinc el carnet de cotxe, com que mai havia agafat una moto, i menys manual. Vaig anar a fer unes quantes classes. La conya es que em van posar una automàtica al principi (lògic per altra banda), per a després passar a 125. A la tercera classe ja vaig agafar-la, una Honda CB 125... però i aquí ja comencen els LOLs. Un dia van canviar l'instructor, un paio molt graciós, que veient que estava esperant el meu torn (jo tot paradet al costat de la pista) em va dir: Va noi, agafa una moto i a fer voltes!! I jo, tan despreocupat que agafo la primera que veig i.. Apa, a corre!!
Bé, ostres. Aquella moto era una "cabrita", la notava molt més brusca, ja només soltant una mica embragatge, sortia com una boja (sí,sí... ara ja comenceu a riure vosaltres, oi?). Doncs bé, estava a punt de dir-li a l'instructor que no podia amb aquesta moto, i el meu cap va dir. Bascu, no has vingut aquí a fer el penes, t'has de fer amb tota mena de moto. Tu tranquil i tira, i controla aquesta mala bèstia...
Total, passaven les classes i a vegades em tocava la mala bèstia i altres una més dòcil... i arriba el dia que després d'una maniobra una mica cutre, s'apropa l'instructor i em diu: que fas? Que tu ja començaves a anar bé, que estàs fent? I jo li dic: És aquesta mala bèstia que agafo alguns dies, és molt més difícil que dominar que l'altre model... E mira i em diu: Com que altre model? Aquí només hi ha 125 i 500? Tu a quin carnet vas?... 125, dic. Doncs aquesta que portes és una 500 cc!!...
Total que vaig fer més de la meitat de les classes amb una 500!!!! O_O quan vaig tornar a la 125 em faltava de tot, no era capaç de fer bé les traçades ni res XDDDD