Roger
Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
- 16 Oct 2015
- 1.338
- 2.736
- Premis
- 5
Bones Bascu!! Sento el susto i el disgust d'anar a terra. En aquesta passió nostra, encara que per fortuna no hagi suposat res greu, el fet de patir un accident sempre té un significat especial que ens recorda fins a quin punt som fràgils a la carretera.Bon día a tothom!
Doncs au! ja he tingut la meva primera caiguda en carretera.
Veure l'arxiu adjunt 1101
Res massa greu, anava a sortir d'una rotonda a Sant Cugat i me'n vaig menja una rasa i va anar de poc de menjar-me un fanal... per sort anava a baixa velocitat, crec no arribava a 15 km/h. Però bé, en vaig fer uns quants cops i tinc el dit polze esquerre una mica distès.
La moto té unes petites rascades i el pedal del fre doblat.
Com es diu en el "mundillo" hi ha dos tipus de motoristes, els que han caigut i els que han de caure.
Em queda l'orgull d'haver fet ja la corba de la Rabassada. Amb molt de cuidaditu, però la vaig passar amb orgull. XD
Com et diuen els companys moltíssims ànims, no deixis que això freni les teves ganes d'aprendre, de gaudir i de viure.
M'agradaria regalar-te un pegat i una enganxina del fòrum en motiu de suport de part de tots nosaltres, i perquè no oblidis que aquí sempre fem pinya i et farem costat al llarg de la teva trajectòria sobre rodes. Ja et demanaré l'adreça quan prepari enviaments
T'assigno a més el premi a "Sobreviure a un accident de moto". Tot i que per fortuna no ha tingut conseqüències importants, com et deia, tots els accidents solen causar un impacte en nosaltres, i per això assignem aquest reconeixement.
Una abraçada i endavant