• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Crom Ride 2021

Afegit al Calendari 03-07-21

1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Van enviar aques email

Bona tarda Cromriders!



Ja se’ns apropa la data de la sortida i volíem fer-vos arribar una sèrie d’informacions rellevants:



Brífing

El brífing es farà de manera online el DILLUNS 28 DE JUNY A LES 19:00H. Properament us enviarem un correu amb tots els detalls perquè us pugueu connectar. De moment, guardeu-vos la data!



Horaris d’acreditacions

El divendres 2 de juliol a la tarda farem el Village de la Crom Ride al Pavelló de Fontajau, on comptarem amb la presència de diferents marques del sector, i podreu recollir les vostres acreditacions i dorsals.

Per evitar aglomeracions a l’hora de recollir acreditacions hem establert diferents franges horàries segons el número de dorsal. Us adjuntem el document amb les diferents franges horàries per la recollida d’acreditacions.

Demanem si us plau que respecteu al màxim aquests horaris per la seguretat de tothom. Els que no pugueu venir en la vostra franja horària ens podeu enviar un correu i us informarem de les diferents alternatives que teniu per recollir el vostre dorsal.



Horaris de sortida

El dissabte 3 de juliol a partir de les 6.30h del matí es donaran les sortides de la Crom Ride al Pavelló de Fontajau. Allà mateix us donarem esmorzar i haureu posar el primer segell al carnet de pas!

Hem establert franges horàries per la sortides que demanem es respectin al màxim. Per evitar aglomeracions a l’esmorzar us demanem que arribeu al Village mitja hora abans de la vostra hora de sortida (no abans).

Us adjuntem un document amb les franges horàries de sortida i de convocatòria.



Ruta

Us enviarem un correu amb la ruta i els tracks 7 dies abans de la sortida. El que sí que us avancem és que un tram de la ruta d’enguany passa per França. Donada la situació de la Covid-19 i la mobilitat restringida, a continuació us informem de les diferents possibilitats:

  • Si esteu vacunats no haureu de passar mesures sanitàries.
  • Si no esteu vacunats:
    • Les persones d’11 anys o més hauran de presentar una prova PCR o d’antígens amb resultat negatiu realitzada menys de 72 hores abans de la sortida.
Aquesta obligació no s'aplicarà a:

  • Aquells desplaçaments que efectuïn els residents de poblacions frontereres a França a 30 km a la rodona del seu domicili i de menys de 24 hores de duració;
  • Desplaçaments professionals amb urgència o freqüència incompatible amb la realització d’aquest tipus de prova;
Les persones que vulguin beneficiar-se de alguna d’aquestes excepcions hauran d’acreditar documentalment el motiu del seu desplaçament.

Podeu consultar les condicions de mobilitat a França aquí.

Recordar-vos que la ruta és recomanada, no obligatòria.



Per poder gaudir tots plegats de la sortida, us demanem que respecteu els horaris establerts i les recomanacions de l’organització.





Ens veiem el 2 de juliol! ?
 

Adjunts

  • CROM RIDE 2021 - HORARIS ACREDITACIONS.pdf
    256,8 KB · Visites: 80
  • CROM RIDE 2021 - HORARIS SORTIDA.pdf
    249 KB · Visites: 60
munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
Sisi, es un dels mail que he repassat, pero no diuen res… A la rider et fan portar un document, el rider pass, pero aqui? Amb el Dni ja tirem milles?
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bones a tots!!
Increïble esperiència la de l Crom.
La ruta súpermaca. 14 hores de ruta , la vaig fer secera i va valer momt la pena acabat de nit.
Gràcies a tots per les recomanacion i els ànims.
Ja penjare alguna foto.

m’alegro molt! ara ja saps que pots fer gairebé totes ;-)
per a mi, aquesta crom-ride completa per l’itinerari recomanat ha estat un puntet més dura que la rider700. hi ha més percentatge de curves a la crom…
jo vaig trigar 14 i mitja, tot i que a Alp vaig perdre 45 min. per repostar (vaig haver de girar cua) i tb vaig xerrar més del compte a les aturades.
així doncs, portem un ritme semblant, tranquil però per totes les hores que faci falta !


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Aquest any ha estat dura però amb moltes coses positives: bon temps, poca calor, les carreteres tranquil·les i no massa transitades, poc tap de motoristes tot i ser 700 participants, ruta molt bonica... em feia una mica de preocupació que no fos una bona edició però ha estat tot el contrari!
Us deixo unes fotos per posar les dents llargues:
1625412862893

1625412875210

1625412901480
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Exacte!! Jo necessito uns dies perquè me baixi el subidón subidón, que encara tinc al cos. Avui al matí he baixat de Girona i li he dit al gos, evitar autopistes i m'ha fet una ruta per Hostalric... La roca... Es veu que encara he pogut amb algun revolt més (descansant la nit allà, clar)
A veure si aquesta propera setmana escric unes línies i us les passo, a veure si algú altre se sent identificat ?
 
joseki

joseki

Rodant
23 Feb 2020
40
80
Premis
3
Cerdanyola del Vallés
Moto
CB500X
m’alegro molt! ara ja saps que pots fer gairebé totes ;-)
per a mi, aquesta crom-ride completa per l’itinerari recomanat ha estat un puntet més dura que la rider700. hi ha més percentatge de curves a la crom…
jo vaig trigar 14 i mitja, tot i que a Alp vaig perdre 45 min. per repostar (vaig haver de girar cua) i tb vaig xerrar més del compte a les aturades.
així doncs, portem un ritme semblant, tranquil però per totes les hores que faci falta !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bones, jo la vaig fer amb un grup de Malgrat i ens hi vam estar més de 13 hores... i a bon ritme... potser al principi vam fer les dues primeres aturades una mica llargues, però vaja, trobo q fer-la en el temps previst no era fàcil (fer la ruta proposada sencera, q em vaig assabentar q havia qui feia "bypass' ?).
En definitiva una ruta molt xula... per cert, vam dinar al mirador del Pla de Freixe, amb unes vistes espectaculars.
 
mushu903

mushu903

Cul quadrat
29 Gen 2021
76
168
Premis
4
Ieep!! Jo estic amb em subidon encara! La vritat que he de dir que ja cap al final em vaig notar tocat, i la tornada a Manresa va ser lo pitjor!! Pro estic molt satisfet de cumplir el track al 100% i no arribar l’últim de la edicio! ? ja estic pensant en la rodi…. ?
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Ieep!! Jo estic amb em subidon encara! La vritat que he de dir que ja cap al final em vaig notar tocat, i la tornada a Manresa va ser lo pitjor!! Pro estic molt satisfet de cumplir el track al 100% i no arribar l’últim de la edicio! ? ja estic pensant en la rodi…. ?
S'ha de fer una menció especial, ja que fer el track proposar al 100% amb la mt-125 en el temps que vas fer, OLÉ TU!!!! ??????
 
munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
Molt xula la CromRide! Per mi el millor troç, el cami de cabres entre camprodon y ribes!

Dit aixo, la meva sensacio és que vam fer moooooooooltes corves, en proporció moltes mes que a la rider. Potser com anava sol he fet molta via… vaig parar a dinar a Ripoll, que ja em trobaba malament i tot.. xD i el tram abans d’arribar a Girona el vaig trobar molt divertit.
 
Arge

Arge

Rodant
30 Ago 2020
53
154
Premis
12
Hola Motoristes!
Buffff, quin nivell aquest any! Ha estat brutal..! Personalment el 4 molt exigent ( Amb l acumulació de km) Perooooo, la canya! Em gaudit a tope..Tots els tracks realitzats, neumatic fos i un somriure d orella a orella! L organització de 10!
La part negativa, per sort o desgràcia el fet de que varem haver d atendre a dues caigudes ,per sort sense cap mena de conseqüència i molt contents (dintre la desgracia) d haver estat en el moment precís alla!
En difinitiva una crom de 10!
 

Adjunts

  • IMG-20210703-WA0002.jpg
    IMG-20210703-WA0002.jpg
    235 KB · Visites: 76
  • IMG-20210703-WA0003.jpg
    IMG-20210703-WA0003.jpg
    340 KB · Visites: 74
  • IMG-20210703-WA0009.jpg
    IMG-20210703-WA0009.jpg
    179,4 KB · Visites: 78
  • 3ae8c3c4c9cb4e8bf3bbd53261d077ef_11780.jpg
    3ae8c3c4c9cb4e8bf3bbd53261d077ef_11780.jpg
    3 MB · Visites: 85
  • f0e87895a260aa016a6f87f316b26e03_2002.jpg
    f0e87895a260aa016a6f87f316b26e03_2002.jpg
    2,9 MB · Visites: 87
  • 20210702_213727.jpg
    20210702_213727.jpg
    762,8 KB · Visites: 78
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Finalitzada sencera la CROM 2021 i ja mirant a veure on coi ets pots apuntar a la del 2022 ;)

Les nostres dues/tres anècdotes son en primer lloc que vaig descobrir que els tracks carregats a l'app Wikiloc no em servíen de res a la línia de sortida. "Pasate a Wikiloc premium..." Gairebé tota la ruta enganxat a la cua de grupets que anavem trobant. No volía aturar-me ni per buscar res al Google Maps.

Arrivem a Alp, segellem i ens estirem a la gespa uns deu minuts per descansar. Reprenem la marxa i quan portem un quart d'hora de ruta veig la caixa de la GoPro oberta i que la càmera no hi es. joder joder joder, estem massa lluny per tornar així que seguim. Mitja hora mes tard li dic a la dona "mira a veure que tinc sota el cul que em fa mal"... doncs era la càmera i encara anava enregistrant vídeo. No el penso pujar aquí :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
F707a01b 5b9a 4e91 b0e1 8b707c593e41

Arrivada a Ripoll, anava tant empanat que pasem davant del control i la dona em pregunta "aixó que es"?
Res, li dic, propaganda. Volen vendre alguna cosa... gas i adeu siau. Sortint de Ripoll agafo el Maps (ERROOOOOOOR) i li poso "Santuari de Ripoll". Doncs 40 km de carretera revirada molt xula de fer, pero que no ens portava pel camí correcte. Veig un grup de motos i m'aturo a preguntar, m'indiquen que el control es al centre de Ripoll i llavors penso "Ostres, els de la propaganda". Mitja volta i cap a Ripoll que hi falta gent. Arrivem, segellem i a reprendre la ruta. La resta ja va ser mes tranquila i l'arrivada a Girona a bon ritme darrera un grup de tres motos que va acabar sent de quinze.

El meu resum es evident, la CROM RIDE es una droga que cal prendre un cop l'any. Amb mesura, sense pressa però sense masses aturades llargues. Menjar lleuger, beure molt, gaudir de la ruta, no dur motxilla perque l'esquena pateix mes del compte i, sobre tot, TANCAR CORRECTAMENT LA CAIXA DE LA GoPro :cool::cool:
0e11e241 d8e2 44ea b569 053927ee3690
0c71a40b baa7 4869 acec a2700b42d4cf
65e62681 a765 416f a012 ec05a46ea2ea
 
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
192
403
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
Finalitzada sencera la CROM 2021 i ja mirant a veure on coi ets pots apuntar a la del 2022 ;)

Les nostres dues/tres anècdotes son en primer lloc que vaig descobrir que els tracks carregats a l'app Wikiloc no em servíen de res a la línia de sortida. "Pasate a Wikiloc premium..." Gairebé tota la ruta enganxat a la cua de grupets que anavem trobant. No volía aturar-me ni per buscar res al Google Maps.

Arrivem a Alp, segellem i ens estirem a la gespa uns deu minuts per descansar. Reprenem la marxa i quan portem un quart d'hora de ruta veig la caixa de la GoPro oberta i que la càmera no hi es. joder joder joder, estem massa lluny per tornar així que seguim. Mitja hora mes tard li dic a la dona "mira a veure que tinc sota el cul que em fa mal"... doncs era la càmera i encara anava enregistrant vídeo. No el penso pujar aquí :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Veure l'arxiu adjunt 4166
Arrivada a Ripoll, anava tant empanat que pasem davant del control i la dona em pregunta "aixó que es"?
Res, li dic, propaganda. Volen vendre alguna cosa... gas i adeu siau. Sortint de Ripoll agafo el Maps (ERROOOOOOOR) i li poso "Santuari de Ripoll". Doncs 40 km de carretera revirada molt xula de fer, pero que no ens portava pel camí correcte. Veig un grup de motos i m'aturo a preguntar, m'indiquen que el control es al centre de Ripoll i llavors penso "Ostres, els de la propaganda". Mitja volta i cap a Ripoll que hi falta gent. Arrivem, segellem i a reprendre la ruta. La resta ja va ser mes tranquila i l'arrivada a Girona a bon ritme darrera un grup de tres motos que va acabar sent de quinze.

El meu resum es evident, la CROM RIDE es una droga que cal prendre un cop l'any. Amb mesura, sense pressa però sense masses aturades llargues. Menjar lleuger, beure molt, gaudir de la ruta, no dur motxilla perque l'esquena pateix mes del compte i, sobre tot, TANCAR CORRECTAMENT LA CAIXA DE LA GoPro :cool::cool:
Veure l'arxiu adjunt 4165Veure l'arxiu adjunt 4167Veure l'arxiu adjunt 4168
gairebé res jajajaja , jo només puc dir que em vaig tirar mitja hora darrere el cul d'una vaca en el tram abans d'arribar a Ribes de Freser, vaig arribar a acogonirme quan es girava i em mirava amb cara de "no em toquis les mamelles". i per descomptat vaig arriba a casa amb mig pantalons ple de merda de vaca jajajaja Ets un monstruo
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
gairebé res jajajaja , jo només puc dir que em vaig tirar mitja hora darrere el cul d'una vaca en el tram abans d'arribar a Ribes de Freser, vaig arribar a acogonirme quan es girava i em mirava amb cara de "no em toquis les mamelles". i per descomptat vaig arriba a casa amb mig pantalons ple de merda de vaca jajajaja Ets un monstruo
Nou perfum: "merde de la vache"
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
gairebé res jajajaja , jo només puc dir que em vaig tirar mitja hora darrere el cul d'una vaca en el tram abans d'arribar a Ribes de Freser, vaig arribar a acogonirme quan es girava i em mirava amb cara de "no em toquis les mamelles". i per descomptat vaig arriba a casa amb mig pantalons ple de merda de vaca jajajaja Ets un monstruo
M'has recordat quan anàvem a Menorca a les cales mes perdudes. Passaves per finques privades i havíes d'anar obrint i tancant tanques i passant entre grups de vaques. Obrir, pasar ràpid perque ninguna creués a l'altre camp, tancar i avançar cinquanta metres fins arrivar a la següent tanca. Algunes es quedaven mirant-te amb cara de no entendre res ?????
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Finalitzada sencera la CROM 2021 i ja mirant a veure on coi ets pots apuntar a la del 2022 ;)

Les nostres dues/tres anècdotes son en primer lloc que vaig descobrir que els tracks carregats a l'app Wikiloc no em servíen de res a la línia de sortida. "Pasate a Wikiloc premium..." Gairebé tota la ruta enganxat a la cua de grupets que anavem trobant. No volía aturar-me ni per buscar res al Google Maps.

Arrivem a Alp, segellem i ens estirem a la gespa uns deu minuts per descansar. Reprenem la marxa i quan portem un quart d'hora de ruta veig la caixa de la GoPro oberta i que la càmera no hi es. joder joder joder, estem massa lluny per tornar així que seguim. Mitja hora mes tard li dic a la dona "mira a veure que tinc sota el cul que em fa mal"... doncs era la càmera i encara anava enregistrant vídeo. No el penso pujar aquí :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Veure l'arxiu adjunt 4166
Arrivada a Ripoll, anava tant empanat que pasem davant del control i la dona em pregunta "aixó que es"?
Res, li dic, propaganda. Volen vendre alguna cosa... gas i adeu siau. Sortint de Ripoll agafo el Maps (ERROOOOOOOR) i li poso "Santuari de Ripoll". Doncs 40 km de carretera revirada molt xula de fer, pero que no ens portava pel camí correcte. Veig un grup de motos i m'aturo a preguntar, m'indiquen que el control es al centre de Ripoll i llavors penso "Ostres, els de la propaganda". Mitja volta i cap a Ripoll que hi falta gent. Arrivem, segellem i a reprendre la ruta. La resta ja va ser mes tranquila i l'arrivada a Girona a bon ritme darrera un grup de tres motos que va acabar sent de quinze.

El meu resum es evident, la CROM RIDE es una droga que cal prendre un cop l'any. Amb mesura, sense pressa però sense masses aturades llargues. Menjar lleuger, beure molt, gaudir de la ruta, no dur motxilla perque l'esquena pateix mes del compte i, sobre tot, TANCAR CORRECTAMENT LA CAIXA DE LA GoPro :cool::cool:
Veure l'arxiu adjunt 4165Veure l'arxiu adjunt 4167Veure l'arxiu adjunt 4168

hola mario, us vaig veure quan sortiau del punt de control de st.hilari; jo estava amb les pan-america i vaig encantar-me una mica allà, i prèviament a alp, que vaig tirar cap a castellar sense haver posat benzina i no arribava a ripoll :-O mitja volta i a buscar la benzinera d’alp, que estava fora de servei i vaig haver d’anar a una altre a 7-8 km, i després el navegador em porta de nou a la ruta on l’havia deixada per un camí rural de metre i mig, tipus el de coll d’en jou de st.joan a ribes :-O
buf, sempre passa alguna cosa en aquestes rutes llargues, però com né dius, es gaudeixen molt i passats uns dies es continua saborejant ;-)
PD i ho que em va agradar molt va ser el sopar pre-comride :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Jo al.final vaig fer tota la ruta en menys quasi 12h
En aquest tipus de rutes prefereixo parar lo just x no fer hores de nit. X parar a fer dinars d forkilla hi ha mes temps.
Es la.segona vegada i em.va agradar molt.
El pitjor els 240km x arribar a casa despres del berenar sopar al acabar. A cas si vaig arribar de nit i rebentat,
pero repetiré segur.
Ara a x la següent
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Jo al.final vaig fer tota la ruta en menys quasi 12h
En aquest tipus de rutes prefereixo parar lo just x no fer hores de nit. X parar a fer dinars d forkilla hi ha mes temps.
Es la.segona vegada i em.va agradar molt.
El pitjor els 240km x arribar a casa despres del berenar sopar al acabar. A cas si vaig arribar de nit i rebentat,
pero repetiré segur.
Ara a x la següent
Nosaltres era tornar a Caldetes o fer nit a Girona. Per 42€ vàrem decidir quedar-nos en un bed & breakfast i sortir a l'endemà sense pressa i descansats
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Esdeveniment Crom Ride 2023 Crom Ride 40
Fran Mataró Esdeveniment Crom Ride 2022 Crom Ride 125
Roger Crònica Crom Ride 2017: Superant les expectatives i el mal temps! Cròniques sobre motociclisme 0
Roger Ruta en moto Organització i assistència a la CROM RIDE Rutes en moto 0
Nikokaos POLLO CON PAPAS RIDE (Mini ruta nocturna) Sortides anteriors 12
Roger Distinguished Genleman’s Ride a Girona! Sortides anteriors 2
jordiTR63 Crònica 16-08-2020 : Early morning ride Cròniques sobre motociclisme 0
S Intercom SENA Linkin Ride Pal 3. Espai de debat 11
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques sobre motociclisme 4
Gas a fons Formació Formacio 3.0 agost i setembre 2021 Formació motorista 6
JCThorgal Ruta en moto Navarider 2021 Rutes en moto 5
J Motobeach festival 2021 Rutes en moto 2
jordiTR63 Crònica Sortida 01-08-2021 : Agost a la fresca Cròniques sobre motociclisme 3
mushu903 Ruta en moto Estrenant la TRK 502 X - Alps 2021 Rutes en moto 9
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
Tranquil Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021 Cròniques sobre motociclisme 29
Nikokaos Rodibook 2021 Rodibook 68
jordiTR63 Crònica Ruta Mototurística Valls 2021 - Crònica Cròniques sobre motociclisme 7
pepprats Sopar Pre-CromRide 2021 Crom Ride 37
Roger Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021 Avantatges especials 17
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Roger OffRoad Eutichesbook OffRoad 2021 - dies 1 i 2 d'octubre Eutichesbook 0
Roger Anàlisis-Comparativa Moto Guzzi V85 TT 2021 Anàlisi de productes 2
Roger Crònica MV Agusta Turismo Velocce 2021 Cròniques sobre motociclisme 0
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
M OffRoad Sortida divendres 2 Abril 2021 Sortides anteriors 7
Roger Competició De visita als Tests del Catalunya WorldSBK Round 2021 Competició 0
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Pep Aràgo Competició MotoGP 2021 Competició 5
Serra Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu? Rutes en moto 74
Roger Informació Informació Oficial Mobilitat 15 de març 2021 Rutes en moto 5
Pep Aràgo Competició Porra MotoGP 2021 Competició 356
Roger X-ADV Vídeos Yamaha TMAX 2021 20è aniversari Un Cafè Ràpid 4
Serra Ruta en moto Titan Road 2021 Rutes en moto 7
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
Xavi Canyo Competició Multiporra DAKAR 2021 Competició 147
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
manel_pa OffRoad Primera sortida any 2021 Grups dinàmics de sortides en moto 4
Erik Ruta en moto Motovolta 2021 Rutes en moto 1
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3

Fils similars