🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu!🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪 🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Estás usando un navegador obsoleto. No se pueden mostrar este u otros sitios web correctamente. Se debe actualizar o usar un navegador alternativo.
Em sap greu però aquest any tampoc podra ser, i ja serán 2 anys seguits. Però aquest cop el motius s'ho val. Si tot va be, just el dia 2 de juliol i despres de 15 dies de viatge tranquil, excepte les 2 primeres etapes, arribaré a Nordkapp.
Bones. Els de Girona podeu recomanar un hotel be de preu? I/o els.k hageu anat a d'altres? Jo les dos ultimes vegades havia anat al Ultonia, pero.he.mirat a la seva web i el.preu esta un 15% mes car k l'any passat, i voldria mirar altres opcions ara amb mes temps. Lany passat vaig pagar 67€ x una nit i aquest any no voldria haverme de gastar el 78,5€ k demanen Gracies. Ens veiem a la CromRide'22
Bones. Els de Girona podeu recomanar un hotel be de preu? I/o els.k hageu anat a d'altres? Jo les dos ultimes vegades havia anat al Ultonia, pero.he.mirat a la seva web i el.preu esta un 15% mes car k l'any passat, i voldria mirar altres opcions ara amb mes temps. Lany passat vaig pagar 67€ x una nit i aquest any no voldria haverme de gastar el 78,5€ k demanen Gracies. Ens veiem a la CromRide'22
Hola, jo vaig estar allotjat a l'Ibis per 60€ amb cancel·lació fins al mateix dia, però per a aquest any això només ho aconsegueixes a l'Ibis Budget i més car.
Els de Girona no fem servir els hotels d'aquí ;-) Però pel que he sentit, els Ibis estan força bé i prou econòmics, i força a prop del pavelló de Fontajau que és la sortida/arribada de la CROMRide. Si voleu anar cap al centre, hi ha uns quants de bons i molt macos, però que tinguin pàrquing segur ja no tants... El Carlemany és un hotel cèntric molt ben equipat; és al costat de casa meva, i s'allotgen molts ciclistes estrangers que venen a fer rutes per aqui (lloguen les bicis); i algun cop n'he vist de motards també. Ja tinc ganes de repetir pre-crom i ruta !!!
davant del mateix hotel i dins del seu espai hi ha aparcament de motos, però a més aquests dies deixen aparcar a qualsevol forat que trobis per deixar-la a prop de la porta. Almenys l'any passat va ser així.