Afegit al Calendari 02-07-22

Fran Mataró

Cul quadrat
Premis
7
260772175_2700621080241604_6710186738197138891_n.jpg

dabadabaduuuuuuuu !!!!!

MarcG

Cul quadrat
Premis
8
Allà hi serem, oi? ;)
Bones. Els de Girona podeu recomanar un hotel be de preu? I/o els.k hageu anat a d'altres?
Jo les dos ultimes vegades havia anat al Ultonia, pero.he.mirat a la seva web i el.preu esta un 15% mes car k l'any passat, i voldria mirar altres opcions ara amb mes temps.
Lany passat vaig pagar 67€ x una nit i aquest any no voldria haverme de gastar el 78,5€ k demanen
Gracies.
Ens veiem a la CromRide'22

Fran Mataró

Cul quadrat
Premis
7
Bones. Els de Girona podeu recomanar un hotel be de preu? I/o els.k hageu anat a d'altres?
Jo les dos ultimes vegades havia anat al Ultonia, pero.he.mirat a la seva web i el.preu esta un 15% mes car k l'any passat, i voldria mirar altres opcions ara amb mes temps.
Lany passat vaig pagar 67€ x una nit i aquest any no voldria haverme de gastar el 78,5€ k demanen
Gracies.
Hola, jo vaig estar allotjat a l'Ibis per 60€ amb cancel·lació fins al mateix dia, però per a aquest any això només ho aconsegueixes a l'Ibis Budget i més car.

jamar

Motoaddicte
Editor Wiki
Premis
11
Gracies.
Els de Girona no fem servir els hotels d'aquí ;-) Però pel que he sentit, els Ibis estan força bé i prou econòmics, i força a prop del pavelló de Fontajau que és la sortida/arribada de la CROMRide. Si voleu anar cap al centre, hi ha uns quants de bons i molt macos, però que tinguin pàrquing segur ja no tants... El Carlemany és un hotel cèntric molt ben equipat; és al costat de casa meva, i s'allotgen molts ciclistes estrangers que venen a fer rutes per aqui (lloguen les bicis); i algun cop n'he vist de motards també.
Ja tinc ganes de repetir pre-crom i ruta !!!

Fils similars

A dalt