• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto CromRide '20

MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Bones,
Aquest any faig la CromRide per primer cop, si al final es pot fer (esperem que si)

Estic mirant de planificarme l'estada a Girona, per començar fresc la ruta.
Amb el tema del COVID a l'allotjament no masseguren que hi hagi persolanal les 24h per a fer check out, i aquest comença a les 7.
Jo volia fer un calcul aprox de lhora de sortida, j que l'organitzacio no em sap.dir encara res
Ho volia.calcular saben el.interval.de sortida i quantes motos surten cada vegada
Segons la.seva web, comencen a les 6.
Els.que ja lheu fet, podrieu indicar timmings aproximats per a ferme.una estimació
O b els vostres dorsals anteriors i a quina hora vàreu sortir
Merci
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones,
Aquest any faig la CromRide per primer cop, si al final es pot fer (esperem que si)

Estic mirant de planificarme l'estada a Girona, per començar fresc la ruta.
Amb el tema del COVID a l'allotjament no masseguren que hi hagi persolanal les 24h per a fer check out, i aquest comença a les 7.
Jo volia fer un calcul aprox de lhora de sortida, j que l'organitzacio no em sap.dir encara res
Ho volia.calcular saben el.interval.de sortida i quantes motos surten cada vegada
Segons la.seva web, comencen a les 6.
Els.que ja lheu fet, podrieu indicar timmings aproximats per a ferme.una estimació
O b els vostres dorsals anteriors i a quina hora vàreu sortir
Merci
Et cito al @Serra que no només la va fer sinó que és d'aquelles terres. Quina enveja.. jo aquest any me la perdo per qüestions familiars, segur que la gaudireu moltíssim.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola bones, quin dorsal tens?
La meva experiència amb aquest tipus d'esdeveniments és que normalment et deixen sortir més avait del que creus. Jo tinc aproximadament el 120 i m'imagino que sortirem a les 7 tocades. Si tu tens un número més alt que jo dubto que tinguis cap problema fent el checkout a les 7 del teu hotel. De totes maneres no crec que tinguis problema per sortir més tard de l'hora que toca, i si no, pregunta-li a la organització.

Per altra banda no sé quin hotel has reservat, però et recomano l'Ibis Girona Costa Brava o, per estalviar, el que hi ha just al costat que és ibis budget. (ibis budget Girona costa Brava) . Per aquella zona també hi ha l'Hotel Costabella i el Double Tree Hilton, que imagino (no en tinc ni idea) que són més cars. Si agafes qualsevol d'aquests hotels que t'he dit, el trajecte de l'hotel a la sortida serà de 5 minuts encara no, per tant si fas el checkout a les 7 potser a les 7.10 ja ets a la sortida de la Crom.
A Salt també hi ha el b&b hotel de salt. En aquest cas tardaries uns 10-15 minuts a arribar fins a la sortida de l'esdeveniment.
No sé si et puc ajudar amb alguna cosa més.
 
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
He fet les 3 versions anteriors de la Crom i la sortida es el mes caotic que puguis imaginar.
Teoricament van cridant per dorsal, a la practica es gairebe campi qui pugui.
La segona edicio un company que tenia el 100 i poc quan el van cridar no quedaba ningu per sortir, va sortir tothom quan va voler.
L'any passat varem sortir junts jo que tenia el 49 i un company amb el 170.
Es l'unic defecte que li trobo a la Crome.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
He fet les 3 versions anteriors de la Crom i la sortida es el mes caotic que puguis imaginar.
Teoricament van cridant per dorsal, a la practica es gairebe campi qui pugui.
La segona edicio un company que tenia el 100 i poc quan el van cridar no quedaba ningu per sortir, va sortir tothom quan va voler.
L'any passat varem sortir junts jo que tenia el 49 i un company amb el 170.
Es l'unic defecte que li trobo a la Crome.
A la rider 1000va passar el mateix l any passat. Vam anar hi una hora avans de la sortida i van venir corrents, falta gent per marxar poseu vos va siusplau toqui o no!
 
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Bones.
Gracies per la.info.
Jo.tinc el.numero 94.
Com que porto bossa de les que es lliguen al.seient del.copilot i tardo una mica a deixarla be, he triat un hotel amb parking x no haver-la de treura.
Ja mirare de ser puntual x intentar sortir dhora.
 
  • Like
Reaccions: Serra
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
IMG 20190330 213956

IMG 20190511 164310
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Aquest any no ha pogut ser..... Però el vinent, aix el vinent i amb una moto diferent.
Amb la meva i un cul de titani potser
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Aquest any no ha pogut ser..... Però el vinent, aix el vinent i amb una moto diferent.
Amb la meva i un cul de titani potser
Cadascú pot fe els500 km al ritme que ell, la seva moto i l seu cul creguin convenients!
@MarcG tinc el número 216 i surto a les set. Ja ens saludarem si es dóna el cas!
 
Fils similars

Fils similars