Ruta en moto CromRide

Edutarraco

Motoaddicte
Premis
7
Hola a tots
Aquesta tarda hem anat a Girona a veure el Village de la Crome.
L'ambient és genial i hem pogut veure en directe novetats que ara us explico.
Hem passat per l'arc de sortida -ja que per motius de feina no hi podem anar- i ens hi hem fet la foto, postureig total.
IMG_20200703_202556.jpg


Ens hem trobat amb la sorpresa de la presentació de la nova MACBOR KR 500 TRAIL.
IMG_20200703_202754.jpg

Coses a destacar són les llantes; els radis són externs així es poden montar pneumàtics tubeles. Segons ens han dit només pesa 178 kg, la millor en la seva categoria.
Screenshot_2020-07-03-20-31-43-778_com.google.android.apps.photos.jpg
IMG_20200703_203115.jpg

També he pujat a sobre d'una moto Guzzi que té molt bona pinta.
IMG_20200703_203402.jpg

Té una línia molt seriosa i m'agradat, potser aquesta setmana pujo a provar-la. Africas, Tigers, GS vàries, alguna V-strom, Multiestradas.... Un goig total poder veure-les.
Demà potser anem pel matí a algun control per gaudir una estoneta.
 

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Hola a tots
Aquesta tarda hem anat a Girona a veure el Village de la Crome.
L'ambient és genial i hem pogut veure en directe novetats que ara us explico.
Hem passat per l'arc de sortida -ja que per motius de feina no hi podem anar- i ens hi hem fet la foto, postureig total. Veure l'arxiu adjunt 1025

Ens hem trobat amb la sorpresa de la presentació de la nova MACBOR KR 500 TRAIL.
Veure l'arxiu adjunt 1026
Coses a destacar són les llantes; els radis són externs així es poden montar pneumàtics tubeles. Segons ens han dit només pesa 178 kg, la millor en la seva categoria.
Veure l'arxiu adjunt 1027Veure l'arxiu adjunt 1028
També he pujat a sobre d'una moto Guzzi que té molt bona pinta.
Veure l'arxiu adjunt 1029
Té una línia molt seriosa i m'agradat, potser aquesta setmana pujo a provar-la. Africas, Tigers, GS vàries, alguna V-strom, Multiestradas.... Un goig total poder veure-les.
Demà potser anem pel matí a algun control per gaudir una estoneta.
Moltes gràcies per compartir-ho Edu! Si visqués aprop també hi hauria tret el cap. Jo no hi he pogut anar aquest any tot i que m'hauria agradat molt, sobretot amb amics. L'any vinent si o si (y)
 

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Hola a tots
Aquesta tarda hem anat a Girona a veure el Village de la Crome.
L'ambient és genial i hem pogut veure en directe novetats que ara us explico.
Hem passat per l'arc de sortida -ja que per motius de feina no hi podem anar- i ens hi hem fet la foto, postureig total. Veure l'arxiu adjunt 1025

Ens hem trobat amb la sorpresa de la presentació de la nova MACBOR KR 500 TRAIL.
Veure l'arxiu adjunt 1026
Coses a destacar són les llantes; els radis són externs així es poden montar pneumàtics tubeles. Segons ens han dit només pesa 178 kg, la millor en la seva categoria.
Veure l'arxiu adjunt 1027Veure l'arxiu adjunt 1028
També he pujat a sobre d'una moto Guzzi que té molt bona pinta.
Veure l'arxiu adjunt 1029
Té una línia molt seriosa i m'agradat, potser aquesta setmana pujo a provar-la. Africas, Tigers, GS vàries, alguna V-strom, Multiestradas.... Un goig total poder veure-les.
Demà potser anem pel matí a algun control per gaudir una estoneta.
Molt malament @Edutarraco que hi hagis anat sense dir res als del Fòrum per saludar-nos.
 

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Ahir vaig acabar la CromRide amb un amic i tot molt bé. L'experiència en un 95% satisfactòria! La diversió un 100% satisfactòria.

Aquest any la ruta ha estat més curta que en anteriors edicions per temps (no per quilòmetres), ja que s'ha procurat introduïr alguns trams més ràpids. Ens van donar sortida a les 7:13 i vam aparcar la moto al lloc del sopar cap a les 7:45, per tant vam tardar unes 12 hores i mitja a fer el recorregut d'uns 520 quilòmetres aproximadament. Amb això vull dir que nosaltres, sempre que ens apuntem, fem el tram recomanat per l'organització. Cada any constato que molts participants se salten expressament trams, perquè no s'adieun a la seva manera de conduïr o perquè van tard o pel motiu que sigui, això es veu clarament perquè a vegades et trobes persones amb la moto identificada com a participant en direcció contrària o que agafen trencalls que porten a llocs clarament diferents de la ruta. Això inclou el cas d'uns periodistes de cert mitjà espanyol el nom del qual no diré que després fan reportatges dient que han anat a fer l'esdeveniment tal o qual ;)
Es veritat que hi havia molts trams prou estrets i amb asfalt brut per les tempestes recents o a més amb gravilla i serps de quitrà que no donaven confiança per còrrer, i menys als que no portem electrònica que t'ho fagi tot més fàcil. Per això imagino que el que va bàsicament a fer una conducció molt esportiva ha d'adaptar moltíssim la ruta clarament fora del que diu la organització.

També he de dir que la ruta d'aquest any podia ser difícil per persones que no tenen bones nocions de com navegar direccions i trobar el camí correcte o que no disposen de GPS o de Roadbook. Nosaltres la fem amb un mòbil al manillar i aplicacions gratuïtes que permetin seguir tracks o bé de memòria en el cas dels trams que més bé coneixem.

L'esmorzar va estar bé pel que fa a qualitat però clarament escàs. El sopar el vaig trobar molt correcte. Al llarg de la ruta et donaven aigua i fruita, cosa molt i molt d'agraïr i que no totes les organitzacions fan. Vam haver de parar un segon cop a esmorzar i a dinar, i va ser molt complicat perquè la gran afluència de gent (tant motoristes com turistes de cap de setmana) feia difícil que et servissin ràpid o que t'acceptessin a restaurants sense donar-te esperes insensates. Per això també vam perdre força temps, però alhora, la nostra intenció no és pas batre cap rècord i no ens va molestar gens.

La ruta és bonica i sempre inclou algun tram que no havia fet mai, com la carretera que va de Verges a les Olives, molt recomanable, o alguns trams d'Osona a la zona de Santa Eugènia de Berga, VOltregà, etc... que no coneixia massa.

Per mi la nota negativa de la ruta va ser al tram dels Àngels, després de la sortida de Girona, on molts motoristes conduien com energúmens (m'autocensuro les paraules que penso realment) fent adelantaments triples o quadruples inclús en zones estretes sense cap visibilitat i frenant-te de cop a davant abans que entressis a la corba. Després, a sobre, la majoria d'aquests suicides (perquè si arriba a venir algú de cara allà s'hi queden, i no ens havien pas tancat la carretera i a més estava ple de cicilistes) es van parar al cap de pocs quilòmetres a fer la foto. Un cop passat el santuari dels àngels, ja no hi havia "pelotones" de motos i ja tota la ruta es va poder gaudir. Crec que la organtizació hauria de posar un tram ràpid al principi de tot perquè es crees més espai entre motos i no tornes a venir aquest estrès, que sembla pitjor que la sortida de MotoGP (perquè allà al menys no tens tràfic de cares). Si us hi trobeu, us recomano que traieu el braç per indicar quan voleu passar un ciclista ja que els triples i quadruples avançadors us podrien embestir sense que els arribèssiu a veure, a partr que no sé què hauria passat si haguessin vist un cotxe de cares, potser us treuen fora de la carretera a hòsties...

En fi, ja dic, petita nota negtiva però la ruta molt recomanable, i menys massificada que la Rider1000, que sempre és d'agraïr. A més, sempre trops desconeguts o coneguts d'altres llocs amb bon companyerisme que t'ajuden i et donen consell pel que faci falta, o una agradable xerrada (com a tot arreu, hi ha tota mena de gent, i cal quedar-se amb la bona).
 

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
8
Ahir vaig acabar la CromRide amb un amic i tot molt bé. L'experiència en un 95% satisfactòria! La diversió un 100% satisfactòria.

Aquest any la ruta ha estat més curta que en anteriors edicions per temps (no per quilòmetres), ja que s'ha procurat introduïr alguns trams més ràpids. Ens van donar sortida a les 7:13 i vam aparcar la moto al lloc del sopar cap a les 7:45, per tant vam tardar unes 12 hores i mitja a fer el recorregut d'uns 520 quilòmetres aproximadament. Amb això vull dir que nosaltres, sempre que ens apuntem, fem el tram recomanat per l'organització. Cada any constato que molts participants se salten expressament trams, perquè no s'adieun a la seva manera de conduïr o perquè van tard o pel motiu que sigui, això es veu clarament perquè a vegades et trobes persones amb la moto identificada com a participant en direcció contrària o que agafen trencalls que porten a llocs clarament diferents de la ruta. Això inclou el cas d'uns periodistes de cert mitjà espanyol el nom del qual no diré que després fan reportatges dient que han anat a fer l'esdeveniment tal o qual ;)
Es veritat que hi havia molts trams prou estrets i amb asfalt brut per les tempestes recents o a més amb gravilla i serps de quitrà que no donaven confiança per còrrer, i menys als que no portem electrònica que t'ho fagi tot més fàcil. Per això imagino que el que va bàsicament a fer una conducció molt esportiva ha d'adaptar moltíssim la ruta clarament fora del que diu la organització.

També he de dir que la ruta d'aquest any podia ser difícil per persones que no tenen bones nocions de com navegar direccions i trobar el camí correcte o que no disposen de GPS o de Roadbook. Nosaltres la fem amb un mòbil al manillar i aplicacions gratuïtes que permetin seguir tracks o bé de memòria en el cas dels trams que més bé coneixem.

L'esmorzar va estar bé pel que fa a qualitat però clarament escàs. El sopar el vaig trobar molt correcte. Al llarg de la ruta et donaven aigua i fruita, cosa molt i molt d'agraïr i que no totes les organitzacions fan. Vam haver de parar un segon cop a esmorzar i a dinar, i va ser molt complicat perquè la gran afluència de gent (tant motoristes com turistes de cap de setmana) feia difícil que et servissin ràpid o que t'acceptessin a restaurants sense donar-te esperes insensates. Per això també vam perdre força temps, però alhora, la nostra intenció no és pas batre cap rècord i no ens va molestar gens.

La ruta és bonica i sempre inclou algun tram que no havia fet mai, com la carretera que va de Verges a les Olives, molt recomanable, o alguns trams d'Osona a la zona de Santa Eugènia de Berga, VOltregà, etc... que no coneixia massa.

Per mi la nota negativa de la ruta va ser al tram dels Àngels, després de la sortida de Girona, on molts motoristes conduien com energúmens (m'autocensuro les paraules que penso realment) fent adelantaments triples o quadruples inclús en zones estretes sense cap visibilitat i frenant-te de cop a davant abans que entressis a la corba. Després, a sobre, la majoria d'aquests suicides (perquè si arriba a venir algú de cara allà s'hi queden, i no ens havien pas tancat la carretera i a més estava ple de cicilistes) es van parar al cap de pocs quilòmetres a fer la foto. Un cop passat el santuari dels àngels, ja no hi havia "pelotones" de motos i ja tota la ruta es va poder gaudir. Crec que la organtizació hauria de posar un tram ràpid al principi de tot perquè es crees més espai entre motos i no tornes a venir aquest estrès, que sembla pitjor que la sortida de MotoGP (perquè allà al menys no tens tràfic de cares). Si us hi trobeu, us recomano que traieu el braç per indicar quan voleu passar un ciclista ja que els triples i quadruples avançadors us podrien embestir sense que els arribèssiu a veure, a partr que no sé què hauria passat si haguessin vist un cotxe de cares, potser us treuen fora de la carretera a hòsties...

En fi, ja dic, petita nota negtiva però la ruta molt recomanable, i menys massificada que la Rider1000, que sempre és d'agraïr. A més, sempre trops desconeguts o coneguts d'altres llocs amb bon companyerisme que t'ajuden i et donen consell pel que faci falta, o una agradable xerrada (com a tot arreu, hi ha tota mena de gent, i cal quedar-se amb la bona).
Molt bona crònica. Felicitats (y)
 

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Ahir vaig acabar la CromRide amb un amic i tot molt bé. L'experiència en un 95% satisfactòria! La diversió un 100% satisfactòria.

Aquest any la ruta ha estat més curta que en anteriors edicions per temps (no per quilòmetres), ja que s'ha procurat introduïr alguns trams més ràpids. Ens van donar sortida a les 7:13 i vam aparcar la moto al lloc del sopar cap a les 7:45, per tant vam tardar unes 12 hores i mitja a fer el recorregut d'uns 520 quilòmetres aproximadament. Amb això vull dir que nosaltres, sempre que ens apuntem, fem el tram recomanat per l'organització. Cada any constato que molts participants se salten expressament trams, perquè no s'adieun a la seva manera de conduïr o perquè van tard o pel motiu que sigui, això es veu clarament perquè a vegades et trobes persones amb la moto identificada com a participant en direcció contrària o que agafen trencalls que porten a llocs clarament diferents de la ruta. Això inclou el cas d'uns periodistes de cert mitjà espanyol el nom del qual no diré que després fan reportatges dient que han anat a fer l'esdeveniment tal o qual ;)
Es veritat que hi havia molts trams prou estrets i amb asfalt brut per les tempestes recents o a més amb gravilla i serps de quitrà que no donaven confiança per còrrer, i menys als que no portem electrònica que t'ho fagi tot més fàcil. Per això imagino que el que va bàsicament a fer una conducció molt esportiva ha d'adaptar moltíssim la ruta clarament fora del que diu la organització.

També he de dir que la ruta d'aquest any podia ser difícil per persones que no tenen bones nocions de com navegar direccions i trobar el camí correcte o que no disposen de GPS o de Roadbook. Nosaltres la fem amb un mòbil al manillar i aplicacions gratuïtes que permetin seguir tracks o bé de memòria en el cas dels trams que més bé coneixem.

L'esmorzar va estar bé pel que fa a qualitat però clarament escàs. El sopar el vaig trobar molt correcte. Al llarg de la ruta et donaven aigua i fruita, cosa molt i molt d'agraïr i que no totes les organitzacions fan. Vam haver de parar un segon cop a esmorzar i a dinar, i va ser molt complicat perquè la gran afluència de gent (tant motoristes com turistes de cap de setmana) feia difícil que et servissin ràpid o que t'acceptessin a restaurants sense donar-te esperes insensates. Per això també vam perdre força temps, però alhora, la nostra intenció no és pas batre cap rècord i no ens va molestar gens.

La ruta és bonica i sempre inclou algun tram que no havia fet mai, com la carretera que va de Verges a les Olives, molt recomanable, o alguns trams d'Osona a la zona de Santa Eugènia de Berga, VOltregà, etc... que no coneixia massa.

Per mi la nota negativa de la ruta va ser al tram dels Àngels, després de la sortida de Girona, on molts motoristes conduien com energúmens (m'autocensuro les paraules que penso realment) fent adelantaments triples o quadruples inclús en zones estretes sense cap visibilitat i frenant-te de cop a davant abans que entressis a la corba. Després, a sobre, la majoria d'aquests suicides (perquè si arriba a venir algú de cara allà s'hi queden, i no ens havien pas tancat la carretera i a més estava ple de cicilistes) es van parar al cap de pocs quilòmetres a fer la foto. Un cop passat el santuari dels àngels, ja no hi havia "pelotones" de motos i ja tota la ruta es va poder gaudir. Crec que la organtizació hauria de posar un tram ràpid al principi de tot perquè es crees més espai entre motos i no tornes a venir aquest estrès, que sembla pitjor que la sortida de MotoGP (perquè allà al menys no tens tràfic de cares). Si us hi trobeu, us recomano que traieu el braç per indicar quan voleu passar un ciclista ja que els triples i quadruples avançadors us podrien embestir sense que els arribèssiu a veure, a partr que no sé què hauria passat si haguessin vist un cotxe de cares, potser us treuen fora de la carretera a hòsties...

En fi, ja dic, petita nota negtiva però la ruta molt recomanable, i menys massificada que la Rider1000, que sempre és d'agraïr. A més, sempre trops desconeguts o coneguts d'altres llocs amb bon companyerisme que t'ajuden i et donen consell pel que faci falta, o una agradable xerrada (com a tot arreu, hi ha tota mena de gent, i cal quedar-se amb la bona).
Mil gràcies per la crònica Serra!! Pels q no hi hem pogut anar és d'agraïr, sobretot de cara a pròximes edicions.
 

MarcG

Cul quadrat
Premis
8
Bones Serra,
Al.final no ens vam veure.
Jo la vaig fer sol
Per ser el meu primer cop de la CromRide em va agradar molt. Excepte la part de Llafranc, d la resta d carreteres no en coneixeia cap.
D energuments amb traild asfaltiques jo tamb men vaig trobar. Pfff!! Val la pena esperarse una mica i adelantar amb menys risc. D'animals sempre nhi ha!!! El problema es k ens posem en risc a tots.
Jo vaig sortir a les 6:45 i vaig arribar a les 17:55. Per dinar entrepans, pq ja mesperava l'aglomeraciò als restaurants
El pròxim any repeteixo segur.
 

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Gràcies @ tots pels comentaris que em feu!
Vas fer bé amb això del dinar, segur que vas estviar moolt temps. Nosaltres ho sabíem però igualment vam decidir que no calia batre cap marca de temps, que dinar amb calma era part de la gràcia
 

Edutarraco

Motoaddicte
Premis
7
Ahir vaig acabar la CromRide amb un amic i tot molt bé. L'experiència en un 95% satisfactòria! La diversió un 100% satisfactòria.

Aquest any la ruta ha estat més curta que en anteriors edicions per temps (no per quilòmetres), ja que s'ha procurat introduïr alguns trams més ràpids. Ens van donar sortida a les 7:13 i vam aparcar la moto al lloc del sopar cap a les 7:45, per tant vam tardar unes 12 hores i mitja a fer el recorregut d'uns 520 quilòmetres aproximadament. Amb això vull dir que nosaltres, sempre que ens apuntem, fem el tram recomanat per l'organització. Cada any constato que molts participants se salten expressament trams, perquè no s'adieun a la seva manera de conduïr o perquè van tard o pel motiu que sigui, això es veu clarament perquè a vegades et trobes persones amb la moto identificada com a participant en direcció contrària o que agafen trencalls que porten a llocs clarament diferents de la ruta. Això inclou el cas d'uns periodistes de cert mitjà espanyol el nom del qual no diré que després fan reportatges dient que han anat a fer l'esdeveniment tal o qual ;)
Es veritat que hi havia molts trams prou estrets i amb asfalt brut per les tempestes recents o a més amb gravilla i serps de quitrà que no donaven confiança per còrrer, i menys als que no portem electrònica que t'ho fagi tot més fàcil. Per això imagino que el que va bàsicament a fer una conducció molt esportiva ha d'adaptar moltíssim la ruta clarament fora del que diu la organització.

També he de dir que la ruta d'aquest any podia ser difícil per persones que no tenen bones nocions de com navegar direccions i trobar el camí correcte o que no disposen de GPS o de Roadbook. Nosaltres la fem amb un mòbil al manillar i aplicacions gratuïtes que permetin seguir tracks o bé de memòria en el cas dels trams que més bé coneixem.

L'esmorzar va estar bé pel que fa a qualitat però clarament escàs. El sopar el vaig trobar molt correcte. Al llarg de la ruta et donaven aigua i fruita, cosa molt i molt d'agraïr i que no totes les organitzacions fan. Vam haver de parar un segon cop a esmorzar i a dinar, i va ser molt complicat perquè la gran afluència de gent (tant motoristes com turistes de cap de setmana) feia difícil que et servissin ràpid o que t'acceptessin a restaurants sense donar-te esperes insensates. Per això també vam perdre força temps, però alhora, la nostra intenció no és pas batre cap rècord i no ens va molestar gens.

La ruta és bonica i sempre inclou algun tram que no havia fet mai, com la carretera que va de Verges a les Olives, molt recomanable, o alguns trams d'Osona a la zona de Santa Eugènia de Berga, VOltregà, etc... que no coneixia massa.

Per mi la nota negativa de la ruta va ser al tram dels Àngels, després de la sortida de Girona, on molts motoristes conduien com energúmens (m'autocensuro les paraules que penso realment) fent adelantaments triples o quadruples inclús en zones estretes sense cap visibilitat i frenant-te de cop a davant abans que entressis a la corba. Després, a sobre, la majoria d'aquests suicides (perquè si arriba a venir algú de cara allà s'hi queden, i no ens havien pas tancat la carretera i a més estava ple de cicilistes) es van parar al cap de pocs quilòmetres a fer la foto. Un cop passat el santuari dels àngels, ja no hi havia "pelotones" de motos i ja tota la ruta es va poder gaudir. Crec que la organtizació hauria de posar un tram ràpid al principi de tot perquè es crees més espai entre motos i no tornes a venir aquest estrès, que sembla pitjor que la sortida de MotoGP (perquè allà al menys no tens tràfic de cares). Si us hi trobeu, us recomano que traieu el braç per indicar quan voleu passar un ciclista ja que els triples i quadruples avançadors us podrien embestir sense que els arribèssiu a veure, a partr que no sé què hauria passat si haguessin vist un cotxe de cares, potser us treuen fora de la carretera a hòsties...

En fi, ja dic, petita nota negtiva però la ruta molt recomanable, i menys massificada que la Rider1000, que sempre és d'agraïr. A més, sempre trops desconeguts o coneguts d'altres llocs amb bon companyerisme que t'ajuden i et donen consell pel que faci falta, o una agradable xerrada (com a tot arreu, hi ha tota mena de gent, i cal quedar-se amb la bona).
Molt bona crònica, jo vaig a la Motovolta... Serà la primera vegada que anem a una d'aquestes, les vostes experiències ens serviran de molt
 

MarcG

Cul quadrat
Premis
8
Gràcies @ tots pels comentaris que em feu!
Vas fer bé amb això del dinar, segur que vas estviar moolt temps. Nosaltres ho sabíem però igualment vam decidir que no calia batre cap marca de temps, que dinar amb calma era part de la gràcia
No era cuestió d batre cap temps pq no en tenia cap d referencia, ja que era la primera vegada. Nomes va ser per previsió de possibles retrassos en restaurants i el fet d no coneixer la zona, i pq a l'anar sol tampoc volia entaularme.
A veure si per la proxima hi ha algun colega que vol venir
 

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
No era cuestió d batre cap temps pq no en tenia cap d referencia, ja que era la primera vegada. Nomes va ser per previsió de possibles retrassos en restaurants i el fet d no coneixer la zona, i pq a l'anar sol tampoc volia entaularme.
A veure si per la proxima hi ha algun colega que vol venir
És veritat.
Quan vulguis, aquí al Fòrum ens apuntem si convé
 

cargols2rodes

Com es caminava?
Editor Wiki
Premis
16
Ahir vaig acabar la CromRide amb un amic i tot molt bé. L'experiència en un 95% satisfactòria! La diversió un 100% satisfactòria.

Aquest any la ruta ha estat més curta que en anteriors edicions per temps (no per quilòmetres), ja que s'ha procurat introduïr alguns trams més ràpids. Ens van donar sortida a les 7:13 i vam aparcar la moto al lloc del sopar cap a les 7:45, per tant vam tardar unes 12 hores i mitja a fer el recorregut d'uns 520 quilòmetres aproximadament. Amb això vull dir que nosaltres, sempre que ens apuntem, fem el tram recomanat per l'organització. Cada any constato que molts participants se salten expressament trams, perquè no s'adieun a la seva manera de conduïr o perquè van tard o pel motiu que sigui, això es veu clarament perquè a vegades et trobes persones amb la moto identificada com a participant en direcció contrària o que agafen trencalls que porten a llocs clarament diferents de la ruta. Això inclou el cas d'uns periodistes de cert mitjà espanyol el nom del qual no diré que després fan reportatges dient que han anat a fer l'esdeveniment tal o qual ;)
Es veritat que hi havia molts trams prou estrets i amb asfalt brut per les tempestes recents o a més amb gravilla i serps de quitrà que no donaven confiança per còrrer, i menys als que no portem electrònica que t'ho fagi tot més fàcil. Per això imagino que el que va bàsicament a fer una conducció molt esportiva ha d'adaptar moltíssim la ruta clarament fora del que diu la organització.

També he de dir que la ruta d'aquest any podia ser difícil per persones que no tenen bones nocions de com navegar direccions i trobar el camí correcte o que no disposen de GPS o de Roadbook. Nosaltres la fem amb un mòbil al manillar i aplicacions gratuïtes que permetin seguir tracks o bé de memòria en el cas dels trams que més bé coneixem.

L'esmorzar va estar bé pel que fa a qualitat però clarament escàs. El sopar el vaig trobar molt correcte. Al llarg de la ruta et donaven aigua i fruita, cosa molt i molt d'agraïr i que no totes les organitzacions fan. Vam haver de parar un segon cop a esmorzar i a dinar, i va ser molt complicat perquè la gran afluència de gent (tant motoristes com turistes de cap de setmana) feia difícil que et servissin ràpid o que t'acceptessin a restaurants sense donar-te esperes insensates. Per això també vam perdre força temps, però alhora, la nostra intenció no és pas batre cap rècord i no ens va molestar gens.

La ruta és bonica i sempre inclou algun tram que no havia fet mai, com la carretera que va de Verges a les Olives, molt recomanable, o alguns trams d'Osona a la zona de Santa Eugènia de Berga, VOltregà, etc... que no coneixia massa.

Per mi la nota negativa de la ruta va ser al tram dels Àngels, després de la sortida de Girona, on molts motoristes conduien com energúmens (m'autocensuro les paraules que penso realment) fent adelantaments triples o quadruples inclús en zones estretes sense cap visibilitat i frenant-te de cop a davant abans que entressis a la corba. Després, a sobre, la majoria d'aquests suicides (perquè si arriba a venir algú de cara allà s'hi queden, i no ens havien pas tancat la carretera i a més estava ple de cicilistes) es van parar al cap de pocs quilòmetres a fer la foto. Un cop passat el santuari dels àngels, ja no hi havia "pelotones" de motos i ja tota la ruta es va poder gaudir. Crec que la organtizació hauria de posar un tram ràpid al principi de tot perquè es crees més espai entre motos i no tornes a venir aquest estrès, que sembla pitjor que la sortida de MotoGP (perquè allà al menys no tens tràfic de cares). Si us hi trobeu, us recomano que traieu el braç per indicar quan voleu passar un ciclista ja que els triples i quadruples avançadors us podrien embestir sense que els arribèssiu a veure, a partr que no sé què hauria passat si haguessin vist un cotxe de cares, potser us treuen fora de la carretera a hòsties...

En fi, ja dic, petita nota negtiva però la ruta molt recomanable, i menys massificada que la Rider1000, que sempre és d'agraïr. A més, sempre trops desconeguts o coneguts d'altres llocs amb bon companyerisme que t'ajuden i et donen consell pel que faci falta, o una agradable xerrada (com a tot arreu, hi ha tota mena de gent, i cal quedar-se amb la bona).

Molt bona crònica Sr. Serra,

Jo vaig sortir diumenge en comptes de dissabte per no trobar-vos al camí.

M'explico. Jo faré la Motovolta i estic una mica desfasat amb les carreteres de Girona. Ja fa molts anys que és una província que la tinc una mica oblidada. El fet de sortir diumenge és com he comentat per no destorbar als participants de la Cromride (que sincerament no sabia per on anaven) i així recórrer una mica alguns paratges de la comarca d'Osona, Garrotxa i la Selva.

Dit això, reafirmo que els bars eren plens de gent (gairebé motos i ciclistes) on demanar un plat de forquilla es tornava una odissea pel temps que trigaven a portar-lo.

Així doncs, continuaré recorren la província pel dia 26 de setembre no trobar-me amb carreteres desconegudes.
 

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
Bones! Us deixo l'article que hem fet sobre la Crom Ride d'aquest any:

 

Silverwing

Motoaddicte
Premis
7
Molt bona crònica Sr. Serra,

Jo vaig sortir diumenge en comptes de dissabte per no trobar-vos al camí.

M'explico. Jo faré la Motovolta i estic una mica desfasat amb les carreteres de Girona.
Jo he fet 2 Motovoltes i la Motovolta Pantans.
Molt maques les 3, encara que en 2 vaig patir plujes.
Segur que gaudeixes molt.
Jo encara estic rumiant si apuntar-me.

Salut!!
 

Silverwing

Motoaddicte
Premis
7
Jo crec que davant del dubte, si hi vas encertaràs (y)

Què et tira enrrere, el tema del covid em sona que vas comentar oi?
Si, tema COVID, soc d'alt risc, masses messos aturat sense fer sortides nomes alguna volteta amb la 125 i Sant Hilari no es gaire comode per a mi ni sortint de BCN ni de GI.
Pero seguiexo donant-li voltes.
 

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Si, tema COVID, soc d'alt risc, masses messos aturat sense fer sortides nomes alguna volteta amb la 125 i Sant Hilari no es gaire comode per a mi ni sortint de BCN ni de GI.
Pero seguiexo donant-li voltes.
Mmm parla amb el @Serra i el @MarcG , que van anar a la Crom Ride i et poden comentar el tema de contactes i mesures preventives a veure si el porten al dia. A banda jo trucaria a la organització a veure com et plantegen el control de les aglomeracions.

Si que pel tema de patir qualsevol accident i passar per l'hospital ja és un factor de risc potencial. A males, si vols crear una rutilla de menys km per reduïr el risc d'accident per aquest tema, potser et pots planejar alguna escapada especial pel teu compte.

Al final aquests esdeveniments no ofereixen res únic per gaudir de la moto, més enllà del tema de l'ambient inicial, els contactes puntuals amb altres motards i tal, però el traçat i les parades els pots triar i fer tu pel teu compte.
 
Fils similars

Fils similars

A dalt