• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bones!!

Ara que comença el bon temps i que gaudirem més de les motos, tinc pendent fer un curs de conducció. Aleshores, he vist algunes pàgines webs que ofereixen cursos de seguretat, però amb el tema de Covid, no totes es troben en actiu.

Doncs, l'escola CTP si te cursos actualment i a més tenim un conveni amb Motoristes.cat . A @Luisildur i a mi ens interesssa fer un curs al maig, abans de la Rider i a més amb el pretexte de que sigui el nostre regal d'aniversari de noces :D Però pot ser que més gent vulgui fer un curs també i podem fer un grup maco maco ;) i obtenir un millor preu per tothom. Que us sembla?

Aquestes son les opcións que poden ser interessant:
Captura de pantalla 2021 04 18 a las 120305


Per això començo un llistat per a veure qui vol fer un curs al maig. Com dades poden ser 15/16 o 22/23 de maig. En cara no he contactar per veure si tenen lliures aquestes dades. Enviarré un missatge i us dic algo aviat.

Llista d'interessats en fer aquest curs de conducció amb pitbikes. Vinga, animeu-vous ?️ :D

@Luisildur
@mami_en_moto
 
@

@mey

Convidat
Bones!!

Ara que comença el bon temps i que gaudirem més de les motos, tinc pendent fer un curs de conducció. Aleshores, he vist algunes pàgines webs que ofereixen cursos de seguretat, però amb el tema de Covid, no totes es troben en actiu.

Doncs, l'escola CTP si te cursos actualment i a més tenim un conveni amb Motoristes.cat . A @Luisildur i a mi ens interesssa fer un curs al maig, abans de la Rider i a més amb el pretexte de que sigui el nostre regal d'aniversari de noces :D Però pot ser que més gent vulgui fer un curs també i podem fer un grup maco maco ;) i obtenir un millor preu per tothom. Que us sembla?

Aquestes son les opcións que poden ser interessant:
Veure l'arxiu adjunt 3637

Per això començo un llistat per a veure qui vol fer un curs al maig. Com dades poden ser 15/16 o 22/23 de maig. En cara no he contactar per veure si tenen lliures aquestes dades. Enviarré un missatge i us dic algo aviat.

Llista d'interessats en fer aquest curs de conducció amb pitbikes. Vinga, animeu-vous ?️ :D

@Luisildur
@mami_en_moto
Ostres!!!Jo m'apunto!!!!Sempre i quan i vagi mes gent?(no vui ser la única "aguantavelas" el dia del vostre aniversari???)
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Bones!!

Ara que comença el bon temps i que gaudirem més de les motos, tinc pendent fer un curs de conducció. Aleshores, he vist algunes pàgines webs que ofereixen cursos de seguretat, però amb el tema de Covid, no totes es troben en actiu.

Doncs, l'escola CTP si te cursos actualment i a més tenim un conveni amb Motoristes.cat . A @Luisildur i a mi ens interesssa fer un curs al maig, abans de la Rider i a més amb el pretexte de que sigui el nostre regal d'aniversari de noces :D Però pot ser que més gent vulgui fer un curs també i podem fer un grup maco maco ;) i obtenir un millor preu per tothom. Que us sembla?

Aquestes son les opcións que poden ser interessant:
Veure l'arxiu adjunt 3637

Per això començo un llistat per a veure qui vol fer un curs al maig. Com dades poden ser 15/16 o 22/23 de maig. En cara no he contactar per veure si tenen lliures aquestes dades. Enviarré un missatge i us dic algo aviat.

Llista d'interessats en fer aquest curs de conducció amb pitbikes. Vinga, animeu-vous ?️ :D

@Luisildur
@mami_en_moto
Molt bona idea! A veure quants s'hi apunten. Quants més sigueu, més fàcil és que us facin preu especial. Cito al @Bascu i a la @Mey , que em sembla que en buscaven algun.

Molt bona manera de celebrar l'aniversari de casats! Diversió, seguretat i celebració, tot en un (y)
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Molt bé!!! Això pinta bé!!!!

Llista d'interessats en fer aquest curs de conducció amb pitbikes. Vinga, animeu-vous ?️ :D

@Luisildur
@mami_en_moto
@Mey (soporta-espelmes-1 ):LOL:
@Ray Fields Rider (soporta-espelmes-2 ) :LOL:

Alguna data que us vagi millor?

Ara enviaré un email i preguntaré pel tema de gravar l'entrenament. Ja diré que aqui hi ha 2 motovlogers macos macos que segur que es donen molt bona publicitat jejeje :)

@Bascu nosaltres anirem amb el cotxe i ja ahi et donan una pitbike, no cal fer el desplaçament en moto. Bueno si vols aprofitar i fer una ruta, ja pot ser una bona opció jejeje. Anima't!!!!

@Xavi Canyo vols dir que necessitem molta flexibilitat?? He de començar a fer estiraments??? ?‍♂️

@Roger :) A que si? Un bon pretexte per els 2 ? A veure que ens diuen. Ja mencionaré que venim d'un forum molt maco de motoristes jijij ?️
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
254
661
Premis
6
@mami_en_moto El cas és que jo només tinc la meva moto ?. Així que si o si, hauria de fer ruta en moto. Ja m'imagino que no cal portar la pitbike tu mateix... jajaja! seria l'ostia carregar una pitbike amb una 125 :LOL:
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
El què he vist és que fan els cursos a Barcelona i a Lleida. A on voldríeu anar-hi? A mi m'és igual perquè tinc el mateix temps aprox cap a un lloc que cap a l'altre. Però si es fes a Barcelona, el Bascu podria venir i no hauria de desplaçar-se tant. Com veigueu...
I per dates, a mi em van bé totes.

Ja anireu dient.
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
El què he vist és que fan els cursos a Barcelona i a Lleida. A on voldríeu anar-hi? A mi m'és igual perquè tinc el mateix temps aprox cap a un lloc que cap a l'altre. Però si es fes a Barcelona, el Bascu podria venir i no hauria de desplaçar-se tant. Com veigueu...
I per dates, a mi em van bé totes.

Ja anireu dient.
Hola Ray, a on de Barcelona ho fan?, ho he mirat i no ho he vist.?
Gràcies.
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Última edició:
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
254
661
Premis
6

L'Institut Honda ja el tinc fitxat de fa temps, però a part que no fan Pitbikes, els cursos interessants demanen l'A2. Ja que els de 125 només són amb moto automàtica (tipus scooters) i jo vull fer amb marxes. Per aquesta raó vull fer l'A2 aquest any (a veure si per juny) i poder començar a fer els seus cursos.
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
L'Institut Honda ja el tinc fitxat de fa temps, però a part que no fan Pitbikes, els cursos interessants demanen l'A2. Ja que els de 125 només són amb moto automàtica (tipus scooters) i jo vull fer amb marxes. Per aquesta raó vull fer l'A2 aquest any (a veure si per juny) i poder començar a fer els seus cursos.
Justament per això farem el curs amb pitbikes. Per a 125 no ni ha un curset a l’Honda.
Doncs, provàrem amb aquest curs a veure si guanyo en seguretat ?
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
perlanegraviajes Formació Curs de perfeccionament i conducció segura Formació motorista 0
Robiker.1985 Curs de conducció en Pit Bike MotoVlogs propis 2
Roger Formació Curs pilotatge amb pitbikes a CTP Formació motorista 0
pepprats Formació Crònica del curs nivell superior + Off-road al HIS Formació motorista 4
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
Arnaubarruera Negoci de Motociclisme Curs Iniciació al OffRoad de la mà de Adventure Experience Negocis motoristes del territori català 10
Erik Ruta en moto Curs trail a Bassella Trail en moto 25
Xavi Canyo Consells Dubte possible error de conducció Suport entre companys 8
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació motorista 3
Roger X-ADV Consells Els millors cursos de conducció de moto Espai de debat 10
MCR94 KTM 790 DUKE 2018, una llaminadura pels amants de la conducció Espai de debat 0
S Consells bàsics sobre la posició i distribució del pes durant la conducció Espai de debat 0
Roger Conducció frenètica amb només 10 CV Espai de debat 0
Roger Notícia Interior acorda la imposició de l'impost sobre la conducció de motocicletes Espai de debat 0
J Dubte Cursos de mecànica i conducció Espai de debat 2
Roger Recopilatori Les lesions en la conducció de motos Espai de debat 1
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Roger Notícia Un motorista de 45 anys perd la vida en xocar amb un porc senglar a Riudoms Espai de debat 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
racingdeibit decepció amb calimoto Anàlisi de productes 10
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
Fran Mataró Esdeveniment necessito ajuda amb el tom tom Rider 1000 14
M Amb ganes de ruta! Presentacions 6
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
Roger Informació Dificultats amb la navegació pel fòrum Informació i suport 6
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
Fran Mataró Crònica Rutita al Cap de Creus amb esmorza sota el far. Cròniques sobre motociclisme 3
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Roger Xat Preguntes Jurídiques amb Gabinet Espai Iuris el pròxim Dilluns 15 Preguntes Jurídiques amb Gabinet Iuris 74
AgustiCarmona Crònica Ruta al Est amb moto Cròniques sobre motociclisme 0
arnausalce Opinió Problema amb un taller mecànic Suport entre companys 11
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
mushu903 Europa amb carnet provisional Espai de debat 7
Roger Formació Cursos amb Pitbikes: BCN 3 juliol / Alcarràs 4 juliol Formació motorista 0
Erik Anàlisis-Comparativa Seient modificat amb gel i visco x Xtrim Anàlisi de productes 10
J.M Ruta en moto Escapadeta matinal amb premi! Rutes en moto 4
Xavi Canyo Amb quin estil us identifiqueu? Un Cafè Ràpid 3
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques sobre motociclisme 0
GEORGECAT Consells Lloguer moto amb sidecar. Taulell d'anuncis 8
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
Roger X-ADV Vídeos Pol Espargaró debuta amb la RC213V d'HRC MotoVlogs propis 2
Pastoret Seients tapissats amb gel.... Anàlisi de productes 7
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
AgustiCarmona Vídeos Capítol 13: ERRORS VIATJANT amb MOTO. MotoVlogs propis 2
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0

Fils similars