Negoci de Motociclisme Curs Iniciació al OffRoad de la mà de Adventure Experience

Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
Premis
11
Hola Companys!!
Fa uns dies hem va tocar a un sorteig un curs d'iniciació al Off-road d'una empresa força nova que organitza cursos, rutes, i viatges!
L'empresa és diu Adventure Experience, i fa els cursos al Circuit de Can Taulet a la C-55, 08269 Navás Bcn.
El primer curs és fa el 27 de febrer (si el covid19 ho permet...) i tocaran els temes :
- Preparar l'aventura
- Conèixer la moto
- Posició i tècnica sobre la moto
- Reacció davant possibles caigudes
- Afrontar diferents tipus de terrenys i obstacles
- Pràctica al circuit
- Ruta al acabar el dia al exterior del circuit.
El preu del curs és de 165Euros. Si algú està interessat en apuntar-s'hi que m'ho faci saber que tindrà un 20% de descompte!!!​

Adjunts

• Cursos adventure Off Road[1992].pdf
    396,1 KB · Visites: 82
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
Hola Companys!!
Fa uns dies hem va tocar a un sorteig un curs d'iniciació al Off-road d'una empresa força nova que organitza cursos, rutes, i viatges!
L'empresa és diu Adventure Experience, i fa els cursos al Circuit de Can Taulet a la C-55, 08269 Navás Bcn.
El primer curs és fa el 27 de febrer (si el covid19 ho permet...) i tocaran els temes :
- Preparar l'aventura
- Conèixer la moto
- Posició i tècnica sobre la moto
- Reacció davant possibles caigudes
- Afrontar diferents tipus de terrenys i obstacles
- Pràctica al circuit
- Ruta al acabar el dia al exterior del circuit.
El preu del curs és de 165Euros. Si algú està interessat en apuntar-s'hi que m'ho faci saber que tindrà un 20% de descompte!!!​
Bones! Ja ho vaig veure a l'instagram que t'havia tocat! Felicitats ? ? ?
Ja ens explicaràs que tal l'experiència amb aquesta companyia.

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
hola @Arnaubarruera a mi potser m'agradaria, però per aquest preu es deu tractar d'un curs de tot el dia ? o com va?
i, això sí que dubto que al febrer ja pugui anar tan lluny...

Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
Premis
11
hola @Arnaubarruera a mi potser m'agradaria, però per aquest preu es deu tractar d'un curs de tot el dia ? o com va?
i, això sí que dubto que al febrer ja pugui anar tan lluny...
Hola @Serra ,
Si és tot el dia, al pdf que he adjuntat surt una mica el planing que hi ha.
Al preu tmb inclou l'esmorzar i dinar!
Bueno jo hi vaig desde Lleida. Ells hem van comentar que és el 27 de febrer si aixequen restriccions, i si la situació sanitaria no ho permet s'aplaçarà per quan es pugi o si la persona prefereix se li retornaran els diners automàticament!

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Hola @Serra ,
Si és tot el dia, al pdf que he adjuntat surt una mica el planing que hi ha.
Al preu tmb inclou l'esmorzar i dinar!
Bueno jo hi vaig desde Lleida. Ells hem van comentar que és el 27 de febrer si aixequen restriccions, i si la situació sanitaria no ho permet s'aplaçarà per quan es pugi o si la persona prefereix se li retornaran els diners automàticament!
Sona interessant, merci Arnau. És el curs d iniciació o avançat el que faràs?

Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
Premis
11
jo he escrit a veure si amb la meva moto i pneumàtics actuals li sembla bé apuntar-me al curs. Aviam què respon! estem en contacte mentrestant.
no crec que sigui un inconvenient el tipus de moto! ja veus que el @Loxicdelamola pasa per tot arreu amb la Sini!
Ademés per les 4 cosetes bàsiques i importants no deuras tenir problema... no crec que ens fiquin al fang, ni al fesh fesh, ni a un tallafocs, i la Guzzi te un par motor als baixos que sembla un tractoret! :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Ja diras el que!

Fils similars

A dalt