• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Negoci de Motociclisme Curs Iniciació al OffRoad de la mà de Adventure Experience

Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
Hola Companys!!
Fa uns dies hem va tocar a un sorteig un curs d'iniciació al Off-road d'una empresa força nova que organitza cursos, rutes, i viatges!
L'empresa és diu Adventure Experience, i fa els cursos al Circuit de Can Taulet a la C-55, 08269 Navás Bcn.
El primer curs és fa el 27 de febrer (si el covid19 ho permet...) i tocaran els temes :
- Preparar l'aventura
- Conèixer la moto
- Posició i tècnica sobre la moto
- Reacció davant possibles caigudes
- Afrontar diferents tipus de terrenys i obstacles
- Pràctica al circuit
- Ruta al acabar el dia al exterior del circuit.
El preu del curs és de 165Euros. Si algú està interessat en apuntar-s'hi que m'ho faci saber que tindrà un 20% de descompte!!!​
 

Adjunts

  • Cursos adventure Off Road[1992].pdf
    396,1 KB · Visites: 153
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola Companys!!
Fa uns dies hem va tocar a un sorteig un curs d'iniciació al Off-road d'una empresa força nova que organitza cursos, rutes, i viatges!
L'empresa és diu Adventure Experience, i fa els cursos al Circuit de Can Taulet a la C-55, 08269 Navás Bcn.
El primer curs és fa el 27 de febrer (si el covid19 ho permet...) i tocaran els temes :
- Preparar l'aventura
- Conèixer la moto
- Posició i tècnica sobre la moto
- Reacció davant possibles caigudes
- Afrontar diferents tipus de terrenys i obstacles
- Pràctica al circuit
- Ruta al acabar el dia al exterior del circuit.
El preu del curs és de 165Euros. Si algú està interessat en apuntar-s'hi que m'ho faci saber que tindrà un 20% de descompte!!!​
Bones! Ja ho vaig veure a l'instagram que t'havia tocat! Felicitats ? ? ?
Ja ens explicaràs que tal l'experiència amb aquesta companyia.
 
  • Like
Reaccions: Edmond i Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
hola @Arnaubarruera a mi potser m'agradaria, però per aquest preu es deu tractar d'un curs de tot el dia ? o com va?
i, això sí que dubto que al febrer ja pugui anar tan lluny...
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
hola @Arnaubarruera a mi potser m'agradaria, però per aquest preu es deu tractar d'un curs de tot el dia ? o com va?
i, això sí que dubto que al febrer ja pugui anar tan lluny...
Hola @Serra ,
Si és tot el dia, al pdf que he adjuntat surt una mica el planing que hi ha.
Al preu tmb inclou l'esmorzar i dinar!
Bueno jo hi vaig desde Lleida. Ells hem van comentar que és el 27 de febrer si aixequen restriccions, i si la situació sanitaria no ho permet s'aplaçarà per quan es pugi o si la persona prefereix se li retornaran els diners automàticament!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola @Serra ,
Si és tot el dia, al pdf que he adjuntat surt una mica el planing que hi ha.
Al preu tmb inclou l'esmorzar i dinar!
Bueno jo hi vaig desde Lleida. Ells hem van comentar que és el 27 de febrer si aixequen restriccions, i si la situació sanitaria no ho permet s'aplaçarà per quan es pugi o si la persona prefereix se li retornaran els diners automàticament!
Sona interessant, merci Arnau. És el curs d iniciació o avançat el que faràs?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
jo he escrit a veure si amb la meva moto i pneumàtics actuals li sembla bé apuntar-me al curs. Aviam què respon! estem en contacte mentrestant.
no crec que sigui un inconvenient el tipus de moto! ja veus que el @Loxicdelamola pasa per tot arreu amb la Sini!
Ademés per les 4 cosetes bàsiques i importants no deuras tenir problema... no crec que ens fiquin al fang, ni al fesh fesh, ni a un tallafocs, i la Guzzi te un par motor als baixos que sembla un tractoret! :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Ja diras el que!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Formació Curs pilotatge amb pitbikes a CTP Formació motorista 0
pepprats Formació Crònica del curs nivell superior + Off-road al HIS Formació motorista 4
perlanegraviajes Formació Curs de perfeccionament i conducció segura Formació motorista 0
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
Erik Ruta en moto Curs trail a Bassella Trail en moto 25
Robiker.1985 Curs de conducció en Pit Bike MotoVlogs propis 2
Nikokaos APPS Iniciació al roadbook (Android) Trams motociclistes d'interès 7
Guillem0013 OffRoad Ruta OffRoad Vic-Osona Rutes en moto 5
Roger OffRoad Eutichesbook OffRoad 2021 - dies 1 i 2 d'octubre Eutichesbook 0
Adrià Ruta en moto Offroad fácil Molins de Rei-Garraf (Dijous 13) Sortides anteriors 0
Adrià OffRoad Ruta Offroad per aquesta tarda Sortides anteriors 2
1nanu OffRoad Grup de sortides OffRoad pel Vallès Occidental Grups dinàmics de sortides en moto 0
Loxicdelamola Sortida 8 desembre ruta offroad fàcil entre lalt camp i la conca de barbera Sortides anteriors 10
Sanodrac Vídeos Rodibook 2020 offroad MotoVlogs propis 26
Sanodrac Ruta en moto Rodibook offroad Rutes en moto 12
Sanodrac Pic Negre, Ruta dels contrabandistes i Tor Offroad! MotoVlogs propis 8
Sanodrac Ruta offroad Baix Llobregat i Alt Penedès | F800GS i Tiger900 Rally MotoVlogs propis 3
Sanodrac Primer contacte Offroad amb la F800GS MotoVlogs propis 15

Fils similars