• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Competició Dakar 2022

Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Boona tarda.....!!!

Ja he vist que en @Roger ha tancat l altre fil, per no confondre continguts... (y) (y)

A vere si a partir d ara puc anar seguint mínimament el forum, encare que ara per ara vaig palmadísim de tremps lliure i per això no he promogut el tema de la porra per el Dakar... ??

No estic gaire al dia de com van els pilots tops, ja que vaig seguint a la gent de Twin Trail, en la seva participació, i la veritat és que el que passi al devant de tot això no em crida gaire interès.

Resumint... fil obert, a vere si podem anar comentant la jugada d aquest any...!!!

Salut i gaaaaaaaaaaaaasssss....!!!! ??
 
Última edició:
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Vinga, va.... ja tenim el debat servit....

Que opineu del tema de la suspensió de l etapa 6...???
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Noooo.... de la cancel·lació de l etapa....!!!! ? ? ? ?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
:ROFLMAO::ROFLMAO: Jo penso que no l'hauríen d'haver neutralitzat, els pobresque corren en categoria Origins cada día es mengen les roderes i les destroces dels camions i cotxes. Només cal veure les queixes de l'Isidre i la Laia per exemple.
Al final faran el Dakar a una autopista amb una mica de sorra per sobre ?
Ara estic gaudinn més del Dakar Legends ( al esport 3 a la carta) que no pas del actual.
Qué s'ha fetr d'aquells Dakars amb Arcarons carregat de diposits de benzina perquè tenía el diposit punxat ?? Alló si era aventura... ara és més una cursa de velocitat off-road
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Bon dia,
aquests megapressupostos que fan els mes grants està molt bé i son espectaculars ( cotxes, motos, camions i tots ).
Així i tot tindria que ferse algun com el legends ( @Xavi Canyo ) vehicles de serie (+-) i venga fotli gas. a i amb mapa i brujola:p
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Ja fa temps que penso que no hi ha volta enrere cap a l "aventura" amb això del Dakar i per suposat que aquesta "llicencia" que tenen els pilots top d anar fotent gas com si això fos una cursa a circuit tancat, tan sols pot portar desgracies.
Particularment, jo els hi treuria tota mena d info, incloent el roadbook, que tan sols els hi donaria per sapiguer com arribar a l inici de la crono i a partir d aquí campi qui pugui, amb el ritme que cadascun vulgui assumir o sigui capaç de gestionar per poder arribar als waypoints establerts. Això si que seria una bona aventura, però clar, llavors es tindrien que passar el dia anant a rescatar pilots perduts.

Les queixes d aquets pilots que adueixen la perillositat del recorregut tan sols té una solució factible... redueix el ritme i la caiguda que tinguis serà més lleu, com els hi passa als pobres pringats que surten a la cua de les classificacions i que a sobre tenen que anar més pendents de mirar enrere per que no els hi passi per sobre un cotxe o un camió, que no de vigilar les pedres que trepitja; amb l agrujant de que els perills indicats al roadbook es multipliquen en forma de pedres en mig del camí o roderes generades per els participants de quatre rodes que han fet aquell tram el dia abans (le meu ferm despreci a l ASO per parir aquest format).

Tan sols espero que la coneguda ambició de l ASO, acabi engendrant que les motos i els cotxes acabin fent curses separades, més aviat que no tard...
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
també tindria sentit que les motos passessin un dia i els cotxes / camions, l'endemà.
Si, clar que podrien fer ho, però llavors ja tenen la pista "marcada" i per els cotxes es torna una cursa de més velocitat del que ja és.... a part de que els "privilegiats i prioritaris" en això del Dakar son els cotxes i els camions... i sabeu pq...??? Dons pq amb l inscripció d un cotxe es paguen 5 o 6 inscripcions d una moto oficial i mes de la meitat dels "pringats" de Malle Moto.....
This is business...
 
  • Collons
Reaccions: Serra
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
959
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
hola, vaig sentir al joan pedrero que estava en contra de les suspensions/retalls de les etapes per estar el recorregut en mal estat.
explica que això penalitza als millors pilots amb menys recursos, i millors = més hàbils i més cap per adequar la velocitat a les circumstàncies.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
vaja vaja amb l'Isaac, tots veiem que és un cap calent i es deu haver encès, o potser no ha estat del tot culpa seva, però sigui com sigui ho lamento molt per ell, m'hauria agradat que acabés la cursa!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
vaja vaja amb l'Isaac, tots veiem que és un cap calent i es deu haver encès, o potser no ha estat del tot culpa seva, però sigui com sigui ho lamento molt per ell, m'hauria agradat que acabés la cursa!
Mala sort, estar tant aprop de acabar-lo i tindre un accident. Afortunadament sembla està fora de perill.
Mal dia per el cognom Feliu, un a l'hospital i l'altre amb el quad reventat.
Ara només queda veure si en Barreda per fí guanya un Dakar, personalment amb la mala sort que ha tingut enj els darrers i el punt d'honor que hi posa, crec s'ho mereix i a veure que passa amb Fareti que també crec s'ho mereix.
Quan acabi el resum de tdp (ja m'he menjat el de Esport3) un altre ració del Dakar Vintage a la carta, no m'extranya que passi a nit somiant amb dunes... ??
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
hola, vaig sentir al joan pedrero que estava en contra de les suspensions/retalls de les etapes per estar el recorregut en mal estat.
explica que això penalitza als millors pilots amb menys recursos, i millors = més hàbils i més cap per adequar la velocitat a les circumstàncies.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Es el mateix que penso jo...
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
En quant a l Isaac, dons res més a dir que les curses son així....
Jo hauria llepat igual que ell pq no entenc el sortir a una cursa i no donar el màxim del que pots donar, evidentment intentant arribar a meta, però assumint els riscos que això comporta.
Ja ho va dir ell, soc el guanyador de les zones ràpides i dels enllaços...!!!! ? ? ? ?
Desgraciadament, una pedra amagada a la sorra el va "descabalgar" de la moto a 140 kmh... Però aquest és el boss de Twin Trail, donar li al "mango" sense compassió.
Confiem en la seva recuperació...!!! (y)(y)??
 
  • Like
Reaccions: Serra i Tejo474
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Com a ex-Yamahaista , en els meus temps de enduro, m'omple de satisfacció veure ara mateix a en ADRIEN VAN BEVEREN del MONSTER ENERGY YAMAHA RALLY TEAM capitanejat per Jordi Arcarons , en primera posició de la general, amb SAM SUNDERLAND A 5'59''

Les Yamaha oficials , igual que les Rieju, estan un graó (o dos) per sota de la familia KTM (KTM-HUSKY-GASGAS) i de les Honda, i que en VAN BEVEREN estigui ara mateix el primer es tot un éxit per ells i te molt de merit

Salutacions,
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
En quant a l Isaac, dons res més a dir que les curses son així....
Jo hauria llepat igual que ell pq no entenc el sortir a una cursa i no donar el màxim del que pots donar, evidentment intentant arribar a meta, però assumint els riscos que això comporta.
Ja ho va dir ell, soc el guanyador de les zones ràpides i dels enllaços...!!!! ? ? ? ?
Desgraciadament, una pedra amagada a la sorra el va "descabalgar" de la moto a 140 kmh... Però aquest és el boss de Twin Trail, donar li al "mango" sense compassió.
Confiem en la seva recuperació...!!! (y)(y)??
segur que en poc temps torna a estar a tope!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
DAKAR 2022 acabat:
Les meves reflexions:
1-Quina llet dins la mala sort, que ha tingut Farrés, problema elèctric a 1km de la meta i el solventa just a temps perquè guany el cap de files i ell acabar segon (ironía) S'els veu el llautó una hora lluny. Farreti campió moral del Dakar !!!
2-Quin gust veure una marca Catalana (al menys d'origen) guanyant el Dakar.
3-M'ha emocionat per la capacitat de superació i un pilotatge espectacular, Joan Lascorz quin "collons" (amb perdó) a ficat el paio.
4- Dels camions ni parlo perquè no hi ha color amb els Kamaz.

Haurem de veure l'Audi l'any vinent, te pinta que arrassaran, a veure si a Laia li donen un cotxe amb rodes més grans (un Hilux, o millor un BRX) i si a en Gerard aquesta bona cursa i la professionalitat que ha demostrat deixant-se guanyar li val per tindre bon material per l'any vinent. Esperem que Nani es tregui la mala estrugança que sembla el persegueix i que Checa s'animi a tornar-hi.
Desgraciadament en motos, ara mateix no tenim bon planter :cry:
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mr_pointer DAKAR 2024 Competició 4
Xavi Canyo Competició Multiporra DAKAR 2021 Competició 147
perlanegraviajes Viatge a Dakar MotoVlogs propis 0
Roger S'acosta el Dakar 2018, una edició amb més de 9.000 km Espai de debat 0
Jaumenovas Ruta en moto Anem a tocar neu al Port del Comte 07/12/2022 Cròniques sobre motociclisme 3
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida a Castelladral 13-11-2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida al Farell 05/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Crònica Sortida a Hostalets de Balenyà 24/10/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
porter-00 Ruta dilluns 24/10/2022 Rutes entre setmana 0
Jaumenovas Ruta en moto Rutilla a Sant Feliu Sasserra 17-10-2022 Sortides anteriors 4
Roger Formació Cursos HIS octubre 2022 Formació motorista 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida distreta a Collbató 27-09-2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal de revolts i fotos 23-09-2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto VACAVOLTA 2022; Vacarisses 8/10/2022 - Informació i participants Rutes en moto 15
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal a Navés 9/9/2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 01/09/2022 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2022 Rodibook 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida divendres 8/07/2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal dimecres 29 juny 2022 Sortides anteriors 13
cargols2rodes Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022 Rutes en moto 123
FormigaAtòmica Ruta en moto Transpirenaica - 13 a 17 de juny del 2022 Cròniques sobre motociclisme 19
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal 31/05/2022 Sortides anteriors 3
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA 3DTT 2022 – ARAGÓ Negocis motoristes del territori català 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
Silverwing Ruta en moto Nordkapp 2022 Cròniques sobre motociclisme 18
Carmeta Esdeveniment Sopar Rider1000 2022 Rider 1000 19
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Cardona 26/04/2022 Rutes en moto 6
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
OnOff MotoTours On-Road RUTA PORTUGAL 2022 Rutes en moto 0
Roger Notícia Torna el Bultaco day el 30 d’abril de 2022 Espai de debat 2
JoanBP Formació Formacio 3.0 any 2022 Formació motorista 10
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta trail a Duo Las Bardenas Reales 2022 Negocis motoristes del territori català 0
mr_pointer Ruta en moto Eutiches On-Road 2022 Eutichesbook 8
jordiTR63 Crònica 02-01-2022 : Exploratòria Baix Penedès, Alt Camp i Alt Penedès Cròniques sobre motociclisme 3
OnOff MotoTours OffRoad Sortida Trail Prou de Torrons 2022 Negocis motoristes del territori català 0
jordiTR63 Esdeveniment Motovolta Tarragona 2022 Motovolta 75
MarcG Esdeveniment Sense Limit 2022 Sense Límits 50
Fran Mataró Esdeveniment Crom Ride 2022 Crom Ride 125
mr_pointer Esdeveniment Allotjament Rider1000 2022 Rider 1000 12

Fils similars