• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

Més info fent clic aquí.

DAKAR 2024

mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
961
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola companyes i companys!

Obro aquest fil per compartir info i opinions sobre el Dakar d'enguany.

Competiran més de 400 vehicles, dels quals 179 seran en moto, que al meu parer és el ral·li més autèntic! i també perillós...

Els francesos dominen en participació, però de catalans i espanyols hi ha un bon grapat, els segons en nombre.

Per la meva part he donat suport a en Mario Garrido (youtuber: Viajando con Mabre), amb qui he tingut diversos contactes al llarg de 2023 i em sembla una persona fantàstica, excepcional i amb una determinació brutal!
La seva fitxa del Dakar és aquesta: https://www.dakar.com/en/competitor/126
Surt cap a Arabia Saudí en avió el dia 1 a la 1 de la nit... just després de menjar el raim ;-)

Fins aviat i bon cap d'any!

Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
256
665
Premis
6
En Mario ha fet molts cursos de navegació de ral·lis junt amb el Majes en Moto. El conec pel seu canal de YouTube encara que ara no el segueixo gaire.

• Like
Reaccions: Fran Mataró
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
961
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola, Per si no ho coneixiau, hi ha una app del DAKAR per a iOS i Android.
Es poden consultar les classificacions, permet marcar favorits i també fer seguiment en directe a partir de demà.
Jo ja tinc marcats com a favorits a en Mario (Mabre), els de TwinTrail i els All1 ;-)
En la web https://www.dakar.com/en/ teniu l'enllaç directe a l'app-store o play-estore.
Fins aviat.

Fils similars