• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto De España a China

Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Teniu raó @Sanodrac i @Jcapdeg sóc una mica tiquismiquis. En una ocasió vaig pensar en muntar maletes laterals a la moto però el preu em va tirar molt enrera.
El viatge a Andorra l'he fet i amb estada a hotel i tot, tot en moto, i realment vaig poder bé.

Si, les maletes rígides o semirígides són cares... (de 200€ en amunt) jo he fet servir les Shad E-48 amb els suports laterals però són de tela i per molt que portin la funda impermeable entra aigua dins i si plou durant molta estona se't mullar tot i has de portar les coses en bosses de plàstic... un rollo... Si no plou i fa bon temps van de conya!

Ara he comprat les alforges laterals de XLMoto que són del mateix material que les bosses pel seient i són estanques, encara no he pogut provar-les però ja et diré!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Cuando hice el viaje de Noruega y Rusia iba cargado hasta las trancas de ropa.
Las dos maletas laterales, la topcase y una bolsa encima del asiento trasero mas una de Sobre Deposito.
Es cierto que llevaba por si las moscas tienda de campaña, pero para nada volvere a cargar con la casa en la moto.
Ya te digo, maleta top case, sobre depósito y listo.
Te puedo asegurar que con una bolsa de 49 L tienes suficiente.
Si vas de hotel tienes más que de sobras, al final en una maleta de mano te caben las mismas cosas. Pero en mi caso, si voy con tienda, saco, etc.. necesito almenos alforjas y topcase o bolsa en el asiento...
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Si, les maletes rígides o semirígides són cares... (de 200€ en amunt) jo he fet servir les Shad E-48 amb els suports laterals però són de tela i per molt que portin la funda impermeable entra aigua dins i si plou durant molta estona se't mullar tot i has de portar les coses en bosses de plàstic... un rollo... Si no plou i fa bon temps van de conya!

Ara he comprat les alforges laterals de XLMoto que són del mateix material que les bosses pel seient i són estanques, encara no he pogut provar-les però ja et diré!
m'han dit però que si tens eines a casa és fàcil fabricar-se el suport de les maletes laterals semirígides i estalviar-te els 100 euros que sol cobrar-te un fabricant d'accessoris. Amb filferro gruixut i una mica de manya i algunes peçes més, es veu que molta gent s'ho fan ells.
 
Santpolenc

Santpolenc

Nouvingut
10 Gen 2021
7
19
Premis
2
Bona tarda,

He estat llegint el fil, de manera extemporània, i veig que som uns quants que compartim el projecte de fer alguna gran ruta algun dia. Jo tinc previst en un futur no gaire llunyà (potser dos o 3 anys) fer el viatge a Mongòlia i tornar. He estat en contacte amb viatgers que ho han fet i es pot fer en mes i mig o dos mesos. La típica ruta és Turquia, Iran, els Stan, Rússia i Mongòlia. El que comentava el company Jcapdeg, de deixar la moto i tornar en avió, no seria possible en segons quin país. Si demanen carnet de passage per circular pel país, s'ha de descartar aquesta opció. Jo, en qualsevol cas, no deixo la moto un any a cap lloc que no sigui el garatge de casa...
En qualsevol cas, algú més té un projecte semblant?
 
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Bona tarda,

He estat llegint el fil, de manera extemporània, i veig que som uns quants que compartim el projecte de fer alguna gran ruta algun dia. Jo tinc previst en un futur no gaire llunyà (potser dos o 3 anys) fer el viatge a Mongòlia i tornar. He estat en contacte amb viatgers que ho han fet i es pot fer en mes i mig o dos mesos. La típica ruta és Turquia, Iran, els Stan, Rússia i Mongòlia. El que comentava el company Jcapdeg, de deixar la moto i tornar en avió, no seria possible en segons quin país. Si demanen carnet de passage per circular pel país, s'ha de descartar aquesta opció. Jo, en qualsevol cas, no deixo la moto un any a cap lloc que no sigui el garatge de casa...
En qualsevol cas, algú més té un projecte semblant?
Ha de ser un viatge espectacular! A que et refereixes que si demanen CDP s'ha de descartar aquesta opció?

En quant als païssos atravessar, actualment a Iran esta prohibit circular amb motos de més de 250cc, el que es veu que aquesta restricció la van aplicant i "la treuen" quan els hi rota xD
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Santpolenc

Santpolenc

Nouvingut
10 Gen 2021
7
19
Premis
2
Ha de ser un viatge espectacular! A que et refereixes que si demanen CDP s'ha de descartar aquesta opció?

En quant als païssos atravessar, actualment a Iran esta prohibit circular amb motos de més de 250cc, el que es veu que aquesta restricció la van aplicant i "la treuen" quan els hi rota xD
Hola Sanodrac,

Sento haver trigat tant a respondre. Mira, per obtenir el CdP, has de deixar una fiança equivalent al valor benal del teu vehicle. Quan entres a un país que exigeix el CdP per circular-hi , com ara Iran, el mostres a l'entrar amb la moto i, al sortir (ambla moto, també, és clar). Si surts sense la moto, entenen que l'has venut a algú i el país en qüestió reté aquest valor venal. Per això, deia jo que en algun país no és possible vendre la moto i tornar en avió. Pel que fa a Iran i, pel que tinc entès, actualment, pot passar-hi amb el CdP.
A veure si algú s'anima i en un parell d'anys podem fer un Catalunya - Mongòlia!

Salut i gas a tothom!

Jordi
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra