Ruta en moto DE GANDESA A LA FONTCALDA

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
5
Sembla que he pogut penjar el vídeo, gràcies Roger.
No sé per quina raó no s'ha gravat el vídeo complet, però ja des de la càmera, es va tallar de forma imprevista, però perquè es vegi una mica de què es tracta. Veig que no l'ha pujat amb la qualitat d'origen. La propera.

Última edició:

jordiTR63

Premis
8
No sé per quina raó no s'ha gravat el vídeo complet, però ja des de la càmera, es va tallar de forma imprevista, però perquè es vegi una mica de què es tracta. Veig que no l'ha pujat amb la qualitat d'origen. La propera.
Fantàstic.... me'l apunto(y). A veure si m'organitzo i el faig el proper 24 de juny que es festa!!!

GEORGECAT

Premis
5
És segur que t'agradarà. Pot ser que trobis força gent pel dia que vols anar, jo vaig ser una setmana santa i havia poca gent, és una tombola. Salutacions i que ho passis bé.

Non-stop

Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Bon video! Una ruta molt dinàmica i de ritme suau, m'agrada. Lo de la qualitat de la imatge per la pròxima segur que trobes alguna opció per respectar la original.

Podria ser que hagués deixat de gravar per quedar-se sense memòria o sense bateria?

GEORGECAT

Premis
5
Bon video! Una ruta molt dinàmica i de ritme suau, m'agrada. Lo de la qualitat de la imatge per la pròxima segur que trobes alguna opció per respectar la original.

Podria ser que hagués deixat de gravar per quedar-se sense memòria o sense bateria?
No sé noi, després la camara anava bé. Una vegada allà, vaig estar gravand.

Fils similars

A dalt