• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto DE GANDESA A LA FONTCALDA

GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Sembla que he pogut penjar el vídeo, gràcies Roger.
No sé per quina raó no s'ha gravat el vídeo complet, però ja des de la càmera, es va tallar de forma imprevista, però perquè es vegi una mica de què es tracta. Veig que no l'ha pujat amb la qualitat d'origen. La propera.
 
Última edició:
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Sembla que he pogut penjar el vídeo, gràcies Roger.
No sé per quina raó no s'ha gravat el vídeo complet, però ja des de la càmera, es va tallar de forma imprevista, però perquè es vegi una mica de què es tracta. Veig que no l'ha pujat amb la qualitat d'origen. La propera.
Fantàstic.... me'l apunto(y). A veure si m'organitzo i el faig el proper 24 de juny que es festa!!!
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i Serra
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
És segur que t'agradarà. Pot ser que trobis força gent pel dia que vols anar, jo vaig ser una setmana santa i havia poca gent, és una tombola. Salutacions i que ho passis bé.
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
És segur que t'agradarà. Pot ser que trobis força gent pel dia que vols anar, jo vaig ser una setmana santa i havia poca gent, és una tombola. Salutacions i que ho passis bé.
Amb una mica de sort estan tots amb la "castanya" de la revetlla dormint la mona :LOL:
 
  • Haha
Reaccions: GEORGECAT
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Sembla que he pogut penjar el vídeo, gràcies Roger.
No sé per quina raó no s'ha gravat el vídeo complet, però ja des de la càmera, es va tallar de forma imprevista, però perquè es vegi una mica de què es tracta. Veig que no l'ha pujat amb la qualitat d'origen. La propera.
Bon video! Una ruta molt dinàmica i de ritme suau, m'agrada. Lo de la qualitat de la imatge per la pròxima segur que trobes alguna opció per respectar la original.

Podria ser que hagués deixat de gravar per quedar-se sense memòria o sense bateria?
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bon video! Una ruta molt dinàmica i de ritme suau, m'agrada. Lo de la qualitat de la imatge per la pròxima segur que trobes alguna opció per respectar la original.

Podria ser que hagués deixat de gravar per quedar-se sense memòria o sense bateria?
No sé noi, després la camara anava bé. Una vegada allà, vaig estar gravand.
 
Fils similars

Fils similars