• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento De nou a casa

Francesc89

Francesc89

Nouvingut
14 Oct 2020
6
16
Premis
1
Mollet del Vallès
Moto
CB500X '17, WR250F '04, SH75 '92
Bones a tots, em presento:
Em dic Francesc i no fa gaire que vaig en moto.
Vaig Marxar a frança fa 10 anys a viure i ara sóc de nou a la terra i no conec Catalunya en moto, sempre he conduit fora.
Al 2014 vaig comprar una mobylette del 1973 per anar a la feina, que vaig canviar per una scooter de 125cc al 2015, després una moto de 125cc per a practicar amb les marxes. Vaig passar el A2 al 2016. Després vaig comprar una CB500X que és la moto que utilitzo al dia a dia i per anar de viatge, i ara he comprat una WR250F de enduro per iniciar-me al OFF, però encara no he trobat a ningú amb qui sortir.

Mob 1
20171101 131007
20160730 122436
20181021 122951
20200621 114437

I en paralel estic arreclant una Scoopy del 1992 que ja està llesta per la ITV.
IMG 20201003 WA0009


Espero trobar aqui algún company per a sortir els caps de setmana per carretera o muntanya.
Tinc una conducció més aviat prudent, però divertida.

Si algú del grup està en la mateixa situació, podem sortir junts.

Fins aviat.
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bones a tots, em presento:
Em dic Francesc i no fa gaire que vaig en moto.
Vaig Marxar a frança fa 10 anys a viure i ara sóc de nou a la terra i no conec Catalunya en moto, sempre he conduit fora.
Al 2014 vaig comprar una mobylette del 1973 per anar a la feina, que vaig canviar per una scooter de 125cc al 2015, després una moto de 125cc per a practicar amb les marxes. Vaig passar el A2 al 2016. Després vaig comprar una CB500X que és la moto que utilitzo al dia a dia i per anar de viatge, i ara he comprat una WR250F de enduro per iniciar-me al OFF, però encara no he trobat a ningú amb qui sortir.

I en paralel estic arreclant una Scoopy del 1992 que ja està llesta per la ITV.

Espero trobar aqui algún company per a sortir els caps de setmana per carretera o muntanya.
Tinc una conducció més aviat prudent, però divertida.

Si algú del grup està en la mateixa situació, podem sortir junts.

Fins aviat.
Hola Francesc, benvingut! (al fòrum) i Bentornat! (A CAT)
cap a quina zona estàs visquent?
quins viatges has fet amb la Honda?
jo també en tinc una, per cert. Model 2015
Salut,
Serra
 
Francesc89

Francesc89

Nouvingut
14 Oct 2020
6
16
Premis
1
Mollet del Vallès
Moto
CB500X '17, WR250F '04, SH75 '92
Hola Serra,
Ara mateix estic vivint a Mollet del Vallès.
La meva CB500X és del 2017, i la tinc full equipada.
.
20181021 122951
20190831 105953


He fet:
Paris -> Toulouse
Barcelona ->Mallorca (serra de Tramuntana)
Toulouse -> Barcelona
Barcelona ->Bardenas Reales -> Donostia ->Cap de Creus (transpirenaica, vamos)

I rutes de cap de setmana per França de camping.
I ara m'agradaria fer el Pic Negre, pero amb la Yamaha:

20200621 114437


Per sort la meva parella també és motera, i no m'aburreixo.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Benvingut (y)

M'ha encantat això de la Mobylette ... grans màquines. Per el meu poble encara corre alguna Mobylette Campera que deu ser de principis dels 70's i van i venen de els horts fent OffRoad que es un goig veure-les :)
Molt bé la CB500X , i una menció especial a la Yamaha WR250F ... va ser la meva última moto de enduro i en tinc un gran record. No es la millor moto de enduro del món i es un pel feixuga però es molt noble i ho fa tot bé.
Si penses pujar al Pic Negre amb la WR apama bé el tema de la gasofa... jo no se quants km de ruta tens des de la última gasolinera possible fins al Pic, però al tanto no et quedis sense gasofa entre que pujes i baixes!

Salut i gasss!
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Molt bé @Francesc89 molt interessants els viatges que has fet! I la dona t'acompanya amb la seva moto separada o aneu junts?
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
A França hi ha bastanta afició a les mobylettes no? jo algun cop he anat per allà en moto i he vist com clubs de gent que es reuneixen per voltar amb ciclomotors antics.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones a tots, em presento:
Em dic Francesc i no fa gaire que vaig en moto.
Vaig Marxar a frança fa 10 anys a viure i ara sóc de nou a la terra i no conec Catalunya en moto, sempre he conduit fora.
Al 2014 vaig comprar una mobylette del 1973 per anar a la feina, que vaig canviar per una scooter de 125cc al 2015, després una moto de 125cc per a practicar amb les marxes. Vaig passar el A2 al 2016. Després vaig comprar una CB500X que és la moto que utilitzo al dia a dia i per anar de viatge, i ara he comprat una WR250F de enduro per iniciar-me al OFF, però encara no he trobat a ningú amb qui sortir.

Veure l'arxiu adjunt 1986 Veure l'arxiu adjunt 1991 Veure l'arxiu adjunt 1988Veure l'arxiu adjunt 1989 Veure l'arxiu adjunt 1990
I en paralel estic arreclant una Scoopy del 1992 que ja està llesta per la ITV.
Veure l'arxiu adjunt 1992

Espero trobar aqui algún company per a sortir els caps de setmana per carretera o muntanya.
Tinc una conducció més aviat prudent, però divertida.

Si algú del grup està en la mateixa situació, podem sortir junts.

Fins aviat.
Bones Francesc! Benvingut de nou a casa, és un plaer recuperar a un motorista!

Gràcies per compartir la teva trajectòria motociclista, sempre és agradable llegir aquestes històries. La veritat és que jo també em vaig iniciar en tot això amb una Mobylette, però era força més antiga que la teva heheh.

Passa't pel fòrum de sortides, i veuràs que hi ha diverses maneres i inicatives per sortir de ruta amb nous companys.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bones a tots, em presento:
Em dic Francesc i no fa gaire que vaig en moto.
Vaig Marxar a frança fa 10 anys a viure i ara sóc de nou a la terra i no conec Catalunya en moto, sempre he conduit fora.
Al 2014 vaig comprar una mobylette del 1973 per anar a la feina, que vaig canviar per una scooter de 125cc al 2015, després una moto de 125cc per a practicar amb les marxes. Vaig passar el A2 al 2016. Després vaig comprar una CB500X que és la moto que utilitzo al dia a dia i per anar de viatge, i ara he comprat una WR250F de enduro per iniciar-me al OFF, però encara no he trobat a ningú amb qui sortir.

Veure l'arxiu adjunt 1986 Veure l'arxiu adjunt 1991 Veure l'arxiu adjunt 1988Veure l'arxiu adjunt 1989 Veure l'arxiu adjunt 1990
I en paralel estic arreclant una Scoopy del 1992 que ja està llesta per la ITV.
Veure l'arxiu adjunt 1992

Espero trobar aqui algún company per a sortir els caps de setmana per carretera o muntanya.
Tinc una conducció més aviat prudent, però divertida.

Si algú del grup està en la mateixa situació, podem sortir junts.

Fins aviat.
Boon dia i benvingut...!!!!
El dia que et/us vingui de gust fer un volt per coneixer el Lluçanès/Osona/Berguedà tan sols tens que dir ho, seré encantat de portar te a fer un volt per aquí dalt....!!! ;)

Salut i gas...!!!
 
  • Love
Reaccions: Serra
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bones a tots, em presento:
Em dic Francesc i no fa gaire que vaig en moto.
Vaig Marxar a frança fa 10 anys a viure i ara sóc de nou a la terra i no conec Catalunya en moto, sempre he conduit fora.
Al 2014 vaig comprar una mobylette del 1973 per anar a la feina, que vaig canviar per una scooter de 125cc al 2015, després una moto de 125cc per a practicar amb les marxes. Vaig passar el A2 al 2016. Després vaig comprar una CB500X que és la moto que utilitzo al dia a dia i per anar de viatge, i ara he comprat una WR250F de enduro per iniciar-me al OFF, però encara no he trobat a ningú amb qui sortir.

Veure l'arxiu adjunt 1986 Veure l'arxiu adjunt 1991 Veure l'arxiu adjunt 1988Veure l'arxiu adjunt 1989 Veure l'arxiu adjunt 1990
I en paralel estic arreclant una Scoopy del 1992 que ja està llesta per la ITV.
Veure l'arxiu adjunt 1992

Espero trobar aqui algún company per a sortir els caps de setmana per carretera o muntanya.
Tinc una conducció més aviat prudent, però divertida.

Si algú del grup està en la mateixa situació, podem sortir junts.

Fins aviat.
benvingut, jo estic a malgrat de mar, si algun dia t animes fem trobada a un punt intermig i fem un vol, salut i gassss
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
On coloms està en @Burkat450R ?

A veure si prepares una sortideta amb en @Francesc89 i feu tremolar el bosc !!
Jajajajajaaja!!


A mi només em veureu a l'asfalt
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
torpeyenmoto Nou Canal: TORPEYENMOTO MotoVlogs propis 44
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Roger Avantatges Nou sistema de premis virtuals Informació i suport 292
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
G Ruta - Girona 10/06/23 Girona-Cadaques (vermmuth)- Peralada (dinar) - Tornada cap escu a casa seu Rutes Obertes 32
mami_en_moto Ruta en moto Montfalcó Murallat | Castells de Frontera a prop de casa Cròniques sobre motociclisme 0
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
cesarserpi Consells Euskadi, Asturies, Galícia, Porto, Lisboa, Segòvia, Madrid, Conca, València i cap a casa Rutes en moto 7
AlbertXT1200 Col d'Orgambidé i tornar a casa / cap de setmana / 5 - 6 Setembre Rutes en moto 10
Burkat450R Ruta en moto 1°Mini ruta + birra al costat de casa Rutes en moto 5
Roger X-ADV Quins lios vau tenir a casa amb les motos i les mares? Espai de debat 13
Roger X-ADV Consells Quines tasques de cura i manteniment de la moto podem portar a terme des de casa? Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger Recopilatori Quines eines tenir al garatge de casa? Mecànica de motos i recopilatoris 1

Fils similars