• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Deauville 700

S

Sergibomber

Nouvingut
7 Jul 2020
2
9
Inbound4084035901068492312
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Quina xulada de moto , ha de ser com una alfombra sobre l'asfalt....
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bienvenido Sergi,

Una gran moto, y hablo porque hasta hace unos meses tuve la 650 en color azul.
Una moto rutera tanto en autovía/pistas como en carretera reviradas. Su cardán para mí lo mejor y, el freno combinado le hacen una gran moto. También le sumamos que es la única que viene incorporado las maletas laterales de serie (dentro de su cilindrada) y con la opción de ponerles las tapas anchas.
Una gran moto, aún sigo enamorado de la mía.

Gassss
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
La uso a diario para ir a trabajar, salidas de fin de semana y el 2018 fui al circuito de jerez y el año que viene repito.

Toma ya !!!

Yo no tengo claro lo de ir a circuito, pero veo que hay quienes lo tienen muuuuyyyyy claro !!

Bienvenido y disfruta de tu Honda !
 

Fils similars