• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum)

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bon dia! Arran d'una conversa amb en @jamar, hem pensat que és un bon moment per recollir propostes sobre diferents tipus de motoristes que hi ha al nostre territori, de cara a actualitzar i /o afegir nous tipus de comptes d'usuaris del fòrum.
Com bé sabeu hi ha diferents tipus d'actualitzacions disponibles per als vostres comptes d'usuari segons els tipus de motorista amb el que us identifiqueu, i també en relació amb els privilegis o avantatges que cada tipus de compte comporta. Aquest tipus d'actualitzacions (la majoria de 3 € mensuals), són juntament amb el patrocini de Tecnimoto i altres bànners, la principal font d'ingressos de motoristes.cat, la qual permet l'adquisició de programari nou i actualitzacions per tota la web i fa que actualment el projecte sigui sostenible, així que aprofito per agrair el suport que ens doneu, a data d'avui, la major quantitat de subscriptors que hem tingut mai :D

La qüestió és que pensem que hi ha millors tipologies que les que tenim definides i disponibles actualment, així que us proposo que aneu comentant i recolzant les que més us agraden d'entre les que proposeu, i les tindrem en compte de cara a afegir-les a les actuals, o bé modificar les existents. També podeu proposar determinats avantatges que s'ofereixin als subscriptors en relació al tipus de compte que adquireixin.

Aquest fil té el format de "Pregunta", de manera que podeu votar les respostes i propostes que més us agradin dels altres companys, a fi de fer-les valer per damunt de les que no agradin tant.

Gràcies pel vostre suport!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola,

En general veig bé les tipologies de motoristes establertes, però potser la de "rider on road" es podria desglossar en diversos tipus, com podrien ser turisme, esportiu i postureig ;-)
  • La de turisme seria més adequada pels que proposen i fan rutes de 300 o més quilòmetres d'una jornada, on ho important és fer la ruta i veure coses que no pas anar ràpid, inclosos els esdeveniments d'aquest tipus (per als que acostumen a fer rutes de diverses jornades ja existeix la categoria "Viatger").
  • La esportiva seria la adequada per a les persones que prioritzen el seguiment de les competicions, l'optimització del rendiment de les motos i les sortides són més aviat curtes per anar lleuger ;-)
  • La de tuning o postureig seria per englobar a les persones que prioritzen la estètica del món motard, especialment en quant a les seves motos (tuning), i generalment fan rutes curtes i/o urbanes.
En quant a les denominacions, podrien ser "Tourism rider on road", "Racing rider on road" i "Posturing/Tuning rider" .

Bé, només per aportar quelcom a aquest fil del fòrum.

Fins aviat.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bon dia Jamar, no sé però jo m'he liat una mica amb el que proposes, penso que si es fan tants sub-grups al final serà un despropòsit per trobar el que més t'interessa...
Que les propostes són sempre benvingudes però m'ha donat aquesta sensació de confusió.
Salut i gasss!

hola carmeta, doncs penso tens raó … que si tenim massa categories serà complicat classificar-se… i de fet, tots i totes ens podem classificar en més d’una, i això s’agreuja quantes més categories tenim …
merci per la teva opinió !!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
És evident que totes les opinions enriqueixen el grup. Dit això, estic d'acord que, com més subgrups hi hagi, més difícil pot ser identificar't-hi. Jo mateix estic entre els tourism I els tuning (posturing em sembla un xic peyoratiu).

merci joan, queda clar que quants menys opcions va millor pel raonament que feu.
respecte al tunning, tens raó, que millor hauria estat aquesta denominació enlloc de la de postureig, tot i que no la veig en sentit peioratiu al meu cas (tot és respectable!) i menys encara quan hauria estat el/la rider qui s’autoclassifixa així.
merci per la teva opinió !


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger i JoanBP
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
  • MotoGolafre / Golafre en moto
  • MotoFriki - Friki en moto
  • Jo 125
  • Jo OffRoad
  • Jo Corbes
  • Jo de Tranquis
  • Alerta per Cono
  • Alerta per Flipat
  • Alerta per Novell
  • Alerta per Xulo
  • MotoExplorador / MotoTurístic / MotoTurisme / Jo Mototurisme
  • MotoCompeti
  • MotoUrbà / Per Ciutat en Moto
  • MotoDetallista ...
  • Instructor (De formació, acreditat). Compte gratuït.
  • Motera / Dona Motorista
  • Editor Wiki - Per editors de la Wiki del Motociclisme en actiu.
 
  • Haha
  • Like
Reaccions: Serra i mr_pointer
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
edudzn Enquesta Vull obrir un debat :) Espai de debat 11
mr_pointer Ruta en moto Info sobre el ral·li mototurístic ChallengerMystery Rutes en moto 1
M Enquesta Enquesta d'opinió sobre vehicles autònoms Espai de debat 6
xenia Dubtes sobre ITV Mecànica de motos i recopilatoris 3
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
jordi.morenodiaz Consells Consell sobre neumatics Pneumàtics 6
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació motorista 3
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
edudzn Recopilatori Històries curioses sobre motos Un Cafè Ràpid 6
Pastoret Consells Sobre GPS..... Espai de debat 40
Roger X-ADV Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
S Guia intensiva sobre pneumàtics de moto Espai de debat 0
S Consells bàsics sobre la posició i distribució del pes durant la conducció Espai de debat 0
Roger Marc Márquez prova la X-ADV sobre neu Espai de debat 0
Roger Notícia Interior acorda la imposició de l'impost sobre la conducció de motocicletes Espai de debat 0
Roger Ruta en moto La Monkey Run, una original aventura pel Sàhara sobre dues rodes Rutes en moto 0
Roger X-ADV Guia-Tutorial Guia, dubtes i respostes sobre el Carnet A2 Consultes legals 2
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2
Roger Formació Formació 3.0 els pròxims 8 i 9 d'octubre Formació motorista 0
Burkat450R Els Àngels Sortides anteriors 3
SmartMotoRiders Els SmartMotoRiders ens presentem! Presentacions 7
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
Roger Recopilatori Els serveis Imprescindibles del Motociclisme Català Espai de debat 25
Roger Informació Integració fòrum - Discord i associar els perfils Informació i suport 2
Roger Informació Viatge Centenari de Moto Guzzi: Nordkapp i els Estats Bàltics Rutes en moto 0
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Roger Ruta en moto 7 dies de lliure mobilitat. Els gaudiràs? Espai de debat 11
xaviubia Crònica Seguint els camins rurals pavimentats del Ripollès, Osona i Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 13
Xavi Canyo Ompliu els dipòsits Un Cafè Ràpid 6
pepprats Quan van fabricar els meus pneumàtics? Pneumàtics 8
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Roger Fotos Exprimint els municipis en moto Rutes en moto 105
C Els somnis estan per cumplir-los Presentacions 27
En Cesc Com renteu els guants? Espai de debat 18
C ANULADA PER RESTRICCIONS Ruta per el Maestrazgo sur, els dies 29 i 30 d'octubre Sortides anteriors 0
Edutarraco Fotos Ja els tinc aquí!!! Les nostres motos 3
Nikokaos Consells Equipació per a sortir a rodar els 365 dies Espai de debat 24
perlanegraviajes Van bé els impermeables per a moto? prova extrema Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Consells Els millors cursos de conducció de moto Espai de debat 10
edudzn Enquesta Article interessant "els cascs més bonics de la història" Espai de debat 1
Roger X-ADV Quins són els teus pròxims projectes per gaudir de la moto? Un Cafè Ràpid 3
Roger Notícia Un jove casi es degolla per portar els auriculars sota el casc Espai de debat 0
Roger Notícia 47 víctimes en accident de moto en els primers 45 dies de l'any Espai de debat 0
Qim44 Consells Si un policia t'atura amb la moto ... Quins són els teus drets i les teves obligacions? Consultes legals 6
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Xav2 Anàlisis-Comparativa Quins son els millors navegadors Android per la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 27

Fils similars