🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu!🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪 🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Estás usando un navegador obsoleto. No se pueden mostrar este u otros sitios web correctamente. Se debe actualizar o usar un navegador alternativo.
Aquí teniu la qualitat de gas gas ..un pisto amb 40 hores ara toca reparar ja passaré fotos més detallades del procés i com desmuntar tot el que envolta el motor. Salut i vida per les nostres motos!!!!
Ostiaaa ja és mala sort. Jo no he tocat mai GasGas, no sé si és tònica habitual en els models d'avui dia. Si que fa temps tenien certa mala fama. Collonut si ens vas informant del procés de reparació. Ànims!
És la tònica habitual de gas gas , problemes rera problemes...si no es trenca una cosa ho fa una altre... Però la sort és que no faig jo sinó ja estaria arruïnat jijijiji estic pensant en montar un parell de pedals per si de cas jajajajaja
És la tònica habitual de gas gas , problemes rera problemes...si no es trenca una cosa ho fa una altre... Però la sort és que no faig jo sinó ja estaria arruïnat jijijiji estic pensant en montar un parell de pedals per si de cas jajajajaja
Bueno realment vas fer la tria de moto correcta. Perquè és lleugera, potent i divertida. És cert que podria no tenir els problemes mecànics que té, però entre aquesta o una moto més fiable però menys divertida i més sosa, sent el teu cas que saps arreglar-les, crec que has fet bé de seguir amb la GasGas.
De fet ho pots veure com que aquest model és un privilegi pels que saben arreglar-les, perquè pels altres tenen un cost de manteniment que no és assumible