Burkat450R
Com es caminava?
OffRoader
- 4 Abr 2020
- 241
- 402
- Premis
- 7
- Moto
- Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Avui males notícies....Fa unes hores m'he assebentat que un amic de la família ens a deixat disfrutant de la moto....va passar ahir a la carretera de Palafrugell a Calella de Palafrugell sobre les 9 del vespre....però no és sap la causa del accident...
Aquest amic va sortir de treballar aprofitant la fase 1 del desconfinameent i ja no ha tornat..... només tenia 23 anys.... imagina les experiències que l'hi quedaven per viure...el poble enter està desolat ....
M'agradaria que aquest vespre engeguesim tots les motos i tallar injecció en honor a un company més caigut...és igual l'hora és igual el rato, gas i ràfagues!!!!! En honor a ell ....
Gràcies companys...
Aquest amic va sortir de treballar aprofitant la fase 1 del desconfinameent i ja no ha tornat..... només tenia 23 anys.... imagina les experiències que l'hi quedaven per viure...el poble enter està desolat ....
M'agradaria que aquest vespre engeguesim tots les motos i tallar injecció en honor a un company més caigut...és igual l'hora és igual el rato, gas i ràfagues!!!!! En honor a ell ....
Gràcies companys...
Última edició: